Makar Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Er i starten på tredve årene og er nylig blitt singel. Men jeg har et problem.. Nemlig hengepupper her ifra til halvveis evigheten. Skal gjøre noe med brystene når vekta er hakke mer stabil, men enn så lenge, så er brystene ufattelige stygge. Hvordan skal jeg klare å slappe av ved evt nye partnere? Jeg sliter fælt..Jeg er utrolig flau og hater de som pesten. Noen tips? Råd? 2
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Hvis det kan være til trøst så bryr nok menn seg mye mindre om puppenes fasong enn du gjør selv. Hilsen mann Anonymkode: b23f1...6b3 4 2 11
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april Makar skrev (54 minutter siden): Er i starten på tredve årene og er nylig blitt singel. Men jeg har et problem.. Nemlig hengepupper her ifra til halvveis evigheten. Skal gjøre noe med brystene når vekta er hakke mer stabil, men enn så lenge, så er brystene ufattelige stygge. Hvordan skal jeg klare å slappe av ved evt nye partnere? Jeg sliter fælt..Jeg er utrolig flau og hater de som pesten. Noen tips? Råd? Mannen min ELSKER hengepupper. Virkelig ELSKER! Jeg er flau over å ha små pupper for han ELSKER det så mye. Helt OK om du vil fikse deg for å føle deg bedre men sjansen er stor for at du møter noen som ELSKER de som de er og blir lei seg fordi du har fikser det bort. Som meg og en ting jeg har fikset på meg selv. Mannen min er lei seg for at jeg har endret på meg... Anonymkode: 95218...2a3 2
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april MYE heller hengepupper en silikonstruttende pupper på ei ego selvopptatt dame som skriker etter oppmerksomhet. Vær den du er, det er det som kommer fra innsiden av brystet som teller! Hilsen mann. Anonymkode: f147a...931 6 2 11
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april Jeg ble født med hengepupper. Neida. Joda - litt. De var hvertfall hengete fra første dag av puberteten. De er også stygge på andre måter. Jeg har ganske mange sexpartnere bak meg, og ikke en eneste har sagt noe på det. Tror menn flest er glad for å få seg er ligg. Prøv å tenk at dette er noe som i all hovedsak bare du bryr deg om. Hadde du vært kritisk til en partner fordi han hadde litt rar fasong på rumpa, eller hadde en føflekk som så ut som en tredje brystvorte? Det er mange rare detaljer man ikke bryr seg om, når man ser andre attraktive kvaliteter i andre. Anonymkode: c2fa6...3c1 4 3
AnonymBruker Skrevet 20. april #7 Skrevet 20. april Sats på å finne deg en mann som liker deg for den du er, inkludert hengepupper. Har hatt samme usikkerheten selv, men vil ikke gjennom en unødvendig risikabel operasjon (noe alle operasjoner er), og klart å lande i tanken om at en mann som ikke liker puppene mine, er en mann jeg ikke vil ha. Anonymkode: e6027...63b 6 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #8 Skrevet 20. april Hengepupper er noe av det mest naturlige som finnes. De aller fleste har det når man tar av seg BH. Om mannen reagerer på dette kan han ikke være spesielt moden. Anonymkode: 36ded...e59 7
AnonymBruker Skrevet 20. april #9 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mannen min ELSKER hengepupper. Virkelig ELSKER! Jeg er flau over å ha små pupper for han ELSKER det så mye. Anonymkode: 95218...2a3 Hvordan legger han frem dette, er det mulig å gjøre på noe i nærheten av en fin måte? At han ELSKER, virkelig ELSKER noe du ikke har? Anonymkode: 6da3f...dc3
AnonymBruker Skrevet 20. april #10 Skrevet 20. april Det er deilig å "knulle" gode, myke hengepupper, noe de fleste menn digger. Anonymkode: 6923a...520 2
AnonymBruker Skrevet 20. april #11 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan legger han frem dette, er det mulig å gjøre på noe i nærheten av en fin måte? At han ELSKER, virkelig ELSKER noe du ikke har? Anonymkode: 6da3f...dc3 Vi kan snakke om alt. At han elsker hengepupper endrer ikke at han elsker meg mer. Anonymkode: 95218...2a3 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #12 Skrevet 20. april Makar skrev (5 timer siden): Er i starten på tredve årene og er nylig blitt singel. Men jeg har et problem.. Nemlig hengepupper her ifra til halvveis evigheten. Skal gjøre noe med brystene når vekta er hakke mer stabil, men enn så lenge, så er brystene ufattelige stygge. Hvordan skal jeg klare å slappe av ved evt nye partnere? Jeg sliter fælt..Jeg er utrolig flau og hater de som pesten. Noen tips? Råd? Du har de puppene du har. Den partneren som er mer opptatt av pupper enn det du har mellom ørene er ikke noe å samle på. Tren deg til å like den kroppen du har. Anonymkode: d25dc...8a8 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #13 Skrevet 20. april Jeg har struttepupper i størrelse 75 B, og er sjeleglad jeg ikke har hengepupper, og det er mannen min også. K56 Anonymkode: b5fc8...ffe
AnonymBruker Skrevet 20. april #14 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har struttepupper i størrelse 75 B, og er sjeleglad jeg ikke har hengepupper, og det er mannen min også. K56 Anonymkode: b5fc8...ffe Fint for dere. Men hva gjør du her egentlig? Gått feil? Eller blir du bare høy av å lese dine egne kommentarer? Tipper du er en ung mann med hengeballer og ikke kvinne, engang. God påske! Anonymkode: 95218...2a3 19 7
Bamseklemmer Skrevet 21. april #15 Skrevet 21. april (endret) Makar skrev (9 timer siden): Er i starten på tredve årene og er nylig blitt singel. Men jeg har et problem.. Nemlig hengepupper her ifra til halvveis evigheten. Skal gjøre noe med brystene når vekta er hakke mer stabil, men enn så lenge, så er brystene ufattelige stygge. Hvordan skal jeg klare å slappe av ved evt nye partnere? Jeg sliter fælt..Jeg er utrolig flau og hater de som pesten. Noen tips? Råd? Jeg synes det er helt ok at du ønske deg flottere pupper TS, og jeg er helt klar over at kvinner overdriver en smule🤭 For min del spiller det en vesentlig rolle hvordan du ser ut, for det styrker selvtilliten din. Altså, jeg liker jo hengepupper, men jeg synes du er ung for å ha hengepupper så tidlig. Du har iallefall planer om å gjøre noe med det, da sitter pengeboka løst for å hjelpe deg med finansieringen.. Jeg tenker: "Dine pupper er også mine pupper"🫧🥰 Jeg har sponset to fyllinger og en reduksjon til mine venner hos Aleris, og det var ikke spesiellt dyrt.. ca 30 tusen/operasjon.. Vet ikke hva det koster i dag da, men prisen står vel til inflasjonen? Av erfaring.. ligger også en skjult bonus bak dette, som hånd i hanske: "Når selvtilliten blir fantastisk, blir sexen magisk"🪄 Og det blir bekymringsløst å ligge på stranden å sole seg, og nippe til Sangaria i Barcelona med kjæresten🌴🌝💓 Endret 21. april av Bamseklemmer ..Litt justeringer bare..
petterm Skrevet 21. april #16 Skrevet 21. april Makar skrev (9 timer siden): Er i starten på tredve årene og er nylig blitt singel. Men jeg har et problem.. Nemlig hengepupper her ifra til halvveis evigheten. Skal gjøre noe med brystene når vekta er hakke mer stabil, men enn så lenge, så er brystene ufattelige stygge. Hvordan skal jeg klare å slappe av ved evt nye partnere? Jeg sliter fælt..Jeg er utrolig flau og hater de som pesten. Noen tips? Råd? Jeg skjønner ikke problemet! Hvorfor er silikonpupper bedre enn de naturlige puppene til den man er glad i? 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #17 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har struttepupper i størrelse 75 B, og er sjeleglad jeg ikke har hengepupper, og det er mannen min også. K56 Anonymkode: b5fc8...ffe Synd de er så små, det må jo være kjedelig for både mannen din og deg. Anonymkode: 1d66d...f04 2 7
Soft mann Skrevet 21. april #18 Skrevet 21. april Makar skrev (12 timer siden): Er i starten på tredve årene og er nylig blitt singel. Men jeg har et problem.. Nemlig hengepupper her ifra til halvveis evigheten. Skal gjøre noe med brystene når vekta er hakke mer stabil, men enn så lenge, så er brystene ufattelige stygge. Hvordan skal jeg klare å slappe av ved evt nye partnere? Jeg sliter fælt..Jeg er utrolig flau og hater de som pesten. Noen tips? Råd? Tyngdekraften tar alt før eller siden. Menn liker nok puppene dine uansett. Bare slapp av så skal du se at det går fint. Sex er og mye bedre når en kan nyte vet du😉 alle har komplekser for noe, det er eg helt sikker på, det er bare måten en lar komplekser få innvirkning på oss, som er forskjellig 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #19 Skrevet 21. april Hengepupper er det fineste som fins 😍🥰. Jeg er dame, da, men jeg liker damer og da er tunge pupper som henger ned helt vidunderlig i mine øyne. Det vil si, alle pupper er egentlig vakre, når de henger på den rette damen. Ikke bekymre deg, Ts. Hvis en mann liker deg, så liker han også puppene dine, fordi de er DINE! Anonymkode: a1703...246 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #20 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hengepupper er det fineste som fins 😍🥰. Jeg er dame, da, men jeg liker damer og da er tunge pupper som henger ned helt vidunderlig i mine øyne. Det vil si, alle pupper er egentlig vakre, når de henger på den rette damen. Ikke bekymre deg, Ts. Hvis en mann liker deg, så liker han også puppene dine, fordi de er DINE! Anonymkode: a1703...246 .....og det viktigste i verden er ikke perfekte pupper. M Anonymkode: f147a...931 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå