Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har en god del yngre venninne som han har møtt uten meg. Hun er singel. De møttes gjennom en felles hobby før jeg kom inn i bildet for 3,5 år siden, men de har også møtt hverandre for middager/drink.  
Jeg synes det er litt spesielt at han har en så mye yngre venninne (15 år eller mer). 
Han inviterte meg til å møte henne for et år siden,  det er eneste gang han tilbød selv. Og han må ha møtt henne mange ganger før det.   Han kan liksom si at de har planlagt å møtes og ikke spør om jeg vil være med. Så nå sa jeg bare «kan jeg bli med?» og han sa tilslutt ja.

Han har mange venner av begge kjønn også som han har gjort denne hobbyen  med. Men jeg har jo møtt de fleste og han inviterer meg til å møte de fleste de fleste gangene han møter de. 

Er det bedre at jeg prøver å være med de fleste gangene de møtes? Er det allerede for mye rød flagg her? Vil dynamikken mellom dem lettere holde seg normal når hun ser meg flere ganger? 
Eller vil jeg bare være i veien? Det er jo også litt for se mer sv dynamikken mellom dem og forhåpentligvis bli betrygget. Det var et så kort møte forrige

Anonymkode: 41501...191

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du kun er med som vakt så hadde jeg latt være. Da er det bedre å finne på noe gøy selv.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde holdt meg unna. Du fremstår nok som usikker/vaktbikkje.

Anonymkode: a3b4f...763

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er det bedre at jeg prøver å være med de fleste gangene de møtes? 

Så ekstremt kontrollerende du vil være. Det er rødt flagg det.

Anonymkode: e56b9...8d6

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Han har en god del yngre venninne som han har møtt uten meg. Hun er singel. De møttes gjennom en felles hobby før jeg kom inn i bildet for 3,5 år siden, men de har også møtt hverandre for middager/drink.  
Jeg synes det er litt spesielt at han har en så mye yngre venninne (15 år eller mer). 
Han inviterte meg til å møte henne for et år siden,  det er eneste gang han tilbød selv. Og han må ha møtt henne mange ganger før det.   Han kan liksom si at de har planlagt å møtes og ikke spør om jeg vil være med. Så nå sa jeg bare «kan jeg bli med?» og han sa tilslutt ja.

Han har mange venner av begge kjønn også som han har gjort denne hobbyen  med. Men jeg har jo møtt de fleste og han inviterer meg til å møte de fleste de fleste gangene han møter de. 

Er det bedre at jeg prøver å være med de fleste gangene de møtes? Er det allerede for mye rød flagg her? Vil dynamikken mellom dem lettere holde seg normal når hun ser meg flere ganger? 
Eller vil jeg bare være i veien? Det er jo også litt for se mer sv dynamikken mellom dem og forhåpentligvis bli betrygget. Det var et så kort møte forrige

For meg er det 🚩 bare av å ha en venninne som er 15 år yngre som har "tilfeldig " møtte for noen år siden.... Jeg hadde krevd at vennskapet opphørte umiddelbart.  Heldigvis er dette like fjernt for min kjæreste som meg. Hvorfor godtar du det? Du er jo usikker på dette,hvis ikke hadde du ikke bedt om å få bli med?!

Anonymkode: fd38c...fbd

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær så naiv, trådstarter.

Bra mannfolk har ikke venninner.

(De kaller deg heller ikke kontrollerende, sånn som folket her inne.)

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For meg er det 🚩 bare av å ha en venninne som er 15 år yngre som har "tilfeldig " møtte for noen år siden.... Jeg hadde krevd at vennskapet opphørte umiddelbart.  Heldigvis er dette like fjernt for min kjæreste som meg. Hvorfor godtar du det? Du er jo usikker på dette,hvis ikke hadde du ikke bedt om å få bli med?!

Anonymkode: fd38c...fbd

👍

Anonymkode: 587f2...050

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Syns du fremstår mye mer som red flag (om man skal bruke den benevnelsen) enn at han har venner uansett kjønn og alder. Du fremstår som sinnsykt usikker om du skal henge deg på deres relasjon bare fordi hun er motsatt kjønn og yngre. 

jeg har masse venner av motsatt kjønn som er 12-15 år eldre enn meg. Jeg møter de uten samboeren min fordi de er mine venner og har vært det før jeg og samboeren min ble kjærester.

Endret av PurpleTuliip
  • Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Synes det er rart å kalle meg “vakthund” om jeg vil bli med. Jeg har jo møtt nesten alle andre han kjenner og vi tilbringer jo nesten all tida vår sammen. Jeg liker å møte hans venner og er med på mye også fordi han inviterer meg, hender jeg sier nei, men da ble jeg iallfall spurt først. Det her er liksom litt.. annerledes..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er helt på trynet at han har en 15 år yngre venninne han skal henge med alene og som han helst ikke vil at du skal treffe? Virker helt bak mål for meg og hadde vært helt uaktuelt for min del at min partner skulle holde på sånn. 

Anonymkode: aaa91...5f4

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke vær så naiv, trådstarter.

Bra mannfolk har ikke venninner.

(De kaller deg heller ikke kontrollerende, sånn som folket her inne.)

👍

Anonymkode: 587f2...050

Jeg syns det er et større rødt flagg med en mann som IKKE har hatt noen venninner opp gjennom årene. Syns jo også at det er like stort rødt flagg med en mann som KUN har venninner. 

Anonymkode: b0794...6e4

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har har fått gode venner i menn som er i faste forhold, altså har kjæreste, samboer eller er gift. Det har faktisk aldri vært i tankene mine noe annet enn vennskap. Typisk vennskap er på jobben og fritids aktiviteter. Jeg har stor respekt for andre kvinner. Det er bare sånn jeg er laget. Jeg kan like godt ha en mannlig venn som kvinnelig om du forstår meg. Det er faktisk noen av oss. Forstår du blir usikker. Jeg har blitt invitert hjem til dem for å treffe på damen deres. For å trygge situasjonen. Det har alltid gått greit. Jeg synes det er litt trist at med en gang noen er i ett forhold så kan man ikke ha noe vennskap med motsatt kjønn. At det må bety noe annet liksom. Menn trenger å ha noen venninner også. Det kan hjelpe dem også med ting de ikke forstår helt hjemme. Så vi venninner kan være nyttig noen ganger.. uansett er man oppegående så bør det gå fint å ha vennskap med begge kjønn. 

Anonymkode: 66db8...45e

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...