Huspus Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Er det rett og slett for kaldt? Har noen erfaringer med strandliv eller bassengliv en plass i Stovrittannia?
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april https://reisetips.nettavisen.no/bilferie-i-sor-england/ Anonymkode: 828fa...751
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april Hadde en kollega en gang som hvert bidige år dro på badeferie i Sør-England. Hun kunne ikke få fullrost det nok. Jeg hadde reist til Cornwall om jeg fikk velge. Anonymkode: 4143f...a29
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april Huspus skrev (4 timer siden): Er det rett og slett for kaldt? Har noen erfaringer med strandliv eller bassengliv en plass i Stovrittannia? Bader du i Norge, så kan du bade i Storbritannia. Men jeg hadde aldri valgt badeferie der. Anonymkode: df106...3f2 2
SPOCA Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april Badeferie i Storbritannia er absolutt å anbefale. Sør-England kalles The English Riviera. Jeg har vekslet mellom å dra til Devon og Cornwall. Pleid å reise til Torquay og ha base der. Det er lunere i Sør-England generelt, så det kan være skikkelig deilig badevær. Og de har fantastiske strender!
AnonymBruker Skrevet 22. april #6 Skrevet 22. april Har vært to ganger i Bournemouth på badeferie, i juli. Den første gangen var det fantastisk vær, sol og mye bading. Den andre gangen regnet det hele uken. Drar dit gjerne igjen, men det er viktig å ha en plan for regnværsdager også, slik at man er forberedt på all slags vær. Anonymkode: 04ea6...b59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå