AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Jeg får hele tiden varsling om å fullføre konfigurasjonen på innstillinger på iPhone. Jeg trenger ikke Apple lommebok men vil gjerne fjerne mld om å fullføre. Hvordan får jeg det til uten å måtte følge trinnene? Anonymkode: 5bf1d...65d
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Du bare går inn i appen, og så ut igjen. Trenger ikke konfigurere noe. Anonymkode: 59df1...473 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du bare går inn i appen, og så ut igjen. Trenger ikke konfigurere noe. Anonymkode: 59df1...473 På innstillinger mener du? Anonymkode: 5bf1d...65d
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april Jeg valgte: set up later in wallet etter å ha trykket på fullfør konfigurasjon i innstillinger. Jeg måtte taste inn mobilkoden for det trinnet. Da forsvant den meldingen på innstillinger på iPhone:) Anonymkode: 5bf1d...65d 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #5 Skrevet 21. april Etter oppdatering på ny iphone så kommer det enda et utropstegn på innstillinger der det står fullfør konfigurasjon. Trykket på den og dette dreier seg om oppsett av face ID. Jeg vil ikke ha Face ID og vil ikke konfigurere den., men hvordan får jeg bort varselet på innstillinger på den? Jeg tør ikke å trykke på den da den sikkert da er klar til å scanne ansiktet... Noen som vet? Anonymkode: 5bf1d...65d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå