Amatariel Skrevet 20. april #1 Del Skrevet 20. april I avisen i dag er det en artikkel hvor det bl.a står Sitat Fertilitetsklinikken Medicus i Trondheim søker etter deltakere til en internasjonal klinisk studie om assistert befruktning. – Det er flere fordeler med å delta. Du øker sjansen for å bli gravid, i tillegg til at alle medisiner, helseundersøkelser og medisinsk omsorg knyttet til studien er gratis, sier gynekolog Terje Sørdal. Det står mer her https://medicus.no/klinisk-studie-celestial-1/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Del Skrevet 20. april Det virker sånn Anonymkode: 18ffd...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Del Skrevet 20. april Har sett den reklamen poppe opp i et halvt år nå, men et av kriteriene er at man må ha ganske så høy/perfekt amh, og da er jeg utelukket. Ellers skulle jeg sagt ja! Anonymkode: 572fa...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Del Skrevet 20. april Åh, hadde det vært i Oslo ville jeg forsøkt å komme med på den studien! Det er ganske mange penger å spare! Anonymkode: 93783...f50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:03 #5 Del Skrevet søndag kl 12:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har sett den reklamen poppe opp i et halvt år nå, men et av kriteriene er at man må ha ganske så høy/perfekt amh, og da er jeg utelukket. Ellers skulle jeg sagt ja! Anonymkode: 572fa...123 De ber om nesten fertile damer som egentlig kan klare seg uten IVF med mindre noe annet stopper dem uten amh... Anonymkode: 18ffd...558 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:31 #6 Del Skrevet søndag kl 18:31 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De ber om nesten fertile damer som egentlig kan klare seg uten IVF med mindre noe annet stopper dem uten amh... Anonymkode: 18ffd...558 Hehe ja det samme tenkte jeg. Rimelig lett å få gode suksessrater i en studie når man bare tester damer med perfekt fertilitet. 😛 Anonymkode: 572fa...123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå