Gå til innhold

Er dette festblødning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går var jeg DPO 9 og la merke til en rød prikk på toalettpapiret. Kan dette være feste blødning? Prikken var like stor som ett sukkerkorn.  Jeg hadde også sex på eggløsningsdagen. Jeg har hatt mange symptomer, og temperaturen min har ligget mellom 37°C og 37,4°C hver dag de siste 5 dagene. I dag, etter at jeg så den røde prikken, har temperaturen sunket til 36,5°C. Hva kan dette bety?

Anonymkode: 7c79d...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være mye rart, dessverre vil bare tiden vise 

Symptomer nå er ikke fra graviditet ( da vil du positive test nå) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager klein kommentar, men kan det være blod fra et lite rift i anus? Sånne små prikker får jeg når jeg har vært forstoppa. Også tenker jeg at en festeblødning fra vagina ville sett annerledes ut enn en liten rosa prikk kanskje? Kanskje mer som en utvannet strek, siden blodet ville blandet seg med sekret fra vagina.  😬

Anonymkode: b99ef...9c7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En feste løsning fra livmoren ville ikke kunne reist ned hele skjeden med en liten prikk. Det hadde du ikke sett noe til. Festeblødning er mer enn det. Virker heller som en rift eller noe annet 

Anonymkode: 97aa2...8b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei. For det første er ikke festeblødning noe vanlig fenomen, kanskje 1% opplever det, men ikke fordi det fysisk festes,  mer pga hormoner som skaper blødninger. 99% har aldri festeblødning.

uansett er dette en prikk. En blod prikk på det viset kommer alltid av en liten sprekk eller rift og viser ferskt blod. Har ingenting med graviditet å gjøre.

er du 9 dpo, vit at 10 dpo får de aller fleste positiv graviditetstest , så bedre å ta en test :) 

Anonymkode: 29e8c...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...