AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:51 #41 Del Skrevet mandag kl 12:51 Bamseklemmer skrev (9 timer siden): Jeg synes det er helt ok at du ønske deg flottere pupper TS, og jeg er helt klar over at kvinner overdriver en smule🤭 For min del spiller det en vesentlig rolle hvordan du ser ut, for det styrker selvtilliten din. Altså, jeg liker jo hengepupper, men jeg synes du er ung for å ha hengepupper så tidlig. Du har iallefall planer om å gjøre noe med det, da sitter pengeboka løst for å hjelpe deg med finansieringen.. Jeg tenker: "Dine pupper er også mine pupper"🫧🥰 Jeg har sponset to fyllinger og en reduksjon til mine venner hos Aleris, og det var ikke spesiellt dyrt.. ca 30 tusen/operasjon.. Vet ikke hva det koster i dag da, men prisen står vel til inflasjonen? Av erfaring.. ligger også en skjult bonus bak dette, som hånd i hanske: "Når selvtilliten blir fantastisk, blir sexen magisk"🪄 Og det blir bekymringsløst å ligge på stranden å sole seg, og nippe til Sangaria i Barcelona med kjæresten🌴🌝💓 There is no greater fool than an old fool. Anonymkode: 881c9...43b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:17 #42 Del Skrevet mandag kl 14:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): There is no greater fool than an old fool. Anonymkode: 881c9...43b Eller Old School? Anonymkode: ffd16...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet mandag kl 17:04 #43 Del Skrevet mandag kl 17:04 Hva er galt med hengepupper? Fint om de er følsomme da😋 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odine Skrevet mandag kl 17:11 #44 Del Skrevet mandag kl 17:11 Nå er jeg dame da, men kjæresten min sier at menn er skrudd sammen sånn: Pupp er pupp, uansett. Du finner garantert en som passer deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odine Skrevet mandag kl 18:17 #45 Del Skrevet mandag kl 18:17 Bamseklemmer skrev (14 timer siden): Jeg synes det er helt ok at du ønske deg flottere pupper TS, og jeg er helt klar over at kvinner overdriver en smule🤭 For min del spiller det en vesentlig rolle hvordan du ser ut, for det styrker selvtilliten din. Altså, jeg liker jo hengepupper, men jeg synes du er ung for å ha hengepupper så tidlig. Du har iallefall planer om å gjøre noe med det, da sitter pengeboka løst for å hjelpe deg med finansieringen.. Jeg tenker: "Dine pupper er også mine pupper"🫧🥰 Jeg har sponset to fyllinger og en reduksjon til mine venner hos Aleris, og det var ikke spesiellt dyrt.. ca 30 tusen/operasjon.. Vet ikke hva det koster i dag da, men prisen står vel til inflasjonen? Av erfaring.. ligger også en skjult bonus bak dette, som hånd i hanske: "Når selvtilliten blir fantastisk, blir sexen magisk"🪄 Og det blir bekymringsløst å ligge på stranden å sole seg, og nippe til Sangaria i Barcelona med kjæresten🌴🌝💓 Kennet uten h ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:35 #46 Del Skrevet mandag kl 18:35 Odine skrev (17 minutter siden): Kennet uten h ? Han heter @Bamseklemmer. Har du ikke skjønt det?.. Anonymkode: ffd16...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:17 #47 Del Skrevet mandag kl 19:17 Helt enig med mann i innlegg #2 - dette er nok mest du som føler på. Men det er viktig nok det altså, selvbildet. Men du sier en viktig ting - "når jeg får orden på vekta" - da bør jo det være både første prioritet og største motivasjon? Anonymkode: 8340a...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:20 #48 Del Skrevet mandag kl 19:20 Føler med deg. Jeg har ikke sex. Anonymkode: 2929a...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:54 #49 Del Skrevet mandag kl 19:54 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har struttepupper i størrelse 75 B, og er sjeleglad jeg ikke har hengepupper, og det er mannen min også. K56 Anonymkode: b5fc8...ffe 🤣 Anonymkode: 46d5c...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl 00:38 #50 Del Skrevet tirsdag kl 00:38 Sur sitron skrev (13 timer siden): Bare så synd at det ikke du, Bamseklemmer som må ta den risikoen det faktisk er å gjennomføre en operasjon i full narkose. Skulle nesten ønske at du selv opplevde å få infeksjon i et operasjonssår etter gjennomføring av (en totalt unødvendig) operasjon - for å få tilfredsstilt dine krav til kvinnekroppen. Nei, takke meg til en voksen mann som ser kvinnen bak hengepuppene. Forresten - skal du selv operere deg dersom du skulle få noe heng på kroppen? Jeg svarte TS.. Siden jeg så hun hadde tenkt over saken, og vil gjøre noe med det.. Jeg skrev om 3 tilfeller uten infeksjoner, og bonusen ble som jeg også beskrev.. en suksessfaktor og glede. Det endret livet deres, og de har ikke angret et sekund. Hengepupper og misnøye av stygge pupper i tidlig 30 årene, kan gi psykiske utfordringer. Så det var nok derfor de 3 kvinnene ikke angret i etterkant, for de ble jo også mere seksuelt selvsikre🪄❣️ Det du skriver er jo rett og slett skremselspropaganda, som farliggjør plastisk operasjon.. Det som henger på meg, får henge i fred.. det er vakkert alderstegn😉 Men er du tidlig i 30 årene med stygge hengepupper?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl 00:48 #51 Del Skrevet tirsdag kl 00:48 AnonymBruker skrev (17 timer siden): .....og det viktigste i verden er ikke perfekte pupper. M Anonymkode: f147a...931 Enig i det.. men bryr du deg ikke om dama sliter med tankevirus, at hun ikke føler seg bra nok som kvinne? Jeg synes det er en egoistisk tanke, som ikke tar ansvar og samarbeider for bedre livskvalitet🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:00 #52 Del Skrevet tirsdag kl 05:00 Tru nokk heller menn er glad for du tar av deg BH for dem 🙂 Pupper som beveger seg under samleie er nydelig 😉 Anonymkode: ca999...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet tirsdag kl 05:23 #53 Del Skrevet tirsdag kl 05:23 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Enig i det.. men bryr du deg ikke om dama sliter med tankevirus, at hun ikke føler seg bra nok som kvinne? Jeg synes det er en egoistisk tanke, som ikke tar ansvar og samarbeider for bedre livskvalitet🤔 Hvis noen sliter med tankevirus, som du kaller det - da hjelper det å operere brystene? Ja, vi har jo sett visse influensere legge seg under kniven - ikke bare 1 gang, men mange ganger. De ser aldri ut til å bli fornøyde. Er det i det hele tatt mennesker som er helt fornøyde med eget utseende? Kanskje det er ditt ansvar som partner å sørge for at parneren får fokus på det som faktisk er viktig i livet? Jeg har selv opplevd alvorlig infeksjon etter (en helt nødvendig) operasjon og hadde aldri i livet lagt meg under kniven for å rette opp brystene mine, eller rumpa mi, eller en helt normal nese. Håper du er fullt klar over at hver operasjon og narkose medfører fare for komplikasjoner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet tirsdag kl 05:53 #54 Del Skrevet tirsdag kl 05:53 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ca 100 000 kvinner har silikon i Norge, kanskje enda flere Anonymkode: 9cb00...647 Det er guffent og utrolig trist. Vær så sille og slutt med det og alt det andre rare ande-nebb-industrien finner på. Både snoppen og humøret sank her nå. En annen veldig trist ting er at i hvert fall jeg kan begynne å lure på om det er plastbøtter jeg ser hvis det kommer en dame vuggende med schwære pupper. Tenk så trist.. Satser på de som smiler!! 😍 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl 06:33 #55 Del Skrevet tirsdag kl 06:33 Sur sitron skrev (42 minutter siden): Hvis noen sliter med tankevirus, som du kaller det - da hjelper det å operere brystene? Ja, vi har jo sett visse influensere legge seg under kniven - ikke bare 1 gang, men mange ganger. De ser aldri ut til å bli fornøyde. Er det i det hele tatt mennesker som er helt fornøyde med eget utseende? Kanskje det er ditt ansvar som partner å sørge for at parneren får fokus på det som faktisk er viktig i livet? Jeg har selv opplevd alvorlig infeksjon etter (en helt nødvendig) operasjon og hadde aldri i livet lagt meg under kniven for å rette opp brystene mine, eller rumpa mi, eller en helt normal nese. Håper du er fullt klar over at hver operasjon og narkose medfører fare for komplikasjoner. Ok, så du tror TS er influenser, som skal ha mange kirurgisk inngrep? Og når det gjelder valg.. skal du velge hva man skal velge? Mine venner skryter jo av Aleris, som er kjent for å være flinke, og unngår infeksjon. Så hvorfor skal ikke jeg gjøre det samme? De leste seg opp hos Aleris, og under konsultasjon fikk vi en grei innføring og farer og garantier.. Brystimplantatene fra Mentor er FDA-godkjente, et amerikansk kontrollorgan som er kjent for å stille svært høye krav til kvalitet og sikkerhet. Det gikk bra med alle 3, og sikker flere hundre til. Hadde Aleris slitt med mye infeksjons, hadde de aldri fått lov til å operere.. Så jo.. jeg er meget klar over komplikasjoner.. Men et privat sykehus med godt rykte, har jeg ingen grunn til bekymring. Det er tross alt ting som må gjøres på forhånd, for at operasjonen skal bli vellykket👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:44 #56 Del Skrevet tirsdag kl 06:44 Jeg liker når de henger . Og brystreduksjon burde vært definert som forbrytelse mot menneskeheten! Anonymkode: d3229...97f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:44 #57 Del Skrevet tirsdag kl 06:44 Bamseklemmer skrev (5 minutter siden): Ok, så du tror TS er influenser, som skal ha mange kirurgisk inngrep? Og når det gjelder valg.. skal du velge hva man skal velge? Mine venner skryter jo av Aleris, som er kjent for å være flinke, og unngår infeksjon. Så hvorfor skal ikke jeg gjøre det samme? De leste seg opp hos Aleris, og under konsultasjon fikk vi en grei innføring og farer og garantier.. Brystimplantatene fra Mentor er FDA-godkjente, et amerikansk kontrollorgan som er kjent for å stille svært høye krav til kvalitet og sikkerhet. Det gikk bra med alle 3, og sikker flere hundre til. Hadde Aleris slitt med mye infeksjons, hadde de aldri fått lov til å operere.. Så jo.. jeg er meget klar over komplikasjoner.. Men et privat sykehus med godt rykte, har jeg ingen grunn til bekymring. Det er tross alt ting som må gjøres på forhånd, for at operasjonen skal bli vellykket👏 For det første - det å legges i narkose er en risiko i seg selv - for kroppen vår. Spiller ingen rolle om det er på Ullevål eller Aleris. Jeg gjorde alt jeg skulle på forhånd, men fikk alvorlig infeksjon med høy feber over flere dager. Det har vært flere tilfeller av dødsfall etter operasjoner på Aleris så at de er ufeilbare er tull, det er pengene som rår, tydeligvis: https://www.nrk.no/dokumentar/eli-anne-therkildsen-_58_-dode-etter-kosmetisk-kirurgi-pa-norsk-klinikk-1.17364982 Anonymkode: 4d28d...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:42 #58 Del Skrevet tirsdag kl 12:42 Bamseklemmer skrev (12 timer siden): Jeg svarte TS.. Siden jeg så hun hadde tenkt over saken, og vil gjøre noe med det.. Jeg skrev om 3 tilfeller uten infeksjoner, og bonusen ble som jeg også beskrev.. en suksessfaktor og glede. Det endret livet deres, og de har ikke angret et sekund. Hengepupper og misnøye av stygge pupper i tidlig 30 årene, kan gi psykiske utfordringer. Så det var nok derfor de 3 kvinnene ikke angret i etterkant, for de ble jo også mere seksuelt selvsikre🪄❣️ Det du skriver er jo rett og slett skremselspropaganda, som farliggjør plastisk operasjon.. Det som henger på meg, får henge i fred.. det er vakkert alderstegn😉 Men er du tidlig i 30 årene med stygge hengepupper?🤔 Det som henger på deg er mye av det du skriver her inne, for det henger ikke på greip Anonymkode: 881c9...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:35 #59 Del Skrevet tirsdag kl 15:35 Bamseklemmer skrev (14 timer siden): Jeg svarte TS.. Siden jeg så hun hadde tenkt over saken, og vil gjøre noe med det.. Jeg skrev om 3 tilfeller uten infeksjoner, og bonusen ble som jeg også beskrev.. en suksessfaktor og glede. Det endret livet deres, og de har ikke angret et sekund. Hengepupper og misnøye av stygge pupper i tidlig 30 årene, kan gi psykiske utfordringer. Så det var nok derfor de 3 kvinnene ikke angret i etterkant, for de ble jo også mere seksuelt selvsikre🪄❣️ Det du skriver er jo rett og slett skremselspropaganda, som farliggjør plastisk operasjon.. Det som henger på meg, får henge i fred.. det er vakkert alderstegn😉 Men er du tidlig i 30 årene med stygge hengepupper?🤔 Hengepupper er ikke stygt. Hvorfor skriver du sånn? Kanskje du synes det, men vi er mange som ikke synes det. Anonymkode: a1703...246 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl 15:58 #60 Del Skrevet tirsdag kl 15:58 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hengepupper er ikke stygt. Hvorfor skriver du sånn? Kanskje du synes det, men vi er mange som ikke synes det. Anonymkode: a1703...246 Javel.. og hva har du tenkt å gjøre med det? Har dere "mange" grublet frem ei avstemning, om at TS ikke må ta operasjon? Jo det er pent på ei dame pga av alder, men ikke på ei vakker og søt dame i begynnende 30 årene. Forresten TS er også misfornøyd med sine pupper, så jeg skjønner henne godt.. Hvorfor er det så vanskelig for andre å skjønne det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå