AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Og har dere hatt det fint? Anonymkode: 437a3...2ab
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Jeg har vært på hytta, gått turer, trent, jobbet i hagen, gjort husarbeid, vært på shopping, slappet av, spist og drukket godt, møtt familie, og har hatt besøk av en mann jeg begynner å like veldig godt. En veldig fin påske så langt. Anonymkode: 63877...776 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april Har vært dausjuk og er mye, mye mer utslitt enn jeg ville vært som frisk uten ferie. Anonymkode: 08af4...001 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april Har vært hjemme, besøkt venner og familie, lest pensum til eksamen om 1 nnd, lagd mat, hatt sex med kjæresten, rydda i huset, sunget mye og vært på gudstjenester. Anonymkode: 9a162...68d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #5 Skrevet 19. april Gått på ski og gått på ski og gått på ski og gått på ski🤩🤩🤩 Anonymkode: cdc83...f7a
AnonymBruker Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april Hatt influensa og sett TV. Men fint nok. har ikke tid til å være syk etter påske så greit å bli ferdig med det. Tar igjen fridagene i mai. Anonymkode: 77e74...bcd
AnonymBruker Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april Jeg har storkost meg i Andalucia, rett nok bare i seks dager, men det blir to dager til. Vår, kultur og masse deilig mat og en og annen strandbar. Anonymkode: 731bb...11e
AnonymBruker Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april Vært på hytta, gått turer, jobbet i hagen, malt litt og sett filmer med barna Anonymkode: aef3d...3a2
AnonymBruker Skrevet 19. april #9 Skrevet 19. april Har vært på jentetur, vært med familie, spilt masse spill både kort og spill på konsoll/pc, spist mye digg mat, vært ute med venner og har spist påskegodt + sett film. Har hatt en helt strålende påske så langt😊 Anonymkode: cfc76...c27
AnonymBruker Skrevet 19. april #10 Skrevet 19. april Vi har gamet utrolig mye, spist, gått turer alt det vi alltid gjør bare mer, og vi har fortsatt flere dager. Anonymkode: c86d5...073
skreppamedleppa Skrevet 19. april #11 Skrevet 19. april Har hatt det helt fantastisk. Men det har mest gått i å slappe helt av. Jeg har hatt kaffe slumring i sengen og ikke stått opp før langt på dag, helt uten anfekting av det i det hele tatt. Lange deilige brønsjer, fjellturer med mann og hund og med god niste i sekken kan en være vekke timesvis og bare nyte den deilige vårsolen på toppen Litt pensumlesing og litt eksamen jobbing har det og blitt. Vi har spist ute en dag, vært på Dagfinn Lyngbø show, hatt grilling sammen med gode venner en kveld. Bare latt humla suse rett og slett. Nå venter det flere turer og mye av det samme resten av påsken men skal også hjelpe en god venninne som har fått kreft med å rydde huset hennes og ta litt hagestell for hun.
AnonymBruker Skrevet 19. april #12 Skrevet 19. april Er gravid og har ei datter på to år, gift. Vi har vært hos venner, dratt på hyttetur med familien gått tur på stranda og spist is, vært i selskap og dyreparken, en shopping tur, og spist masse godteri. Anonymkode: 74c3e...875
AnonymBruker Skrevet 19. april #13 Skrevet 19. april Har hatt det veldig fint ❤️ Jeg er kronisk syk og ufør. Helger og ferier sammen med barna ( og samboer ) er det beste. Dessverre har formen min forværret seg denne ferien, men det jeg sitter igjen med gjør det verdt det. Vi har hatt rolige morninger. Kaffe ute i sola. Lego bygging. Tid sammen med stor familien. Tid sammen med venner, både for barna og oss voksne. Jobbet hjemme i hagen, sådd ny plen. Grillet både hjemme på bålpanne og ved sjøen på engangsgrill. Natur opplevelser. Samboer og yngste har fisket. Spist mye godteri og god mat. Brettspill med barna. Lest ei god bok. Sett på film sammen med barna. Sett på serier i sengen. Slappet av. Gjort akkurat det vi vil når vi vil ❤️ Anonymkode: 18210...62c 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #14 Skrevet 19. april Skrevet på masteren min som straks skal inn, stresset litt. Men vært en helgetur til svigers i starten av ferien. Grei nok ferie, føler ikke jeg har tid til å gå på jobb neste uke. Anonymkode: c3188...76a
AnonymBruker Skrevet 19. april #15 Skrevet 19. april Minimalt. Vært hos foreldrene mine noen dager. Møtt søsken og andre familiemedlemmer. Kost med katten til foreldrene mine. Gått noen turer rundt i byen. Sittet på verandaen når det har vært varmt nok. Sett på TV. Lest. Spist og drukket godt. Ryddet litt hjemme. Sett på fuglene i hagen. Vært litt forkjølet, men har hatt det fint. Trengte hvile etter noen veldig travle måneder på jobb. Anonymkode: 95cae...0eb
Sinte-my Skrevet 19. april #16 Skrevet 19. april Vært på helgetur med venner, før vi kjørte på hytta. Snøscooter, god mat og drikke, turer i skogen, brettspill og tid med de viktigste. Nå venter noen rolige dager hjemme før det braker løs på jobb igjen. Er sjeleglad jeg tok de ekstra dagene fri!
AnonymBruker Skrevet 19. april #17 Skrevet 19. april Har binget serier og spist påskegodt, helt fantastisk 😁 Anonymkode: 9e35b...793
AnonymBruker Skrevet 19. april #19 Skrevet 19. april Ja, har hatt det fint. Har hatt noen dager sammen med datteren min. Vi har kost oss med ting vi liker å gjøre sammen. Nå er jeg på hytta med resten av familien. Har gått turer, grillet, lest en bok og nytt livet. Bortsett fra en dag, har vi vært fantastisk heldige med været. Anonymkode: 306c3...009
AnonymBruker Skrevet 19. april #20 Skrevet 19. april Vært på hytta hele tiden. Sittet i solen, strikket, spist godis, sett TV, hatt besøk av barn og venner, hatt påskeleker, hørt lydbok, spist god mat. Nå kjenner jeg at jeg er klar for hverdag med sunn mat og trening igjen, føler meg blæh. Anonymkode: ba6fc...3fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå