lady90 Skrevet 20. april 2025 #1 Skrevet 20. april 2025 Sønnen min spiller fotball og får veldig ofte blå negler. Nå har han hatt en helt blå negl som tilslutt ramla av (iallefall nesten hele). Ser ut som det har vokst ut en ny delvis under men at litt av restene av den gamle sitter igjen øverst? (den er ikke løs). Ser ut som den nye neglen sitter litt dypere i huden. Hva tenker dere? Vil dette bare vokse seg til eller burde han til legen?
Stoltskeiv Skrevet 20. april 2025 #2 Skrevet 20. april 2025 (endret) Ja, det vil den. Endret 20. april 2025 av Stoltskeiv
AnonymBruker Skrevet 20. april 2025 #3 Skrevet 20. april 2025 Kan hende den vokser i tykkelsen og ikke i lengden lengre, det har skjedd meg Anonymkode: c91de...4b1
Million Skrevet 20. april 2025 #4 Skrevet 20. april 2025 Ja, den vil nok vokse ut igjen. Har en venninne som både løper i skogen og spiller damefotball, og hennes tånegler ser virkelig ikke ut i måneskinn. De blir stadig helt blå og forslåtte, noen faller av osv, men de vokser alltid ut igjen. Selv om tånegler kan ta litt tid. En stortånegl kan bruke ett helt år før den er helt utvokst igjen fra bunnen av.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2025 #5 Skrevet 20. april 2025 lady90 skrev (6 minutter siden): Sønnen min spiller fotball og får veldig ofte blå negler. Nå har han hatt en helt blå negl som tilslutt ramla av (iallefall nesten hele). Ser ut som det har vokst ut en ny delvis under men at litt av restene av den gamle sitter igjen øverst? (den er ikke løs). Ser ut som den nye neglen sitter litt dypere i huden. Hva tenker dere? Vil dette bare vokse seg til eller burde han til legen? Helt ærlig, ville jeg bestilt en time hos fotterapeut. Selv gikk jeg noen trøkker som barn som i dag har gitt følger i føttene. Vet t minst en kunne vært unngått.. Anonymkode: b84cc...f33
AnonymBruker Skrevet 20. april 2025 #6 Skrevet 20. april 2025 lady90 skrev (58 minutter siden): Sønnen min spiller fotball og får veldig ofte blå negler. Nå har han hatt en helt blå negl som tilslutt ramla av (iallefall nesten hele). Ser ut som det har vokst ut en ny delvis under men at litt av restene av den gamle sitter igjen øverst? (den er ikke løs). Ser ut som den nye neglen sitter litt dypere i huden. Hva tenker dere? Vil dette bare vokse seg til eller burde han til legen? Megler slutter ikke å vokse med mindre negler og en blir skadet eller «drept» med syre. I sistnevnte tilfelle gjøres dette fordi neglene er mer til plage enn til nytte. Om neglen her bør trekkes og fjernes helt for å få best mulig resultat på ny negl, må nesten en lege svare på. Og sønnen din bør få mer egnede sko, dersom dette er et gjentagende problem. Alternativt legge fotballen på hylla om han ikke vil ha problemer resten av livet med tær og negler. Anonymkode: 636a8...e22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå