AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Jeg tok med dildo til kjæresten for å leke med den med han. Men så la jeg den igjen der og neste gang jeg så han spurte jeg etter den. Han sa et eller annet rart om at noe skjedde med den og at jeg ikke kunne få den tilbake. Men han nektet å forklare Hva! Jeg tenker at kanskje han har brukt den analt på seg selv og ikke vil si det. Eller at han var utro og brukte den på noen andre. Mindre sannsynlig at den ble ødelagt av en helt annen grunn. synes forklaringen hans var merkelig, helt avvisende og nektet helt å forklare. Anonymkode: 7761c...0e9 2
Snok1 Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Den forsvant opp i ham, og han venter på at den kommer ut igjen? Elskeren hans stjal den? Innbruddstyver stjal nattbordet den lå i? Han bruker den som dørstopper? Han brukte den til å røre i fiskebollesausen, og nå lukter den karri? 15 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april Han likte vel behandling du ga, så har han prøvd på noe artistiske moves og kanskje ødelagt den? Anonymkode: 19aaa...488 2
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april Snok1 skrev (58 minutter siden): Den forsvant opp i ham, og han venter på at den kommer ut igjen? Elskeren hans stjal den? Innbruddstyver stjal nattbordet den lå i? Han bruker den som dørstopper? Han brukte den til å røre i fiskebollesausen, og nå lukter den karri? Siste var favoritten 😆 Anonymkode: 7761c...0e9 3 1 3
Flintis Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april Kanskje den kommer tibake om du forklarer hvilket renhold som er relevant for den? 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #6 Skrevet 20. april Kanalke han ble sjalu på at du bruker sånt i stedet for han og aå muligheten til å hive den Anonymkode: a7798...493 2 5
AnonymBruker Skrevet 20. april #7 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenker at kanskje han har brukt den analt på seg selv og ikke vil si det. Anonymkode: 7761c...0e9 Tipper dette. Det ble hans dildo nå. Kjøp deg ny. Anonymkode: c3b24...b8a 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #8 Skrevet 20. april 1. han tok den selv 2. han er utro 3. han er sjalu på dildoen din og kvittet seg med den Anonymkode: ee2cd...fec 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #9 Skrevet 20. april 4. han har sett på CSI og vaska den i oppvaskmaskinen. Anonymkode: 38bf1...848 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #10 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 1. han tok den selv 2. han er utro 3. han er sjalu på dildoen din og kvittet seg med den Anonymkode: ee2cd...fec 1 og 3 er mest sannsynlig i dette tilfellet vil jeg påstå. Anonymkode: b55d0...736 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #11 Skrevet 20. april Merkelig, her hadde jeg krevd et svar om hva som hadde skjedd med den. Uansett om han kastet den ved et uhell, knakk den eller hva som har skjedd så må det være mulig å komme med en forklaring. Hvis ikke, ble ble weirdo. Anonymkode: 9c2e1...90a 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #12 Skrevet 20. april For at en dildo skal bli ødelagt må den få seg en kraftig smell, så her er det ugler i mosen. Hadde han bare mistet den hardt i gulvet eller noe, hadde det jo ikke vært noe problem å innrømme det. Hadde han likt den godt og tjuvlånt den, så er det jo bare å innrømme det også. At han ikke kan fortelle hvordan den ble ødelagt må jo bety at han har ødelagt den på en veldig rar måte eller at noen har stjålet den. Eller at han har kastet den i søpla. Kanskje noen kompiser fant den da de var på besøk og har gjort ett eller annet tull med den? Hvis det var en dildo med vibrator i, har de kanskje mekket på den og prøvd å gi den mer strøm enn den tåler, så den har kortsluttet og tatt fyr. Man vet aldri med gutter i mannekropp. Anonymkode: b0685...461 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #13 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 1 og 3 er mest sannsynlig i dette tilfellet vil jeg påstå. Anonymkode: b55d0...736 Tatt den selv? Da har han den jo og hadde levert den tilbake på naturlig måte? Anonymkode: 803fd...033
GlitrendeSjokolade Skrevet 20. april #14 Skrevet 20. april (endret) Kanskje han likte så godt å bruke den at han tok den selv? Kan du ikke spørre han rett ut og la han få den? Du kan kjøpe ny dildo. Hvis han har den selv, så la han få ha den. En dildo kan vel ikke bare bli ødelagt? Endret 20. april av GlitrendeSjokolade
senior Skrevet 20. april #15 Skrevet 20. april Uansett hva som har skjedd med den, burde det være enkelt å konstruere en falsk, men plausibel forklaring, uten å la svaret henge i luften og bli grobunn for allverdens syke mistanker. Men man blir jo litt nysgjerrig på hva dildoen har opplevd . . . 😁 Snok1 skrev (2 timer siden): Han brukte den til å røre i fiskebollesausen, og nå lukter den karri? Jeg falt for denne . . . selv om den ikke virker helt plausibel 😂 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #16 Skrevet 21. april Uansett, rødt flagg! Det må være en annen fame involvert, gitt den bort el.lign. Anonymkode: 52717...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #17 Skrevet 21. april Det må ha skjedd noe med den som han enten, er for flau til å fortelle det, eller at du vil slå opp med han om han forteller det. Anonymkode: 2ad7f...509 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #18 Skrevet 21. april Kanskje han prøvde den i rumpa og nå lukter den bæsj. Det er vanskelig å vaske vekk bæsje lukt Anonymkode: 0149a...9c6 1 5
AnonymBruker Skrevet 21. april #19 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kanskje han prøvde den i rumpa og nå lukter den bæsj. Det er vanskelig å vaske vekk bæsje lukt Anonymkode: 0149a...9c6 Dette tenker jeg også. Enten dét eller at han egentlig ble sjalu av at ts brukte den og ikke vil at hun skal ha en dildo. Jeg tenker måteb du vil vite forskjellen, er hvorvidt han tilbyr seg å kjøpe ny. Har han ødelagt dem med bøsjelukt og er flau over det, vil han tilby å erstatte den. Er han sjalu, vil han ikke at du skal ha en ny, dermed ikke tilby erstatning. Anonymkode: 8b213...020 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #20 Skrevet 21. april Høres ut som oppdiktet guttehistorie. Tar aldri dildoen med på besøk til noen. Anonymkode: 45257...85b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå