annymor Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april (endret) Jeg har skjønt poenget og slettet tråden. Takk for engasjement. Endret 20. april av annymor Skjønte poenget 2 3
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Et par år siden?? La det gå. Anonymkode: 28d79...e04 20 2
visp Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april Jeg har kuttet ut et vennskap pga noe sånt. Men har akseptert det flere ganger, snakket om det og fått ryddet opp før noe lignende skjer igjen og igjen. Det siste som skjedde var allikevel så stygt og blottet for respekt at jeg kuttet helt. 1
AlternativX Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april Du sitter å grubler på en venninnetur som skjedde for flere år siden? Altså, life goes on😆😅 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april Jeg hadde avlyst allerede på det tidspunktet Marit hadde invitert med Line som du ikke kjenner. Om jeg ikke hadde fått refusjon for fly og hotell hadde jeg tatt med en annen venninne eller min datter. Dette hadde jeg aldri akseptert og hadde det skjedd hadde Marit fått vite nøyaktig hva jeg tenkte. Anonymkode: 51b9e...193 7
annymor Skrevet 20. april Forfatter #6 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Et par år siden?? La det gå. Anonymkode: 28d79...e04 Jeg lever ikke i det, men kjenner på at dette ikke var så respektfult. Og at dette har skap en avstand i meg mot henne, og det liker jeg ikke. Jeg tenker ikke ofte på den, men når jeg gjør det så kjenner jeg på dette. Hadde det vært anderledes om det var forrige helg? Historien er jo den samme? 2
Sparkling_Pink Skrevet 20. april #7 Skrevet 20. april Jeg kan bli helt i vranglås av sånne endringer og overraskelser og ser på det som min jobb å si ifra hvordan det får meg til å føles. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #8 Skrevet 20. april På tide å glemme, og heller arrangere en ny tur. Satse på at ender bedre da. Anonymkode: 8b73b...7a6
AnonymBruker Skrevet 20. april #9 Skrevet 20. april Plot twist. Livet går videre. Anonymkode: 22a49...1b5 5 2
annymor Skrevet 20. april Forfatter #10 Skrevet 20. april AlternativX skrev (2 minutter siden): Du sitter å grubler på en venninnetur som skjedde for flere år siden? Altså, life goes on😆😅 Jepp, livet går absolutt videre. Og jeg har ikke grunnet på dette i 2 år. Men minner og følselser dukker opp fra tid til annen. Sånn er jeg skrudd sammen😊 på godt og vondt. Og lever også godt med det. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april #11 Skrevet 20. april Den største plot twisten var jo at dette skjedde for et par år siden. Ja, det var dårlig gjort av venninna di og hennes venninne, men nå burde du la det gå og bli ferdig med det. Anonymkode: 26768...e7e 4 1
annymor Skrevet 20. april Forfatter #12 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den største plot twisten var jo at dette skjedde for et par år siden. Ja, det var dårlig gjort av venninna di og hennes venninne, men nå burde du la det gå og bli ferdig med det. Anonymkode: 26768...e7e Oi, dere er " så strenge"😅 Jeg levere godt med det, men kjenner på et vis at dette var så feil. Den gangen- drar det ikke med meg som en tung byrde, men mer som en story av ting som skjer i livet av "rariteter". 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #13 Skrevet 20. april Jeg hadde blitt dritsur, og hadde nok ikke blitt med allikevel. Du skulle sagt noe til venninnen din i det det ble snakk om en 3.person, spesielt siden hun skulle ha barn med seg. Du skulle sagt hva dine forventninger var, og at alt nå ble alt annet enn det dere hadde planlagt. Dråpen for meg hadde vært at hun valgte å ta med seg sitt barn på toppen av det hele. Jeg vet ikke hva du får gjort med det nå, iom at det er en stund siden, men om dere er gode venner, så er det lov å si noe. Spesielt siden du ennå tenker på det. Og ikke bry deg med alle som er negative her, for her på kg er det normen at folk er kjipe. Anonymkode: 6ff2d...36f 1 1
