Mads2000 Skrevet 20. april #1 Del Skrevet 20. april (endret) Jeg håper alle gode venner her kommer med gode svar❤️ Hvordan tolker dere at en jente som presenterer seg selv som en religiøs jente og fremstår som en balansert, seriøs person på jobben, men hun legger ut dristige offentlig bilder av seg selv på sine sosiale medier-kontoer, som viser hele detaljer på kroppen hennes, for eksampel badetøy med fokus på rumpa….! Står ikke det mot Krist lære og kristen kultur? Jeg tenkte at kanskje det er fordi hun var single lenge og prøvd å finne en partner? kanskje hun synes at å vise frem sjarmen sin og blender er en bra, moderne og stolt ting å gjøre. Eller kanskje hun er en kvinne som lever mer enn ett liv med mer enn én motstridende personlighet og Det er dette jeg frykter Endret 20. april av Mads2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 20. april #2 Del Skrevet 20. april Mads2000 skrev (13 minutter siden): Jeg håper alle gode venner her kommer med gode svar❤️ Hvordan tolker dere at en jente som presenterer seg selv som en religiøs jente og fremstår som en balansert, seriøs person på jobben, men hun legger ut dristige offentlig bilder av seg selv på sine sosiale medier-kontoer, som viser hele detaljer på kroppen hennes, for eksampel badetøy med fokus på rumpa….! Står ikke det mot Krist lære og kristen kultur? Jeg tenkte at kanskje det er fordi hun var single lenge og prøvd å finne en partner? kanskje hun synes at å vise frem sjarmen sin og blender er en bra, moderne og stolt ting å gjøre. Men det som jeg er red av at kanskje hun er en kvinne som lever mer enn ett liv med mer enn én motstridende personlighet Spør henne, vel? Men er det ikke hennes valg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads2000 Skrevet 20. april Forfatter #3 Del Skrevet 20. april Lawyam skrev (10 minutter siden): Spør henne, vel? Men er det ikke hennes valg? Hun er en voksen kvinne, så selvfølgelig gjør hun det hun vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Del Skrevet 20. april Normalt. Vil ikke kalle det å ha flere, motstridende personligheter, men at personligheten, den sosiale kompetansen og interessene hennes har et stort spenn. "Lever mer enn et liv"? Jeg forstår ikke helt hva du mener her. De fleste av oss er ikke endimensjonale. I jobben min kan jeg i enkelte fora virke som den dølleste og mest firkanta personen i verden, men på fritiden er som oftest ganske fleksibel, gir mye f og er ganske fargerik. Jeg er ikke en annen person, bare legger mer vekt på ulike deler av personligheten min. Forøvrig må jeg si at jeg er sånn passe religiøs, men jeg vet ikke hva slags hindringer det skal legge på meg i 2025. Dristige bilder? Vi har alle en kropp og en seksualitet og denne er det Gud som har gitt oss. Anonymkode: 92e6f...486 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads2000 Skrevet 20. april Forfatter #5 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Normalt. Vil ikke kalle det å ha flere, motstridende personligheter, men at personligheten, den sosiale kompetansen og interessene hennes har et stort spenn. "Lever mer enn et liv"? Jeg forstår ikke helt hva du mener her. De fleste av oss er ikke endimensjonale. I jobben min kan jeg i enkelte fora virke som den dølleste og mest firkanta personen i verden, men på fritiden er som oftest ganske fleksibel, gir mye f og er ganske fargerik. Jeg er ikke en annen person, bare legger mer vekt på ulike deler av personligheten min. Forøvrig må jeg si at jeg er sånn passe religiøs, men jeg vet ikke hva slags hindringer det skal legge på meg i 2025. Dristige bilder? Vi har alle en kropp og en seksualitet og denne er det Gud som har gitt oss. Anonymkode: 92e6f...486 Takk for svare For mange år siden møtte jeg en jente på skolen som virket stille og religiøs og det var slik alle kjente henne, men etter hvert som jeg ble bedre kjent med henne oppdaget jeg at hun bare lot som hun var sånn, men samtidig hadde hun en mørk side (orgiefester og mye røyking). Det var et sykt sjokk for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads2000 Skrevet 20. april Forfatter #6 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Normalt. Vil ikke kalle det å ha flere, motstridende personligheter, men at personligheten, den sosiale kompetansen og interessene hennes har et stort spenn. "Lever mer enn et liv"? Jeg forstår ikke helt hva du mener her. De fleste av oss er ikke endimensjonale. I jobben min kan jeg i enkelte fora virke som den dølleste og mest firkanta personen i verden, men på fritiden er som oftest ganske fleksibel, gir mye f og er ganske fargerik. Jeg er ikke en annen person, bare legger mer vekt på ulike deler av personligheten min. Forøvrig må jeg si at jeg er sånn passe religiøs, men jeg vet ikke hva slags hindringer det skal legge på meg i 2025. Dristige bilder? Vi har alle en kropp og en seksualitet og denne er det Gud som har gitt oss. Anonymkode: 92e6f...486 Mener du at det ikke er noe galt med at en kristen jente legger ut dristige bilder av seg selv? På Lyngdal, Sauda og Hardanger for eksempel legger fortsatt vekt på å ikke bruke avslørende klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #7 Del Skrevet 20. april Med mindre hun ligger seg oppover i hirarkiet er det vel ingen arbeidsgivere som gidder å ta henne seriøst Anonymkode: 8b747...38d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads2000 Skrevet 20. april Forfatter #8 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Med mindre hun ligger seg oppover i hirarkiet er det vel ingen arbeidsgivere som gidder å ta henne seriøst Anonymkode: 8b747...38d Kan du forklare mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #9 Del Skrevet 20. april Mads2000 skrev (4 timer siden): Mener du at det ikke er noe galt med at en kristen jente legger ut dristige bilder av seg selv? På Lyngdal, Sauda og Hardanger for eksempel legger fortsatt vekt på å ikke bruke avslørende klær Ingenting galt med det nei. Man er fremdeles et fritt menneske som bestemmer over egen kropp. Gud ga oss fri vilje, og så har Bibelen kommet med masse regler på et tidspunkt i historien hvor det ikke fantes pålitelig prevensjon, penicilin eller mange innteksmuligheter (for enslige kvinner). Det var en tid hvor mange samfunn mente at mennesker kunne eie andre mennesker. Jeg ser ikke at det er feil å dele bilder av EGEN kropp. Hun viser evt at hun setter pris på det skaperen har gitt henne. Anonymkode: 92e6f...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #10 Del Skrevet 20. april Mads2000 skrev (11 timer siden): Jeg håper alle gode venner her kommer med gode svar❤️ Hvordan tolker dere at en jente som presenterer seg selv som en religiøs jente og fremstår som en balansert, seriøs person på jobben, men hun legger ut dristige offentlig bilder av seg selv på sine sosiale medier-kontoer, som viser hele detaljer på kroppen hennes, for eksampel badetøy med fokus på rumpa….! Står ikke det mot Krist lære og kristen kultur? Jeg tenkte at kanskje det er fordi hun var single lenge og prøvd å finne en partner? kanskje hun synes at å vise frem sjarmen sin og blender er en bra, moderne og stolt ting å gjøre. Eller kanskje hun er en kvinne som lever mer enn ett liv med mer enn én motstridende personlighet og Det er dette jeg frykter Eller kanskje du burde stoppe å frykte og heller tenke på noen andre... Anonymkode: 927c5...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå