AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Hei. Spør av nysgjerrighet og vil høre andre sine tanker. Jeg jobber i en jobb hvor jeg ikke har blitt så kjent med så mange enda. Meg og noen kolleger hadde ulike synspunkter angående et tema. Det skapte litt misnøye og dårlig stemning. Som jeg følte begge parter var ansvarlig for. I ettertid har jeg opplevd at det er blitt snakket en del bak ryggen min på jobb. For en stund siden fikk vi en ny kollega, han er veldig hyggelig. Han har fått en god tone med de fleste. Og jeg har fått god kontakt med han. Veldig likende fyr. Vi begge er fra et annet sted og det er ikke det letteste å bli kjent med folk som er her ifra. Dermed «bonder» vi litt over det og andre felles interesser. Han har hatt lyst å finne på ting sammen, ikke bare oss to, men også andre. Som er veldig hyggelig. Han har også dame. Etter opplevelsen min på jobb, har jeg følt at de andre ikke liker meg og opplevd at de baksnakker meg. Alt jeg sier og gjør er feil. Så når han nye tok kontakt klarte jeg ikke helt å tro det. Kan være dette er selvsabotasje fra min side å tenke sånn, men skjønner ikke helt hvorfor han vil finne på ting med meg. Men jeg setter veldig stor pris på det ettersom jeg ikke har følt meg særlig likt av andre på jobb og har følt meg litt ensom. Dette høres nok litt rart ut. Men har tenkt tanken at han kanskje bare vil være med meg for å få informasjon om hvordan jeg føler det på jobb. At han egentlig ikke er interessert i meg som en venn. Det er nok jeg som overtenker, men har tenkt det fordi han er blitt godt kjent med andre også på jobb som jeg føler ikke liker meg. Dette er nok sikkert mer et meangirl scenario, enn realitet. Og skal nevnes at jeg har opplevd ting som ikke har vært helt greit og derfor har jeg litt trust issues. Hva tenker dere? Anonymkode: a41f6...034
Haldrup Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april Jeg tenker at du bør ta imot invitasjonen og finne ut om dette fører til noe godt.... Men bør på forhånd ha vurdert hvilke konsekvenser det har om han ikke vil deg det bra.... Eventuelt om du kanskje bør finne deg en annen jobb, for denne arbeidsplassen høres ikke god ut i det lange løpet.... En (1) god kollega er sjeldent nok kompensasjon på en hel gjeng med slemme folk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå