Gå til innhold

Hvitt belegg og røde prikker på tunga

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gutten min er veldig tett og hes, Klager på vondt i munnen og har veldig dårlig matlyst. Han våknet i natt med 39,5, skalv som et aspeløv, styret nedpå en halv flaske vann som kom rett opp igjen😭 vi pratet med legevakt å fikk beskjed om å se d an.
Ingen feber i dag, men oppdaget dette på tungen hans. Tenkte først trøske/sopp, men jeg har selv vert dårlig med veldig halsvondt og ser nå at dette starter hos meg også😱
Trøske smitter vel ikke?
noen som har erfaring? 

IMG_2937.jpeg

Anonymkode: 3930d...1b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skarlagensfeber?

AnonymBruker
Skrevet

Dere bør få sjekket hos legevakten om det kan være skarlagensfeber. Er det det må han ha medisin.

Anonymkode: f54f6...e3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gutten min er veldig tett og hes, Klager på vondt i munnen og har veldig dårlig matlyst. Han våknet i natt med 39,5, skalv som et aspeløv, styret nedpå en halv flaske vann som kom rett opp igjen😭 vi pratet med legevakt å fikk beskjed om å se d an.
Ingen feber i dag, men oppdaget dette på tungen hans. Tenkte først trøske/sopp, men jeg har selv vert dårlig med veldig halsvondt og ser nå at dette starter hos meg også😱
Trøske smitter vel ikke?
noen som har erfaring? 

IMG_2937.jpeg

En ny telefon til legevakten er på sin plass her.

Anonymkode: 05fde...9b4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trøske smitter vel ikke?
noen som har erfaring? 

IMG_2937.jpeg

Og puss tenna på ungen en gang uten å pusse tunga, og se om noe endrer seg.

Anonymkode: 05fde...9b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...