AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Kjæresten og jeg har vært sammen i to år. han sier likevel ting som gjør meg usikker . Slik som «Når jeg blir lei av deg skal jeg bare gjøre sånn og sånn» Jeg ble helt perpleks og latet som jeg ikke hørte det resten av dagen. Da vi la oss sa jeg til ham at slike ting ønsket jeg ikke høre. Han svarte da han måtte få lov å tulle med meg. Hvorfor tulle med ting som 99 prosent av oss ville tolket som sårende og nedlatende ? Anonymkode: dbd6d...fc6
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Må nesten ha litt kontekst for å vurdere om det faktisk var sagt på en humoristisk måte, med glimt i øyet. Kanskje han sa det, fordi tanken på at han skal gå lei, er så absurd? Anonymkode: 58ae7...b3a
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Da vi la oss sa jeg til ham at slike ting ønsket jeg ikke høre. Hvorfor legger du deg sammen med en mann du verken er gift med eller stoler på? Han sier jo sånt fordi han kan, fordi du tydeligvis ikke stiller noen krav. Anonymkode: 65854...e7b 2
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april har han sagt det samme gjentatte ganger? I retning av "Når jeg blir lei av deg så bytter jeg ut låsen". ? Anonymkode: 1b1af...58a
Krist1an Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april Høres bare ut som om dere har forskjellig type humor. Kanskje bare si det til han at hvis han skal tulle slik så må han gjøre det på en slik måte at du vet at han tuller.
AnonymBruker Skrevet 20. april #6 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjæresten og jeg har vært sammen i to år. han sier likevel ting som gjør meg usikker . Slik som «Når jeg blir lei av deg skal jeg bare gjøre sånn og sånn» Jeg ble helt perpleks og latet som jeg ikke hørte det resten av dagen. Da vi la oss sa jeg til ham at slike ting ønsket jeg ikke høre. Han svarte da han måtte få lov å tulle med meg. Hvorfor tulle med ting som 99 prosent av oss ville tolket som sårende og nedlatende ? Anonymkode: dbd6d...fc6 Slikt sier min også. Eller mer i gaten "når du dumper meg, så....", "når du er ferdig med meg så...", "når du finner deg en annen, så...." Det ble jeg så lei av at jeg begynte å si det samme. Hver gang jeg sa det så svarte han alltid "men det kommer aldri til å skje" og "kutt ut med det, det er ikke noe gøy". Da forstod han hvor vondt det var. Anonymkode: 34b1d...828
AnonymBruker Skrevet 20. april #7 Skrevet 20. april Krist1an skrev (28 minutter siden): Høres bare ut som om dere har forskjellig type humor. Kanskje bare si det til han at hvis han skal tulle slik så må han gjøre det på en slik måte at du vet at han tuller. Nei nei og atter nei. Dette er ikke humor. Det er rett og slett stygt. Anonymkode: db691...2f3
AnonymBruker Skrevet 20. april #8 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjæresten og jeg har vært sammen i to år. han sier likevel ting som gjør meg usikker . Slik som «Når jeg blir lei av deg skal jeg bare gjøre sånn og sånn» Jeg ble helt perpleks og latet som jeg ikke hørte det resten av dagen. Da vi la oss sa jeg til ham at slike ting ønsket jeg ikke høre. Han svarte da han måtte få lov å tulle med meg. Hvorfor tulle med ting som 99 prosent av oss ville tolket som sårende og nedlatende ? Anonymkode: dbd6d...fc6 Hadde tatt han på ordet. Sagt at når du sier slikt så fører det til at jeg mister følelser for deg. Er det det du vil? Ikke finn deg i det! Anonymkode: db691...2f3
Krist1an Skrevet 20. april #9 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei nei og atter nei. Dette er ikke humor. Det er rett og slett stygt. Anonymkode: db691...2f3 Normal humor for de fleste jeg kjenner, både for menn og kvinner. Men ser den at folk har forskjellig type humor og om en er samboer med noen som ikke har den type humor så må en vise hensyn.
AnonymBruker Skrevet 20. april #10 Skrevet 20. april For meg er det dårlig humor, men når han sier det likevel selv om du har sagt at du ikke liker å høre det er det et rødt flagg. Anonymkode: 7d458...150
AnonymBruker Skrevet 20. april #11 Skrevet 20. april Krist1an skrev (1 minutt siden): Normal humor for de fleste jeg kjenner, både for menn og kvinner. Men ser den at folk har forskjellig type humor og om en er samboer med noen som ikke har den type humor så må en vise hensyn. Akkurat det har jeg veldig vanskeligheter for å klare og tro på... Hadde en mann sagt det til meg så hadde jeg valgt å avslutte relasjonen. "Når jeg blir lei av deg"... Altså her i denne setningen er det tydeligvis bare et spørsmål om tid før han går lei... Slikt kommuniserer man ikke til noen man er glad i. Det er stygt! Ikke er det humor heller. Det er regelrett hersing med en annen persons følelser. Anonymkode: db691...2f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå