AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Gutten min er veldig tett og hes, Klager på vondt i munnen og har veldig dårlig matlyst. Han våknet i natt med 39,5, skalv som et aspeløv, styret nedpå en halv flaske vann som kom rett opp igjen😭 vi pratet med legevakt å fikk beskjed om å se d an. Ingen feber i dag, men oppdaget dette på tungen hans. Tenkte først trøske/sopp, men jeg har selv vert dårlig med veldig halsvondt og ser nå at dette starter hos meg også😱 Trøske smitter vel ikke? noen som har erfaring? Anonymkode: 3930d...1b3
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april Dere bør få sjekket hos legevakten om det kan være skarlagensfeber. Er det det må han ha medisin. Anonymkode: f54f6...e3d
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Gutten min er veldig tett og hes, Klager på vondt i munnen og har veldig dårlig matlyst. Han våknet i natt med 39,5, skalv som et aspeløv, styret nedpå en halv flaske vann som kom rett opp igjen😭 vi pratet med legevakt å fikk beskjed om å se d an. Ingen feber i dag, men oppdaget dette på tungen hans. Tenkte først trøske/sopp, men jeg har selv vert dårlig med veldig halsvondt og ser nå at dette starter hos meg også😱 Trøske smitter vel ikke? noen som har erfaring? Anonymkode: 3930d...1b3 En ny telefon til legevakten er på sin plass her. Anonymkode: 05fde...9b4
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Gutten min er veldig tett og hes, Klager på vondt i munnen og har veldig dårlig matlyst. Han våknet i natt med 39,5, skalv som et aspeløv, styret nedpå en halv flaske vann som kom rett opp igjen😭 vi pratet med legevakt å fikk beskjed om å se d an. Ingen feber i dag, men oppdaget dette på tungen hans. Tenkte først trøske/sopp, men jeg har selv vert dårlig med veldig halsvondt og ser nå at dette starter hos meg også😱 Trøske smitter vel ikke? noen som har erfaring? Anonymkode: 3930d...1b3 Og puss tenna på ungen en gang uten å pusse tunga, og se om noe endrer seg. Anonymkode: 05fde...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå