AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Jeg er så usikker på om jeg har ømme pupper nå fordi jeg muligens kan ha blitt gravid eller om det er kremen. Det er første syklusen min med det så vil gjerne høre noen andre som har mer peiling? Har du opplevd noen bivirkninger eller endringer? Anonymkode: 65a21...bb6
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Jeg gikk på progesteron stikkpiller og sprøyte. Har ikke fått kremen, men skriver dette tilfelle det er av interesse. Jeg har 2 barn og kjenner til mulige bivirkningene av et svangerskap. Jeg fikk ømme pupper av progesteron og jeg ble ikke gravid den syklusen med medisiner. Ømme pupper, ordentlig kvalme, trøtt og tissetrang av progesteron. Så jeg ble ordentlig lurt av medisinen. Anonymkode: af1b6...d76
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april Progesteron gir ømme pupper, gravid eller ei. Har alltid ømme pupper i dpo lang. Uten tilskudd. Anonymkode: 251b9...c74
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april Jeg fikk ømme pupper av tilskuddet, progesteron som kroppen produserer/øker i forkant av mensen ga meg ikke det. Anonymkode: af1b6...d76
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Progesteron gir ømme pupper, gravid eller ei. Har alltid ømme pupper i dpo lang. Uten tilskudd. Anonymkode: 251b9...c74 Jeg og. Men nå er det enda ømmere. Vet ikke om det er graviditet eller bare krem. Anonymkode: 65a21...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå