AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Har en hetero venn som har vært i turbulent ekteskap i noen år, har flyttet ut 2 ganger. Ektefellen er narsissist og er veldig opptatt av oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Min venn har nå flyttet ut igjen da hen blir fysisk syk av å være i samme hus som den dominante ektefellen. Hen har tatt kontakt med en av motsatt kjønn, og innrømmer at det er for å "hjelpe" for å komme over ektefellen (de er separert). Jeg vet at det er lite smart å hoppe fra en til en annen, men kan det i noen tilfeller være lurt for å klare bryte ut av et avhengighetsforhold? Min venn sliter veldig med samvittighet selv om hen ikke har gjort noe galt, og lar seg lett overtale til å gå tilbake til ektefellen. Anonymkode: 0b158...561
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Å bruke et annet menneske er å utnytte en person. Det kan sikkert føre til at man kan klare å komme ut av relasjonen, men jeg vil heller anbefale terapi framfor det. Anonymkode: ee61c...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 16.45): Har en hetero venn som har vært i turbulent ekteskap i noen år, har flyttet ut 2 ganger. Ektefellen er narsissist og er veldig opptatt av oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Min venn har nå flyttet ut igjen da hen blir fysisk syk av å være i samme hus som den dominante ektefellen. Hen har tatt kontakt med en av motsatt kjønn, og innrømmer at det er for å "hjelpe" for å komme over ektefellen (de er separert). Jeg vet at det er lite smart å hoppe fra en til en annen, men kan det i noen tilfeller være lurt for å klare bryte ut av et avhengighetsforhold? Min venn sliter veldig med samvittighet selv om hen ikke har gjort noe galt, og lar seg lett overtale til å gå tilbake til ektefellen. Anonymkode: 0b158...561 Din venn må dumpe den driften n å. Og ikke gjør det slutt I samme rom. Tenk sikkerhet alltid. Anonymkode: c28ff...9bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå