AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april På en ferietur i fjor ble det skikkelig parfymelekkasje i den ene kofferten vår. Er det noen som har tips til hvordan man kan få lukten ut? Lukter fortsatt sterkt etter snart 1 år. Eller er det bare å kjøpe ny koffert til årets ferietur? Anonymkode: ff41a...d54
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Har du prøvd å vaske den? Jeg ville dynket den med håndsprit og prøvd å skylle den. Anonymkode: d0e7b...dcd
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april Parfyme er jo laget for å være flyktig og fordampe, så jeg ville luftet den kraftig, f.eks. ute i kraftig vind. Anonymkode: adf04...079 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (1 time siden): På en ferietur i fjor ble det skikkelig parfymelekkasje i den ene kofferten vår. Er det noen som har tips til hvordan man kan få lukten ut? Lukter fortsatt sterkt etter snart 1 år. Eller er det bare å kjøpe ny koffert til årets ferietur? Anonymkode: ff41a...d54 Plast eller stoff koffert? Har den vært lagret lukket eller åpen? Lagret ved hvilken temperatur? Sett den ut i solsteiken, når den tid kommer. Anonymkode: b6a9e...da1
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april Har du latt den stå lukket? Anonymkode: f48f5...d38
AnonymBruker Skrevet 20. april #6 Skrevet 20. april Har du prøvd å vaske med eddik eller sprayet med X. X tar veldig mye forskjellige lukter. Den virker på parfyme som er dynket på folk i allefall. Anonymkode: 79efe...acc 1
Maia70 Skrevet 20. april #7 Skrevet 20. april Vask grundig og sett den i sola lenge nok til at lukta går ut, kan ta flere uker. Jeg har gjort det med klær som er kjøpt på finn.no.
AnonymBruker Skrevet 20. april #8 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Plast eller stoff koffert? Har den vært lagret lukket eller åpen? Lagret ved hvilken temperatur? Sett den ut i solsteiken, når den tid kommer. Anonymkode: b6a9e...da1 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du latt den stå lukket? Anonymkode: f48f5...d38 Det er begge deler, men stoff innvendig og det er nok her lukten sitter i 😞 Kofferten er lagret innendørs ved 20/21 grader og lukket. Enda lenge til det er solsteik her her i nord.. Vil det gjøre samme nytten å la den stå utendørs, eller er det spesifikt solsteken? Anonymkode: ff41a...d54
Daisy-love Skrevet 21. april #9 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er begge deler, men stoff innvendig og det er nok her lukten sitter i 😞 Kofferten er lagret innendørs ved 20/21 grader og lukket. Enda lenge til det er solsteik her her i nord.. Vil det gjøre samme nytten å la den stå utendørs, eller er det spesifikt solsteken? Anonymkode: ff41a...d54 Jeg hadde latt den stå uten også uten solstek. Fått luftet seg godt. Hadde droppet kraftig regn, men ellers godt med luft. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå