AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:14 #61 Del Skrevet tirsdag kl 16:14 Bamseklemmer skrev (11 minutter siden): Javel.. og hva har du tenkt å gjøre med det? Har dere "mange" grublet frem ei avstemning, om at TS ikke må ta operasjon? Jo det er pent på ei dame pga av alder, men ikke på ei vakker og søt dame i begynnende 30 årene. Forresten TS er også misfornøyd med sine pupper, så jeg skjønner henne godt.. Hvorfor er det så vanskelig for andre å skjønne det? Hadde denne kommentaren kommet fra en ung mann, kunne jeg kanskje forstå. Men når det kommer fra en mann som for lengst har passert middagshøyden og vel så det, er uttalelsen bare stygg. Anonymkode: 881c9...43b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:03 #62 Del Skrevet torsdag kl 10:03 Bamseklemmer skrev (På 22.4.2025 den 2.38): Jeg svarte TS.. Siden jeg så hun hadde tenkt over saken, og vil gjøre noe med det.. Jeg skrev om 3 tilfeller uten infeksjoner, og bonusen ble som jeg også beskrev.. en suksessfaktor og glede. Det endret livet deres, og de har ikke angret et sekund. Hengepupper og misnøye av stygge pupper i tidlig 30 årene, kan gi psykiske utfordringer. Så det var nok derfor de 3 kvinnene ikke angret i etterkant, for de ble jo også mere seksuelt selvsikre🪄❣️ Det du skriver er jo rett og slett skremselspropaganda, som farliggjør plastisk operasjon.. Det som henger på meg, får henge i fred.. det er vakkert alderstegn😉 Men er du tidlig i 30 årene med stygge hengepupper?🤔 Hva er du får deg til å skrive? Stygge hengepupper i 30 årene? Mistet all respekt for deg nå. MANGE kvinner i 20 og 30 årene har hengepupper, det er ofte genetisk. Hvordan tror du at de føler seg når du skriver sånt? Er det rart mange damer føler på det når menn som deg tenker sånn. Det er sånne menn som deg som gjør at damer mister selvtilliten over noe som er helt naturlig! For det er helt naturlig at bryst henger, det er som sagt genetisk og gjerne også etter gravidtet som mange damer går igjenom allerede fra 20 årene. Hos deg er det virkelig helt mørkt. Som sagt mistet jeg all respekt for deg nå, og jeg tror ikke jeg er alene om det. Anonymkode: ea64e...844 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet torsdag kl 10:12 #63 Del Skrevet torsdag kl 10:12 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er du får deg til å skrive? Stygge hengepupper i 30 årene? Mistet all respekt for deg nå. MANGE kvinner i 20 og 30 årene har hengepupper, det er ofte genetisk. Hvordan tror du at de føler seg når du skriver sånt? Er det rart mange damer føler på det når menn som deg tenker sånn. Det er sånne menn som deg som gjør at damer mister selvtilliten over noe som er helt naturlig! For det er helt naturlig at bryst henger, det er som sagt genetisk og gjerne også etter gravidtet som mange damer går igjenom allerede fra 20 årene. Hos deg er det virkelig helt mørkt. Som sagt mistet jeg all respekt for deg nå, og jeg tror ikke jeg er alene om det. Anonymkode: ea64e...844 Jeg har aldri skrevet at jeg synes hengepupper er stygge.. du lyver jo så du tror det selv.. Finn den teksten øyeblikkelig, eller blir du rapportert for trolling og ryktespredning😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:20 #64 Del Skrevet torsdag kl 10:20 Bamseklemmer skrev (6 minutter siden): Jeg har aldri skrevet at jeg synes hengepupper er stygge.. du lyver jo så du tror det selv.. Finn den teksten øyeblikkelig, eller blir du rapportert for trolling og ryktespredning😅 Det står i siste setning på det jeg siterer! Du skriver at hengepupper er fine for alderen, men hengepupper er stygge på en i tidlig 30 årene. Anonymkode: ea64e...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:22 #65 Del Skrevet torsdag kl 10:22 Bamseklemmer skrev (På 22.4.2025 den 17.58): Javel.. og hva har du tenkt å gjøre med det? Har dere "mange" grublet frem ei avstemning, om at TS ikke må ta operasjon? Jo det er pent på ei dame pga av alder, men ikke på ei vakker og søt dame i begynnende 30 årene. Forresten TS er også misfornøyd med sine pupper, så jeg skjønner henne godt.. Hvorfor er det så vanskelig for andre å skjønne det? Du skriver det her også! At det ikke er pent på ei vakker i 30 årene! Får du ikke med deg hva du skriver selv eller? Anonymkode: ea64e...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:23 #66 Del Skrevet torsdag kl 10:23 Så du bamseklemmer, burde heller forklare deg bedre hva du mener hvis du ikke mener det sånn- for du sårer mange kvinner med du skriver. Anonymkode: ea64e...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:26 #67 Del Skrevet torsdag kl 10:26 35 år og har hatt hengepupper siden, tja, 25 årsalderen. De er fyldige og tunge. Mannen elsker dem, han drukner i dem og vel, de er ganske så lekne og brukbare når det kommer til sex... Både for meg og ham. Omfavn hengepuppene. Samle dem i håndflaten og stryk og kna dem lett. Er de ikke myke og deilige? En skikkelig deilig håndfull. Kanskje er du som meg, som til og med kan ta den i munnen og nyte. Sånn ellers er det litt upraktisk. Finner den under armen iblant, vanskelig å finne god bh, blir svett på undersida, og de er belastende for ryggen. Men å endre på deilighetene på grunn av dette? Det vet jeg ikke om jeg ville klart. Anonymkode: 78c63...680 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:30 #68 Del Skrevet torsdag kl 10:30 Bamseklemmer skrev (På 21.4.2025 den 5.38): Jeg synes det er helt ok at du ønske deg flottere pupper TS, og jeg er helt klar over at kvinner overdriver en smule🤭 For min del spiller det en vesentlig rolle hvordan du ser ut, for det styrker selvtilliten din. Altså, jeg liker jo hengepupper, men jeg synes du er ung for å ha hengepupper så tidlig. Du har iallefall planer om å gjøre noe med det, da sitter pengeboka løst for å hjelpe deg med finansieringen.. Jeg tenker: "Dine pupper er også mine pupper"🫧🥰 Jeg har sponset to fyllinger og en reduksjon til mine venner hos Aleris, og det var ikke spesiellt dyrt.. ca 30 tusen/operasjon.. Vet ikke hva det koster i dag da, men prisen står vel til inflasjonen? Av erfaring.. ligger også en skjult bonus bak dette, som hånd i hanske: "Når selvtilliten blir fantastisk, blir sexen magisk"🪄 Og det blir bekymringsløst å ligge på stranden å sole seg, og nippe til Sangaria i Barcelona med kjæresten🌴🌝💓 Jeg ble så trist over å lese innlegget ditt, Bamseklemmer. og dine videre innlegg i tråden her. Du er alltid så rommelig og seksuell, så veldig naturlig og frempå. Men her viser du noe helt, helt annet 😔 Anonymkode: 78c63...680 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet torsdag kl 10:35 #69 Del Skrevet torsdag kl 10:35 Bamseklemmer skrev (På 22.4.2025 den 17.58): Javel.. og hva har du tenkt å gjøre med det? Har dere "mange" grublet frem ei avstemning, om at TS ikke må ta operasjon? Jo det er pent på ei dame pga av alder, men ikke på ei vakker og søt dame i begynnende 30 årene. Forresten TS er også misfornøyd med sine pupper, så jeg skjønner henne godt.. Hvorfor er det så vanskelig for andre å skjønne det? Når er man gammel nok til å ha hengepupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet torsdag kl 10:38 #70 Del Skrevet torsdag kl 10:38 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det står i siste setning på det jeg siterer! Du skriver at hengepupper er fine for alderen, men hengepupper er stygge på en i tidlig 30 årene. Anonymkode: ea64e...844 Nei det står ikke noe sted, for nå har jeg saumfart hele tråden.. du får sitere teksten for den finner jeg ikke.. Du får noen minutter på deg, ellers rapporterer jeg alle som har bidratt med spydigheter og løgn.. Du står ansvarlig for at det skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:49 #71 Del Skrevet torsdag kl 10:49 Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Nei det står ikke noe sted, for nå har jeg saumfart hele tråden.. du får sitere teksten for den finner jeg ikke.. Du får noen minutter på deg, ellers rapporterer jeg alle som har bidratt med spydigheter og løgn.. Du står ansvarlig for at det skjer... Vet du hva, da gjør du det. For admin selv vil se at du har skrevet de tingene, helt rart at du nekter for det når du har skrevet det. Flere andre har også reagert på akkurat det samme i tråden. Og i det første innlegget jeg siterte står det der i siste setning. Du har skrevet mye annet også, men når du har lest alt selv så hjelper det vel ikke å sitere til alt, for du etter jo for det. Du kan ikke bare kaste ut masse greier og ikke forvente motsvar tilbake. Bare rapporter du Bamseklemmer, for du tåler tydeligvis ikke kritikk, og driver med trusler om rapportering når noen skriver at de er skuffet over hva du skriver som kan såre andre. Og nå viser ditt sanne ansikt skjønner jeg. Lykke til med det videre.. Anonymkode: ea64e...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:54 #72 Del Skrevet torsdag kl 10:54 Folk har forskjellig smak, og noen liker silikon, men vær klar over at mange ikke synes det er attraktivt. Jeg liker alle slags naturlige pupper, hengepupper inkludert. Hengepupper kan jeg bli glad i, og begjære, hvis de tilhører ei dame jeg liker. For jeg liker damer, ikke kunstige ting som silikonpupper. Puppene har en funksjon også, ikke bare et utseende. Silikon ødelegger funksjonen. Damer med silikon er derfor mindre attraktive (for meg). Jeg har hatt én partner med silikonpupper. Selv om de puppene var ok pene å se på, var de også visuelt mindre attraktive enn "ekte" pupper. Man ser jo at det er silikon. Verst av alt - alt det jeg elsker med pupper blir borte. Følsomheten, mykheten, responsen på berøring. Trist å si det, men det var turn-off. Anonymkode: 0c838...d1e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:03 #73 Del Skrevet torsdag kl 11:03 Nå kan ikke dette sammenlignes med pupper kanskje, men jeg datet en mann som hadde transplantert hår. Dette var veldig tydelig, både fordi man så det, men han var også veldig opptatt av det. Det ble tommel ned for meg. Det er noe med selvopptattheten rundt det, kombinert med mangel på selvfølelse. Det transplanterte håret ga han ikke bedre selvfølelse, for å si det sånn, men han ble nok mer selvopptatt. Anonymkode: 9cb00...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:15 #74 Del Skrevet torsdag kl 11:15 El naturell er best, samme hvordan du snur, vrir og vender på det. Bær de med stolthet, stil og god selvtillit og selvfølelse Hilsen M50 Anonymkode: 46d5c...949 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:20 #75 Del Skrevet torsdag kl 11:20 Brystreduksjon gjør at det blir masse stygge arr på puppene og de ser rare ut også. Anonymkode: d3229...97f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:23 #76 Del Skrevet torsdag kl 11:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Brystreduksjon gjør at det blir masse stygge arr på puppene og de ser rare ut også. Anonymkode: d3229...97f Noen må redusere pga ryggproblemer. En bekjent måtte det. De ble helt fine, men hun mistet følelsen i den ene. Vet ikke om det er vanlig. Den var helt kald. Anonymkode: 9cb00...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:24 #77 Del Skrevet torsdag kl 11:24 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Brystreduksjon gjør at det blir masse stygge arr på puppene og de ser rare ut også. Anonymkode: d3229...97f Uff, sier du det? Jeg har vurdert det selv, pga tunge bryst og forskjell på høyre og venstre. Men tror jeg lar de være som de er. Anonymkode: 4d28d...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:30 #78 Del Skrevet torsdag kl 11:30 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen må redusere pga ryggproblemer. En bekjent måtte det. De ble helt fine, men hun mistet følelsen i den ene. Vet ikke om det er vanlig. Den var helt kald. Anonymkode: 9cb00...647 De velger den enkle løsningen som er operasjon framfor å trene rygg. Det er kvinner med enorme bryster uten ryggproblemer. Og med operasjoner så kan det selvfølgelig oppstå komplikasjoner som du nevner. Jeg mener et forsøk på å gå på gym og forsøke og trene før man begir seg ut på noe sånt. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Uff, sier du det? Jeg har vurdert det selv, pga tunge bryst og forskjell på høyre og venstre. Men tror jeg lar de være som de er. Anonymkode: 4d28d...436 Ja. Bare se på før/etter-bilder. Se sitatet ovenfor. Det er ikke verdt det. Prøv heller å trene på gym for å bedre ryggen! Det er verdt forsøket iallefall Anonymkode: d3229...97f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:32 #79 Del Skrevet torsdag kl 11:32 Bamseklemmer skrev (På 22.4.2025 den 17.58): Jo det er pent på ei dame pga av alder, men ikke på ei vakker og søt dame i begynnende 30 årene. Det kan ikke bli så mye mer tydelig enn dette @Bamseklemmer. Bare for å sitere deg selv så gir du inntrykk av at hengepupper på en dame i 30 årene ikke er attraktivt (stygt). Så enten er du blind, ellers så foreslår jeg en tur til optikeren for å sjekke synes ditt... Hengepupper kan man ha uavhengig av aldringstegn. Det kan være genetisk eller ha sammenheng med graviditet. At du ikke har skrevet det loddrett rett ut, betyr ikke at det ikke står der selv om... De fleste kan lese. Ta det heller som en mann og stå for faktisk det du skriver om det er det du faktisk mener, framfor å pakke det inn som noe det ikke er. Alle må ikke like alt. Det er faktisk lov. Hva er viktigst for deg? Dine egne personlige meninger eller er det å bli likt? Vær den du er fullt og helt, ikke stykkevis eller delt. Anonymkode: ffd16...894 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:22 #80 Del Skrevet torsdag kl 12:22 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): De velger den enkle løsningen som er operasjon framfor å trene rygg. Det er kvinner med enorme bryster uten ryggproblemer. Og med operasjoner så kan det selvfølgelig oppstå komplikasjoner som du nevner. Jeg mener et forsøk på å gå på gym og forsøke og trene før man begir seg ut på noe sånt. Ja. Bare se på før/etter-bilder. Se sitatet ovenfor. Det er ikke verdt det. Prøv heller å trene på gym for å bedre ryggen! Det er verdt forsøket iallefall Anonymkode: d3229...97f Når kvinnen er over 50 år er det dessverre vanskelig å trene såpass at det vil hjelpe, når brystene veier 3kg hver...At hun kunne hatt det bedre hvis hun var veltrent fra før er sikkert riktig. Men det er dessverre ikke sånn folk funker. Mange endrer ikke livsstil før de må. Og da kan det være litt sent. Anonymkode: 9cb00...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå