AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Er det sært i 2025 å ikke være på snap, fb, insta ??? Anonymkode: 12d2a...0fa
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Ja, litt. Men gjør det noe? Du (?) plager jo ingen. Jeg er heller ikke på noen av dem, men det er mest fordi jeg ikke liker dem så jeg er på Pixelfed og Mastodon som er gode, roligere sm i stedet. Bluesky er også et godt alternativ til X. Anonymkode: 78178...d05
skreppamedleppa Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april (endret) You do you. Spiller det noen rolle om det er sært eller ikke? Det eneste jeg kan synes er sært er de som er på Internett og klager på Internett, de som er på kg og klager mye på some samtidig. De som må proklamere i lange innlegg at de sletter seg fra den plattformen det gjelder, akkurat den type oppførsel kan jeg synes er sært. Men å ikke ha eller ikke være aktiv er nå opp til hver og en det. Edit: Jeg er selv ikke aktiv på fb og snap men elsker Instagram og finner så mye inspirasjon og mye gøy her. Instagram får meg alltid i bedre humør på en ræva dag og finner mye bra fra inspirasjon til gode matoppskrifter til øvelser som er gode for kropp og nervesystemet til humor så jeg ler til jeg rister. Jeg poster en del og er aktiv men bryr meg nada om andre ikke er aktiv eller ikke på some. Endret 20. april av skreppamedleppa
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april Jeg har Face og snap, men ikke insta. Dette fordi jeg synes det blir for mye å ha alt. Jeg synes insta er det minst personlige og plassen med mest «skryt»/glorifisering, så det er den jeg anser som sunnest for meg å holde meg borte fra. Folk er så «perfekte» der. Har opplevd å føle meg dårlig av det.. og jeg er en person som til vanlig har helt sunt selvbilde. Tror dette er noe alle kan kjenne på. Og da er det jo faktisk bare å la det være Anonymkode: 89ae3...68d
jente-23 Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april Jeg syns faktisk flere og flere bruker det mindre og mindre. Og blir litt mer bevisst på tiden de bruker, så syns ikke det er sært lenger. 😊 jeg har selv ett år nå hvor jeg ikke bruker det i det hele tatt. Bortsett fra når jeg sjekker foreldregrupper i klassen til sønnen min. Har inntrykk av at ikke så mange deler så mye bilder lenger.
AnonymBruker Skrevet 20. april #6 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det sært i 2025 å ikke være på snap, fb, insta ??? Anonymkode: 12d2a...0fa Nei. Men hvis man har barn må man lære seg hvordan dritten fungerer, fordi barna kommer til å bruke det og oppleve dritt der. Ellers, gjør hva du vil. Anonymkode: e4f7b...500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå