Anonym-bruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Kokte egg ca 20:30, har glemt å sette de inn i kjøleskapet, nå har de stått på benken i 2 og en halv time. Med skall. Er de dårlige nå? Koker sjelden egg, så aner ikke hvor lenge de holder seg på benken. Noen som vet?:)
Million Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Med skallet på holder de seg fint lenge utenfor kjøleskapet så et par timer gjør ikke noe. Bare legg dem inn i kjøleskapet nå, så går det fint. 8
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april Nei. De er ikke ødelagt. Anonymkode: 0442b...453 6
Gjest pop up bruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april Anonym-bruker skrev (6 minutter siden): Kokte egg ca 20:30, har glemt å sette de inn i kjøleskapet, nå har de stått på benken i 2 og en halv time. Med skall. Er de dårlige nå? Koker sjelden egg, så aner ikke hvor lenge de holder seg på benken. Noen som vet?:) Nei, null stress! De holder seg veldig godt! Jeg hadde hardkokte egg med på jobb fredag som jeg glemte å spise og som jeg fant i veska i går, en uke etter. La de i kjøleskapet da jeg fant de og hadde de til frokost i dag. Smakte og luktet helt fint, og over 12 timer etter er jeg helt fin i formen. Egg holder seg veldig godt er min erfaring. Vi har egg fra egne høner og det er utrolig hvor lenge og godt de holder seg.
Chantielle Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april Ryddet for latterliggjøring,samt svar til dette. Chantielle mod. 1
KatteLatte Skrevet 22. april #6 Skrevet 22. april I andre land oppbevares de i romtemperatur i butikken, så det går nok veldig fint. 2 1
NatNat Skrevet 23. april #7 Skrevet 23. april Anonym-bruker skrev (På 19.4.2025 den 23.02): Kokte egg ca 20:30, har glemt å sette de inn i kjøleskapet, nå har de stått på benken i 2 og en halv time. Med skall. Er de dårlige nå? Koker sjelden egg, så aner ikke hvor lenge de holder seg på benken. Noen som vet?:) absolutt ikke. Du kan spise dem uten problem mine legger ofte lengre før jeg legger dem i kjøleskapt. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april #8 Skrevet 23. april KatteLatte skrev (På 22.4.2025 den 16.44): I andre land oppbevares de i romtemperatur i butikken, så det går nok veldig fint. Det er stor forskjell på kokte og ukokte. Ukokte kan stå i romtemperatur som du sier. Kokte derimot, som er det TS spør om, må ligge kjølig. Men et par timer går fint TS, du lukter fort om de er dårlige. Anonymkode: b375d...098 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #9 Skrevet 23. april KatteLatte skrev (På 22.4.2025 den 16.44): I andre land oppbevares de i romtemperatur i butikken, så det går nok veldig fint. En gjør da det i Norge og, men nå var det tilberedt og ikke rått TS spurte om Anonymkode: 1beb7...61c 1
applestories Skrevet 24. april #10 Skrevet 24. april Det går ihvertfall fint med meg.. tok nistepakken ut av kjøleskapet tidlig i morges, og spiste den ti timer senere. Hadde glemt at der var egg på, og visste ikke at det var noe å bekymre seg for..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå