Gå til innhold

Hva er det sykeste en eks har sagt til deg, enten i forholdet eller etter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får vel starte først! 

Nå kan jeg flire av galskapen jeg opplevde. Men i øyeblikket det ble sagt følte jeg meg misbruket og forvirret. 

”alt en mann trenger er sex, og du skal være glad jeg kommer hit”. 

Dette kom som et svar når jeg satte grenser, behov og fortalte om mine følelser rundt det og bli behandlet som en butler og pengebok. 

Anonymkode: 09af2...dfe

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At han kom til å drukne meg om vi skulle reise på ferie sammen, fordi jeg var visstnok så fæl som reagerte med følelser når jeg følte meg urettferdig behandlet. 

Anonymkode: c1198...667

• Hjerte 12
AnonymBruker
Skrevet

At de 1600 kronene han hadde betalt i «leie» (dvs halvparten av felleskostnadene, som igjen var marginale) var hans måte å kjøpe seg inn i boligen på, og at jeg måtte betale ham tilbake alt da det ble slutt. 

Morsom fyr. Bodd tilnærmet gratis i flere år, også skulle ha tilbake den drittsummen der. Og attpåtil påstå at han hadde «kjøpt seg inn i boligen» med dette. Ha ha ha.

Anonymkode: 64c99...461

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Fikk jevnlig høre at jeg ikke vet hvem jeg er og trenger hjelp 

Anonymkode: fc85b...68f

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Han sa jeg var stygg. Klarte ikke annet enn å le, for jeg var egentlig langt utenfor hans liga. Han var fæl på mange måter og jeg gjorde det slutt på brutalt vis, som han fortjente.

Anonymkode: c335b...ff3

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At de 1600 kronene han hadde betalt i «leie» (dvs halvparten av felleskostnadene, som igjen var marginale) var hans måte å kjøpe seg inn i boligen på, og at jeg måtte betale ham tilbake alt da det ble slutt. 

Morsom fyr. Bodd tilnærmet gratis i flere år, også skulle ha tilbake den drittsummen der. Og attpåtil påstå at han hadde «kjøpt seg inn i boligen» med dette. Ha ha ha.

Min eks mente han skulle ha flere millioner (halve summen av huset) fordi han hadde betalt for mat innimellom. Fornøyelig å gi han dokumenter fra advokat som sa at det kunne han glemme.

Men det verste en eks sa til meg flere år etter bruddet var at han aldri noen sinne hadde likt meg. Men han isolerte meg fra venner og familie i mange år....

Anonymkode: 9ace8...228

• Hjerte 13
Skrevet

Kan virkelig ikke huske at en eks-kjæreste har sagt noe spesielt ille til meg i det hele tatt. Mine ekser var alle supre jenter på hver sin måte.

Kanskje jeg bare har vært «heldig» med mine relasjoner i livet😄🤷🏼‍♂️

• Hjerte 7
AnonymBruker
Skrevet

At han egentlig ikke likte meg, og det gjorde for såvidt ingen, men han ikke forlot meg siden han visste at han var den eneste som orket meg. 

Ble sagt som argument da jeg forsøkte å forlate han. At jeg burde være takknemlig 

Anonymkode: 6ed0a...a4b

• Hjerte 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

At han kom til å drukne meg om vi skulle reise på ferie sammen, fordi jeg var visstnok så fæl som reagerte med følelser når jeg følte meg urettferdig behandlet. 

Fellesnevneren i psykisk vold er at offeret setter grenser og vise følelser. Trist å lese! Håper du har det bra nå. 

TS. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

HAHA! The nerve! 

AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (18 minutter siden):

"Jeg håper inderlig du snart er død". Han truet meg flere ganger på livet. 

Innimellom å bli banket, voldtatt, water-boarding, torturerte meg med sigarettsneiper osv, fikk jeg også høre ganske jevnlig at jeg var en "fittekjerring", "drittkjerring", "stygg", "feit", "en stygg klump med celler", "du fortjente at barnet døde" (etter han sparket magen min så barnet døde), "du fortjener ikke å leve", "hore", "ingen kommer til å elske deg", "jeg hater deg" og "det finnes ingen mindre verdt enn akkurat deg". 

Høres ut som vi har hatt samme kjæreste.. Håper du kom deg ut på andre siden og klarte å lime deg sammen igjen

• Liker 2
  • Hjerte 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (18 minutter siden):

"Jeg håper inderlig du snart er død". Han truet meg flere ganger på livet. 

Innimellom å bli banket, voldtatt, water-boarding, torturerte meg med sigarettsneiper osv, fikk jeg også høre ganske jevnlig at jeg var en "fittekjerring", "drittkjerring", "stygg", "feit", "en stygg klump med celler", "du fortjente at barnet døde" (etter han sparket magen min så barnet døde), "du fortjener ikke å leve", "hore", "ingen kommer til å elske deg", "jeg hater deg" og "det finnes ingen mindre verdt enn akkurat deg". 

De ordene brenner seg inn i hukommelsen! Håper du har det bra, og fikk oppleve en person på andre siden av skalaen. For en gal person! 

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

At han skulle følge etter og terrorisere meg til jeg kom tilbake. Gikk til innkjøp av strømpistol og truet meg med den. Sendte fremmede etter meg på gata. Følger fremdeles etter meg på gaten, sju år etterpå. Med bil, elsykkel og til fots. 

Anonymkode: acc27...581

• Hjerte 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg dro og han skjønte bruddet var et faktum så sa han dette til meg:

"At jeg ikke visste hva jeg gjorde"

Når jeg sa jeg ønsket separate bursdagsfeiringer med klassekamerater, så fikk jeg slengt dette etter meg:

"Jeg måtte huske på at det var mine barn også"

Jeg som hadde stått for bursdagsfeiringer stort og smått i alle år...🙄

Jeg bare bestemte meg for at jeg gidder ikke å ta imot dritt fra han lenger, og kommuniserer minst mulig med han.

Han har også prøvd å diagnostisere sine egne barn, til tross for at ikke helsepersonell, skolepersonell eller fastlege er bekymret.

Det er rimelig spesielt synes jeg.

Anonymkode: 0d0f6...a30

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Kunne du ikke valgt det sykeste en eks gjorde?

Anonymkode: bc061...be2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kunne du ikke valgt det sykeste en eks gjorde?

Bare å dele! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fellesnevneren i psykisk vold er at offeret setter grenser og vise følelser. Trist å lese! Håper du har det bra nå. 

TS. 

Det var både fysisk og psykisk vold dessverre.. Han mente så klart at jeg var den som manipulerte han og drev psykisk terror. Alltid var han et offer, selv da han hadde banket meg ugjenkjennelig var han den som hadde det verst, det fikk jo tross alt mest konsekvenser for han enn for meg. (Han ble anmeldt etter den hendelsen). Skremmende… 

• Hjerte 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynte og filme når vi hadde sex på sofaen. Uten  samtykke Viten om at jeg ble misbrukt i tenårene,/veldig ung med bilder. 

• Hjerte 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi jobbet begge innenfor kunstfag, hvor jeg underviste mer enn han. Han kunne fortelle meg støtt og stadig at selv om han tjente betydelig mindre penger enn meg så var det han gjorde mye mere verdt. Han var kunstner og jeg skulle betale mer fordi jeg hadde "solgt meg" til undervisning🤣 han slengte også inn i denne diskusjonen at han var veldig god til det han drev med(tjente langt under fattigdomsgrensa), mens jeg var middelmådig(tjente ca samme som han på kunsten, men valgte altså å undervise i tillegg for å ha nok til salt i grøten)... 

Anonymkode: 99bc0...698

• Hjerte 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...