AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Ok dette er kanskje et dumt spørsmål, men bank kode brikken min viser ikke noen kode lengere. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 38eca...495
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Tar kontakt med banken og får tilsendt en ny. Anonymkode: 2d06f...922 3 2
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok dette er kanskje et dumt spørsmål, men bank kode brikken min viser ikke noen kode lengere. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 38eca...495 Du må en ny fra banken.... Anonymkode: 9a741...fe8 2
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april Bestille ny. Og ha bankID-app i tillegg, lurt å ha mer enn en måte å logge inn på. Anonymkode: f2676...bf9 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ok dette er kanskje et dumt spørsmål, men bank kode brikken min viser ikke noen kode lengere. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 38eca...495 Løp til kvinneguiden og vent på svaret du har lyst på. Eller kontakt dem som kan hjelpe deg, nemlig banken din. Batteriet er nok oppbrukt. Da dør kodebrikkene. Anonymkode: 29c08...15b 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #6 Skrevet 21. april Hvorfor tar du ikke kontakt med banken? Anonymkode: 8f368...051 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 18.51): Ok dette er kanskje et dumt spørsmål, men bank kode brikken min viser ikke noen kode lengere. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 38eca...495 Da er det jo helt naturlig å spørre om hjelp på kvinneguiden fremfor å kontakte banken din Anonymkode: dd4de...ec8 2 1
Kjetil E Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da er det jo helt naturlig å spørre om hjelp på kvinneguiden fremfor å kontakte banken din Anonymkode: dd4de...ec8 Altså hvis TS skal ringe banken for å få svar, så kan det være h*n har fått et delevis fornuftig svar her inne før noen i banken tar telefonen. 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #10 Skrevet 29. april Hvor lenge holder en kodebrikke sånn ca? Anonymkode: f9943...292
Real Virtuality Skrevet 29. april #11 Skrevet 29. april Jeg ser noen nevne at det bare er å FÅ en ny brikke. Det korrekte er vel imidlertid kjøpe en ny en. De fleste banker tar seg betalt for disse kodebrikkene. (Mulig det fins unntak.)
AnonymBruker Skrevet 29. april #12 Skrevet 29. april Real Virtuality skrev (1 time siden): Jeg ser noen nevne at det bare er å FÅ en ny brikke. Det korrekte er vel imidlertid kjøpe en ny en. De fleste banker tar seg betalt for disse kodebrikkene. (Mulig det fins unntak.) Det har ikke jeg opplevd, men har kun erfaring med Bank Norwegian (som akkurat sluttet med kodebrikke) og Sbanken. Men aldri betalt for bankID verken på app, brikke eller kort. Anonymkode: f2676...bf9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå