Pimbila Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Selges Karse i "vanlige" butikker (ala Kiwi)? Eller må jeg på Plantasjen?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 De har det i blomsterbutikken i hvert fall.
Tusenfryd Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Jeg kjøpte på Meny på Majorstuen. Nam! Endret 14. mars 2006 av Tusenfryd
prinsessa Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har også kjøpt på meny så nå har jeg sådd i en liten bolle i vinduskarmen og koser meg masse med karse som er så godt Sådde på bomull forresten.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 Tips: Hvis en kollega drar på ferie (må være en pc-bruker på jobben, da), bytt ut tastaturet hans/hennes med et gammelt et som det ikke er så farlig med, og så karse i det Dritmorsomt å se uttrykket til den som kommer på jobb etter ferien og får se tastaturet sitt fullstendig gjengrodd
Pimbila Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2006 Synd jeg ikke kan gjøre dette i jobben min
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #7 Skrevet 15. mars 2006 Tips: Hvis en kollega drar på ferie (må være en pc-bruker på jobben, da), bytt ut tastaturet hans/hennes med et gammelt et som det ikke er så farlig med, og så karse i det Dritmorsomt å se uttrykket til den som kommer på jobb etter ferien og får se tastaturet sitt fullstendig gjengrodd ← årets 1. aprilspøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå