Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplever ofte å bli utestengt. Det rare opp i dette er at flere av dem stalker meg på Facebook og insta. Har også lagt merke til at de stjeler stilen min og måten jeg poserer på. Mine fraser og sitater blir også kopiert. 
 I starten trodde jeg de speilet meg fordi de likte meg, men de viser så åpenlyst at jeg ikke er velkommen..

Noen som kan hjelpe meg å forklare hvorfor de holder på slik. Hva betyr dette ?🙊🙈

Anonymkode: d03bf...6bb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at de stalker deg på fb og insta? 
er du sikker på at det er deg de kopierer eller kan det være at du bruker standard poseringer eller fraser som mange bruker..? Hvordan vet du at de utestenger deg?

Anonymkode: 55731...049

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet du at de stalker deg på fb og insta? 
er du sikker på at det er deg de kopierer eller kan det være at du bruker standard poseringer eller fraser som mange bruker..? Hvordan vet du at de utestenger deg?

Anonymkode: 55731...049

De dukker opp på «seer» listen, så jeg ser navnene til dem. Får aldri noe respons fra dem, så skjønner ikke hva dem vil meg😅Og ja, de kjøper de samme tingene som meg og kopierer meg på bilder og posering..  

- ts

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men hvis måten du poserer på er viktig for deg, en måte å “hevde” deg selv overfor andre på, så må du begynne å se etter virkelige verdier i livet.

Anonymkode: 9d067...4b6

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle kopierer alle om dagen. Synes de fleste ser like ut og gjør akkurat det samme, de få klippene jeg har sett av folk på SoMe.

Dersom du har folk du ikke ønsker på siden din, blokkerer du jo bare.

Nå trodde jeg det var trendy å kopiere folk på nett..?

Anonymkode: 9bc11...2b3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du 15 år?

Anonymkode: 9d6ae...6ed

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Opplever ofte å bli utestengt. Det rare opp i dette er at flere av dem stalker meg på Facebook og insta. Har også lagt merke til at de stjeler stilen min og måten jeg poserer på. Mine fraser og sitater blir også kopiert. 
 I starten trodde jeg de speilet meg fordi de likte meg, men de viser så åpenlyst at jeg ikke er velkommen..

Noen som kan hjelpe meg å forklare hvorfor de holder på slik. Hva betyr dette ?🙊🙈

Hvem har stengt deg ut? Vennene dine? Eller dine følgere?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

«seer» listen

oi

Anonymkode: 44626...b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...