Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok dette er kanskje et dumt spørsmål, men bank kode brikken min viser ikke noen kode lengere. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 38eca...495

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tar kontakt med banken og får tilsendt en ny. :) 

Anonymkode: 2d06f...922

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ok dette er kanskje et dumt spørsmål, men bank kode brikken min viser ikke noen kode lengere. Hva skal jeg gjøre? 

Du må en ny fra banken.... 

Anonymkode: 9a741...fe8

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bestille ny. Og ha bankID-app i tillegg, lurt å ha mer enn en måte å logge inn på. 

Anonymkode: f2676...bf9

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Løp til kvinneguiden og vent på svaret du har lyst på. Eller kontakt dem som kan hjelpe deg, nemlig banken din. Batteriet er nok oppbrukt. Da dør kodebrikkene. 

Anonymkode: 29c08...15b

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tar du ikke kontakt med banken? 

Anonymkode: 8f368...051

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 18.51):

Da er det jo helt naturlig å spørre om hjelp på kvinneguiden fremfor å kontakte banken din

Anonymkode: dd4de...ec8

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er det jo helt naturlig å spørre om hjelp på kvinneguiden fremfor å kontakte banken din

Anonymkode: dd4de...ec8

Altså hvis TS skal ringe banken for å få svar, så kan det være h*n har fått et delevis fornuftig svar her inne før noen i banken tar telefonen.

• Liker 2
Skrevet

Da må du kontakte banken din

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge holder en kodebrikke sånn ca?

Anonymkode: f9943...292

Skrevet

Jeg ser noen nevne at det bare er å FÅ en ny brikke. Det korrekte er vel imidlertid kjøpe en ny en. De fleste banker tar seg betalt for disse kodebrikkene. (Mulig det fins unntak.)

AnonymBruker
Skrevet
Real Virtuality skrev (1 time siden):

Jeg ser noen nevne at det bare er å FÅ en ny brikke. Det korrekte er vel imidlertid kjøpe en ny en. De fleste banker tar seg betalt for disse kodebrikkene. (Mulig det fins unntak.)

Det har ikke jeg opplevd, men har kun erfaring med Bank Norwegian (som akkurat sluttet med kodebrikke) og Sbanken. Men aldri betalt for bankID verken på app, brikke eller kort.

Anonymkode: f2676...bf9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...