annymor Skrevet 20. april Forfatter #14 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Et par år siden?? La det gå. Anonymkode: 28d79...e04 Åååå... stemmer det. Man kan jo bare skru av slike ting. Fant ikke bryteren 😅 Neida, dette er mer en story av rariteter som dukker opp i hukommelsen fra tid til annen. Og noe vekket gode følelser og ande ikke så gode. Sånn er livet og sånn er det. Jeg lever verken i det, eller etter det. Men jeg formes litt og litt av opplevelser i livet på godt og vondt. 😊
AnonymBruker Skrevet 20. april #15 Skrevet 20. april annymor skrev (33 minutter siden): Dette er et par år siden, og jeg kjenner jeg blir skikkelig irritert når jeg tenker på det. Åhh lord! Kom over det Anonymkode: e30a1...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #16 Skrevet 20. april annymor skrev (23 minutter siden): Jeg tenker ikke ofte på den, men når jeg gjør det så kjenner jeg på dette. Du har et godt liv hvis dette som skjedde for to år siden er bagasjen du tenker på nå. Anonymkode: 9cf3a...47c
Who is she Skrevet 20. april #17 Skrevet 20. april Det var nok en utrolig dårlig plan å ta det i forbindelse med hennes jobbtur. Dessuten kan det også være at at hvis hun er mye på jobbturer får en del sosial alenetid og ikke så ditt behov. Kanskje du kan spørre om en ny tur og i den forbindelse få et plaster på forrige tur. Men denne gangen kan du jo legge sterkere føringer og definitivt ikke ta det i forbindelse med en jobbtur for henne. Da går det også an å nevne at det ikke var så veldig heldig for deg sist og at det ble litt kjedelig og ikke helt det du så for deg. 2
annymor Skrevet 20. april Forfatter #18 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde blitt dritsur, og hadde nok ikke blitt med allikevel. Du skulle sagt noe til venninnen din i det det ble snakk om en 3.person, spesielt siden hun skulle ha barn med seg. Du skulle sagt hva dine forventninger var, og at alt nå ble alt annet enn det dere hadde planlagt. Dråpen for meg hadde vært at hun valgte å ta med seg sitt barn på toppen av det hele. Jeg vet ikke hva du får gjort med det nå, iom at det er en stund siden, men om dere er gode venner, så er det lov å si noe. Spesielt siden du ennå tenker på det. Og ikke bry deg med alle som er negative her, for her på kg er det normen at folk er kjipe. Anonymkode: 6ff2d...36f Tusen takk for forståelsen 🥰Det setter jeg pris på❤️ noen ganger trenger man feedback for å justere sine grenser og forventinger. Erfaring til neste gang😊 1
Who is she Skrevet 20. april #19 Skrevet 20. april annymor skrev (3 minutter siden): Åååå... stemmer det. Man kan jo bare skru av slike ting. Fant ikke bryteren 😅 Neida, dette er mer en story av rariteter som dukker opp i hukommelsen fra tid til annen. Og noe vekket gode følelser og ande ikke så gode. Sånn er livet og sånn er det. Jeg lever verken i det, eller etter det. Men jeg formes litt og litt av opplevelser i livet på godt og vondt. 😊 bare å ignorere dårlige svar. 2
annymor Skrevet 20. april Forfatter #20 Skrevet 20. april Who is she skrev (1 minutt siden): Det var nok en utrolig dårlig plan å ta det i forbindelse med hennes jobbtur. Dessuten kan det også være at at hvis hun er mye på jobbturer får en del sosial alenetid og ikke så ditt behov. Kanskje du kan spørre om en ny tur og i den forbindelse få et plaster på forrige tur. Men denne gangen kan du jo legge sterkere føringer og definitivt ikke ta det i forbindelse med en jobbtur for henne. Da går det også an å nevne at det ikke var så veldig heldig for deg sist og at det ble litt kjedelig og ikke helt det du så for deg. Takk for at du forstår innlegg for det det var ment til å være. Med denne feedback er jeg tryggere til å sette grenser. Takk❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå