AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Noen som har blitt gravid på denne måten? Bruker ikke prevensjon, men ikke krise om jeg blir gravid heller. Har holdt på slik i snart to år, og virker her som det ikke er så lett å bli gravid slik. Hva er deres erfaring? Anonymkode: 2f5ae...d56
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Jeg ble gravid med nr 2 og 3 på den måten enda vi unngikk eggløsning og stoppet i god tid. Skal sies at jeg blir ekstremt lett gravid. For andre fungerer det godt, men det er ikke en metode for alle… Anonymkode: 0f670...9d6
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg ble gravid med nr 2 og 3 på den måten enda vi unngikk eggløsning og stoppet i god tid. Skal sies at jeg blir ekstremt lett gravid. For andre fungerer det godt, men det er ikke en metode for alle… Anonymkode: 0f670...9d6 Takk for svar! Har alltid blitt fort gravid, men nærmer meg 40. Kan godt være derfor🤣 Anonymkode: 2f5ae...d56
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april Før vi fikk første hoppet han av i svingen i 5 år. Med andre mann ble jeg gravid av at han var inni meg i to minutter før vi stoppet, uten at han kom. Anonymkode: 5a285...a19
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april Det kommer an på om mannen din har sædceller i precum eller ikke. Noen har det, men de fleste ikke. Så hvis mannen har det blir det jo som samleie uten kondom eller annen beskyttelse. Hvis mannen ikke har det og klarer å hoppe av er det lav sjanse fir graviditet. Anonymkode: 85c83...768
AnonymBruker Skrevet 20. april #6 Skrevet 20. april Jeg mente vi hadde full kontroll på denne metoden, og anbefalte det både her og til de jeg snakker med om slikt. Men så viste det seg at mannen knapt har svømmere. Så da ble det prøverør på oss. Og nå har vi ikke brukt prevensjon på 10 år da vi uansett ikke kan bli gravide. Anonymkode: ce51d...aac
AnonymBruker Skrevet 20. april #7 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk for svar! Har alltid blitt fort gravid, men nærmer meg 40. Kan godt være derfor🤣 Anonymkode: 2f5ae...d56 Jeg var over 40 og vi var forsiktige da jeg ble gravid med nummer to. Og jeg ammet fortsatt….. Anonymkode: f1fbf...0e6
AnonymBruker Skrevet 20. april #8 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Noen som har blitt gravid på denne måten? Bruker ikke prevensjon, men ikke krise om jeg blir gravid heller. Har holdt på slik i snart to år, og virker her som det ikke er så lett å bli gravid slik. Hva er deres erfaring? Anonymkode: 2f5ae...d56 Erfaringer fra enkeltpersoner spiller vel liten rolle, mange sliter jo å bli gravid uansett hva de gjør. Men ser man på forskning om dette, så er det oppmot 30% sjanse for å bli gravid med den type "prevensjon" Anonymkode: c9f75...4bb
AnonymBruker Skrevet 21. april #9 Skrevet 21. april Jeg blir ikke lett gravid vil jeg si. Tok godt over ett år i ungdomsårene og uforsiktighet før jeg endte opp gravid.. tenkt siden da at jeg ikke er veldig fruktbar. Ikke gått på prevensjon siden mars ca i fjor, endte opp gravid i september. Brukte som regel hopping, med unntak av "trygge" dager, tracket syklusen med eggløsningstester og app (smile opplegget). Tracket når vi hadde sex (puttet det inn i appen). Hadde sex en av de "trygge" dagene, tracket det ikke inn i appen at vi hadde sex (eneste gangen jeg ikke gjorde det...), helt merkelig at jeg endte opp gravid i det hele tatt.. spermiene må ha overlevd overaskende lenge inne i skjeden. Anonymkode: c648f...984
AnonymBruker Skrevet 21. april #10 Skrevet 21. april Jepp. Ikke bare 1 gang... Anonymkode: 16e07...5e2
AnonymBruker Skrevet 22. april #11 Skrevet 22. april 3 ganger 37,39 og 40. En endte i spontanabort. Anonymkode: a47f5...153
AnonymBruker Skrevet 22. april #12 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir ikke lett gravid vil jeg si. Tok godt over ett år i ungdomsårene og uforsiktighet før jeg endte opp gravid.. tenkt siden da at jeg ikke er veldig fruktbar. Ikke gått på prevensjon siden mars ca i fjor, endte opp gravid i september. Brukte som regel hopping, med unntak av "trygge" dager, tracket syklusen med eggløsningstester og app (smile opplegget). Tracket når vi hadde sex (puttet det inn i appen). Hadde sex en av de "trygge" dagene, tracket det ikke inn i appen at vi hadde sex (eneste gangen jeg ikke gjorde det...), helt merkelig at jeg endte opp gravid i det hele tatt.. spermiene må ha overlevd overaskende lenge inne i skjeden. Anonymkode: c648f...984 Fikk du jente? Anonymkode: a47f5...153
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå