SuperNova Skrevet 20. april #1 Del Skrevet 20. april Jeg tar vanligvis to spray-pump med Lenzetto hver morgen. Jeg sa til legen at jeg gjerne ville prøve plaster, og hun sa jeg kunne prøve Estradot med styrke 37,5 to ganger i uka. Ifølge henne gir det omtrent samme dose østrogen. Jeg hører jo selvsagt på hva legen sier, men jeg kom over en side på nettet som viser at Estradot-dosen som er foreskrevet vil gi meg litt lavere dose enn det jeg får av to spray-pump med Lenzetto. Så jeg lurer på om det er noen andre som har erfaring med å bytte mellom plaster og spray? Høres det legen min sier fornuftig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Del Skrevet 20. april Det er lettere å få tak i Lenzetto en Estradot. et er stadig leveringsprobemer på disse plasterene. Jeg bruker Estradot 50, men når jeg ikke får tak i det må jeg ty til spray, og da tar jeg to pump. Anonymkode: 5ded8...851 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Del Skrevet 20. april https://svelic.se/utredning/?id=3-16265 Her står det om dosering av lenzetto vs spray. Anonymkode: 83809...9e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå