Gå til innhold

Flau over hengebryst

Makar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har også hengepupper og enda mer etter 2 barn og vektnedgang. Nå er jeg 50 år og har vært sammen med samme mann siden jeg var 18 år, og han klager ikke. Men jeg har nettopp vært på min 1 mammografi. Der måtte jeg viste brystene til 3 stk. Det var noe av det flaueste jeg har gjort. 

Men jeg tror at vi selv reagerer mer på det enn hva andre gjør når se ser puppene 😅

Anonymkode: 4b67b...bb9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg har også hengepupper og enda mer etter 2 barn og vektnedgang. Nå er jeg 50 år og har vært sammen med samme mann siden jeg var 18 år, og han klager ikke. Men jeg har nettopp vært på min 1 mammografi. Der måtte jeg viste brystene til 3 stk. Det var noe av det flaueste jeg har gjort. 

Men jeg tror at vi selv reagerer mer på det enn hva andre gjør når se ser puppene 😅

Anonymkode: 4b67b...bb9

Hos gyn er jo 10 ganger flauere synes jeg. Pupper ser man på strender og i blader liksom, ikke noe rart/flaut med det.

Anonymkode: f147a...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyngdekraften tar oss alle, før eller siden. Puppene mine ser bra ut med bh på. Og min erfaring er at menn elsker pupper, uansett. De bryr seg ikke om de henger. Og siden det bare er menn (og veninner, i garderoben, eller på badet)som får se meg naken, går det helt fint.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig å ha hengepupper, spesielt når man har store pupper. Hvor mye heng man får, kommer an på både størrelse, fasong og rett og slett genetiske årsaker (noen får slappere hud enn andre). Jeg tror man rett og slett må lære seg å like den kroppen man har. Menn flest forventer ikke damer med perfekt kropp. Og jeg tror mange foretrekker naturlig og uperfekt framfor en "perfekt" kropp som har gjennomgått plastisk kirurgi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også hengepupper, de har alltid vært store, tunge og pekt nedover, fra jeg først begynte å få pupper som 13-åring. Jeg har brukt SÅ mye tid og krefter på å hate de, veldig trist å tenke tilbake på nå, for det er jo like naturlig å ha den fasongen som alle andre fasonger. Jeg har heller aldri opplevd at en mann har uttrykt misnøye, heller tvert i mot 😅

Likevel kan jeg forstå deg til en viss grad, jeg hadde nok også kjent på usikkerhet om jeg hadde blitt singel og skulle begynt å date igjen. 

Kan det hjelpe deg å se på bilder av andre hotte, selvsikre damer som har din kroppsfasong, ts? Jeg tror mye av usikkerheten vår kommer av at vi omtrent ikke er representert noe sted. Jeg husker jeg så et bilde av en toppløs dame i bladet TOPP som tenåring. Jeg fikk helt sjokk, for hun hadde samme pupper som meg! Jeg trodde ærlig talt at jeg var den eneste med hengepupper, og her stod hun og var attpåtil toppløsmodell, innsmurt i babyolje og var supersexy 😅 ikke at det løste alle mine usikkerheter, men jeg tror det hjelper. Bare det å ta seg en tur i svømmehallen og se flust av helt vanlige kvinnekropper - med hår, cellulitter, myke mager og hengepupper synes jeg er enormt befriende. Vi er ikke skapt for å se ut på én bestemt måte, og vi er ikke noe dårligere mennesker eller partnere om vi er som vi er. 

Anonymkode: 6f843...82b

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har også hengepupper, de har alltid vært store, tunge og pekt nedover, fra jeg først begynte å få pupper som 13-åring. Jeg har brukt SÅ mye tid og krefter på å hate de, veldig trist å tenke tilbake på nå, for det er jo like naturlig å ha den fasongen som alle andre fasonger. Jeg har heller aldri opplevd at en mann har uttrykt misnøye, heller tvert i mot 😅

Likevel kan jeg forstå deg til en viss grad, jeg hadde nok også kjent på usikkerhet om jeg hadde blitt singel og skulle begynt å date igjen. 

Kan det hjelpe deg å se på bilder av andre hotte, selvsikre damer som har din kroppsfasong, ts? Jeg tror mye av usikkerheten vår kommer av at vi omtrent ikke er representert noe sted. Jeg husker jeg så et bilde av en toppløs dame i bladet TOPP som tenåring. Jeg fikk helt sjokk, for hun hadde samme pupper som meg! Jeg trodde ærlig talt at jeg var den eneste med hengepupper, og her stod hun og var attpåtil toppløsmodell, innsmurt i babyolje og var supersexy 😅 ikke at det løste alle mine usikkerheter, men jeg tror det hjelper. Bare det å ta seg en tur i svømmehallen og se flust av helt vanlige kvinnekropper - med hår, cellulitter, myke mager og hengepupper synes jeg er enormt befriende. Vi er ikke skapt for å se ut på én bestemt måte, og vi er ikke noe dårligere mennesker eller partnere om vi er som vi er. 

Anonymkode: 6f843...82b

Virker som det er andre hotte, selvsikre damer som er det største problemet her som alltid når damer har dårlig selvbilde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Makar skrev (16 timer siden):

Er i starten på tredve årene og er nylig blitt singel. Men jeg har et problem.. Nemlig hengepupper her ifra til halvveis evigheten. Skal gjøre noe med brystene når vekta er hakke mer stabil, men enn så lenge, så er brystene ufattelige stygge. 

Hvordan skal jeg klare å slappe av ved evt nye partnere? Jeg sliter fælt..Jeg er utrolig flau og hater de som pesten. Noen tips? Råd? 

Bare tull. Vet du hva et flott syn er? Når kvinner med hengebryst ligger på ryggen og puppene ligger der utspredd og duver. Og når du knuller henne så disser de. Utrolig pirrende å se👍

Anonymkode: 81ae7...cd3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi tror vi har rare pupper, men det er fordi mediene ikke fremmer naturlige kropper! Ca 100 000 kvinner har silikon i Norge,  kanskje enda flere, og i Oslo kan det virke som om "alle" har det. Vi må bli flinkere til å fremme naturlig, myke pupper, en av de viktigste erogene sonene også. Noe silikon og operasjoner kan ødelegge. Du kommer langt med en god BH i hverdagen.

Anonymkode: 9cb00...647

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi tror vi har rare pupper, men det er fordi mediene ikke fremmer naturlige kropper! Ca 100 000 kvinner har silikon i Norge,  kanskje enda flere, og i Oslo kan det virke som om "alle" har det. Vi må bli flinkere til å fremme naturlig, myke pupper, en av de viktigste erogene sonene også. Noe silikon og operasjoner kan ødelegge. Du kommer langt med en god BH i hverdagen.

Anonymkode: 9cb00...647

Ja, ikke sant? Og det er sååå mange fine BH`er å få tak i 😀

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sur sitron skrev (1 minutt siden):

Og mange får såååå fine bein når de har på strømpebukser, gjelder bare å finne innpakning som passer i alle sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har struttepupper i størrelse 75 B, og er sjeleglad jeg ikke har hengepupper, og det er mannen min også.

K56 

Anonymkode: b5fc8...ffe

Wow. For et nyttig innspill til trådstarter.

Anonymkode: 019da...200

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn liker pupper uavhengig av hvordan de ser ut

Endret av Cartman
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken.

Menn bryr seg ikke stort. De føler seg vel stort sett heldig lenge innen de kommer så langt inn i prosessen med deg, ts.

Ei det og vær stolt og glad i kroppen din. Det motsatte er langt mer avtennende enn noen potensielle lyter.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Selvsikkerhet er et stort problem for mange kvinner.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sur sitron skrev (32 minutter siden):

Jeg heier på pupper i fritt fall 😂 

Anonymkode: ffd16...894

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makar skrev (17 timer siden):

Er i starten på tredve årene og er nylig blitt singel. Men jeg har et problem.. Nemlig hengepupper her ifra til halvveis evigheten. Skal gjøre noe med brystene når vekta er hakke mer stabil, men enn så lenge, så er brystene ufattelige stygge. 

Hvordan skal jeg klare å slappe av ved evt nye partnere? Jeg sliter fælt..Jeg er utrolig flau og hater de som pesten. Noen tips? Råd? 

Vi elsker puppene dine uansett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er galt med hengepupper? 

Fint om de er følsomme da😋

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg dame da, men kjæresten min sier at menn er skrudd sammen sånn: Pupp er pupp, uansett. 

Du finner garantert en som passer deg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt enig med mann i innlegg #2 - dette er nok mest du som føler på. Men det er viktig nok det altså, selvbildet. 

Men du sier en viktig ting - "når jeg får orden på vekta" - da bør jo det være både første prioritet og største motivasjon?

Anonymkode: 8340a...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler med deg. Jeg har ikke sex. 

Anonymkode: 2929a...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...