AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Trenger en ny kjøkkenmaskin til hytta. Brukes ikke ofte- men pizzadeig og bolledeig av og til. Kenwood har vi hjemme og den er veldig bra. Men dyr. Det finnes masse rimeligere varianter ser jeg- men usikker på hvor brukbare de er. Noen tips? Anonymkode: 9f4c9...3ea
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Bosch MUM 5 holder for meg, jeg baker mye brød men bare ett om gangen, og det greier MUM uten problemer. Det er også bra tilleggsutstyr å kjøpe, om dere har bruk for det. Anonymkode: f8280...af1
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Trenger en ny kjøkkenmaskin til hytta. Brukes ikke ofte- men pizzadeig og bolledeig av og til. Kenwood har vi hjemme og den er veldig bra. Men dyr. Det finnes masse rimeligere varianter ser jeg- men usikker på hvor brukbare de er. Noen tips? Anonymkode: 9f4c9...3ea Hvorfor ikke kjøpe ny hjemme og ta den hjemme til hytta? Ville aldri kjøpt noe annet enn Kenwood. De finnes jo og i ulike prisklasser og på tilbud nå og da. De jeg kjenner som har billigmaskiner klager over at billigmaskinene er dårlige og går i stykker. Og så kjøper de en ny billig maskin fremfor å kjøpe noe skikkelig. Anonymkode: 7e9a2...803 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april Takk for svar og tips. Bestile en ny Kenwood GO til hytta. Den er kompakt og tar ikke så stor plass. Anonymkode: 9f4c9...3ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå