AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:35 #1 Del Skrevet søndag kl 10:35 Hei jeg har hatt basalcellekarsinom som er en type hudkreft, der hudlegen sa at det er sjanse for at jeg får dette igjen og at jeg må være forsiktig med å være ute i sol lenge om gangen. Jeg har helt lys hudtype, og har alltid vært nøye med solkrem. Jeg jobber i barnehage og derfor er vi mye ute med barna, dette er i sør-norge. Jeg jobber med de minste barna nå, og vi er derfor ikke ute så lenge om gangen, men jeg tenker på om jeg blir plassert på avdeling for de største barna så er de mye mer ute, ofte hele dagene på sommerhalvåret. Bør jeg si fra til styrer at hun må ta hensyn til dette? Anonymkode: 8254e...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:41 #2 Del Skrevet søndag kl 10:41 Ja det er veldig lurt å gi beskjed til styrer slik at hun kan plassere deg på småbarnsavdelingen. Dette er jo enkelt å tilrettelegge for heldigvis. Anonymkode: 9dce4...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:43 #3 Del Skrevet søndag kl 10:43 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei jeg har hatt basalcellekarsinom som er en type hudkreft, der hudlegen sa at det er sjanse for at jeg får dette igjen og at jeg må være forsiktig med å være ute i sol lenge om gangen. Jeg har helt lys hudtype, og har alltid vært nøye med solkrem. Jeg jobber i barnehage og derfor er vi mye ute med barna, dette er i sør-norge. Jeg jobber med de minste barna nå, og vi er derfor ikke ute så lenge om gangen, men jeg tenker på om jeg blir plassert på avdeling for de største barna så er de mye mer ute, ofte hele dagene på sommerhalvåret. Bør jeg si fra til styrer at hun må ta hensyn til dette? Anonymkode: 8254e...c0a Et vurderingstema. Du bør kanskje på sikt vurdere å finne deg en jobb med mer innendørs arbeid? Alder er jo her og av betydning. Er du i trettiåra så er jo ting viktigere enn om du er nær pensjonsalder. Hvor du har hatt dette hudproblemet er og av betydning. Hvorfor utelater du denne vesentlige infoen når du spør? Anonymkode: 67e83...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:15 #4 Del Skrevet søndag kl 11:15 Bruk solkrem (smør deg med nok) og caps eller en eller annen form for hatt. Basalcellecarcinom er kjempevanlig, svært mange som har utendørsjobber med det. Anonymkode: c61d4...17f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:11 #5 Del Skrevet mandag kl 10:11 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Et vurderingstema. Du bør kanskje på sikt vurdere å finne deg en jobb med mer innendørs arbeid? Alder er jo her og av betydning. Er du i trettiåra så er jo ting viktigere enn om du er nær pensjonsalder. Hvor du har hatt dette hudproblemet er og av betydning. Hvorfor utelater du denne vesentlige infoen når du spør? Anonymkode: 67e83...77f Jeg er i trettiårene, og basalcellekarsinomen var i ansiktet. TS Anonymkode: 8254e...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:20 #6 Del Skrevet mandag kl 15:20 Hvor på kroppen fikk du basalcellekarsinom? Anonymkode: 2921b...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå