AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Jeg er trebarnsmor, 47 år og har vært singel i 9 år. Selvvalgt sånn sett, da jeg har villet konsentrere meg om barna jeg har hatt alene da faren deres flyttet til utlandet etter bruddet. Nå er to av de voksne og sistemann er tenåring, så kjenner at jeg begynner å savne en partner nå når jeg har mer tid. Har prøvd meg litt på Tinder, men klarer ikke fatte interesse og engasjement for noen jeg bare skriver med. Ut på byen går jeg så å si aldri. Har bare gifte venninner som aldri er med på noe gøy. Synest alle som blir single i nærområdet ofte kjapt finner seg ny partner, så er veldig nyskjerrig på hvordan. Skjønner jo at det ikke plutselig står noen på trappen min en dag og at jeg må gjøre noe selv. Anonymkode: beb14...074 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Jeg var på Tinder noen år, med varierende hell. Til slutt møtte jeg en mann via felles bekjente å vi har vært sammen i 4 mnd nå. Jeg måtte jobbe litt for det selv om han ville det like mye som meg, veldig sjenert å forsiktig. (Møttes på noen fester hvor det ikke skjedde så mye, selv om jeg ble veldig betatt. Så ble det en lang periode med snapping hvor vi faktisk prøvde å få til å møtes før det endelig klaffet rett før jul. Siden har det vært oss) Anonymkode: 9a2ab...173 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var på Tinder noen år, med varierende hell. Til slutt møtte jeg en mann via felles bekjente å vi har vært sammen i 4 mnd nå. Jeg måtte jobbe litt for det selv om han ville det like mye som meg, veldig sjenert å forsiktig. (Møttes på noen fester hvor det ikke skjedde så mye, selv om jeg ble veldig betatt. Så ble det en lang periode med snapping hvor vi faktisk prøvde å få til å møtes før det endelig klaffet rett før jul. Siden har det vært oss) Anonymkode: 9a2ab...173 Så koselig å høre😊Ser for meg noe lignende jeg og. Greit gjennom felles bekjente, så har man litt referanse😅 ts Anonymkode: beb14...074 1
Ins0mniac Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april Traff ham på treff hos interesseorganisasjon for felles hobby☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april Traff min via felles kjente jeg også, - en kamerat av mannen til venninnen min. Vi møttes sammen med dem, og fant hverandre så interessante at vi begynte å holde kontakten. Jeg tror det er enklere å finne noen på samme bølgelengde, når det er noen som er venn med de man selv er venn med. Felles verdier, interesser osv. og på samme alder. Det å treffe noen via en hobby er også fint, men da er det ikke alltid så mange av motsatt kjønn, med mindre du liker mekking f.eks. Anonymkode: 0e5c3...48c
AnonymBruker Skrevet 20. april #6 Skrevet 20. april Hvilken kant av landet er du? Det kan være relevant. Tinder blir vanskelig hvis du bor i gokk. Hvis du trenger oversikt over single menn, spør tanta di. Hun har bedre oversikt enn Tinder. Bor du i storby kan Tinder være en av flere kanaler. Felles interesser eller felles nettverk er de vanligste kanalene. Det finnes neppe noe eget møtepunkt for single seriøse menn. Du finner dem i hvert fall ikke seint om natta på byen. Anonymkode: 60666...6e0 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #7 Skrevet 21. april Seriedatet et godt knippe med menn over norn måneder, der den ene mannen var verre enn den andre. Midt oppi rotet jeg laget meg, fant jeg det fineste mennesket jeg noensinne har vært borti.. Anonymkode: 6bc68...df0 1
Doolittle Skrevet 21. april #8 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 22.45): Jeg er trebarnsmor, 47 år og har vært singel i 9 år. Selvvalgt sånn sett, da jeg har villet konsentrere meg om barna jeg har hatt alene da faren deres flyttet til utlandet etter bruddet. Nå er to av de voksne og sistemann er tenåring, så kjenner at jeg begynner å savne en partner nå når jeg har mer tid. Har prøvd meg litt på Tinder, men klarer ikke fatte interesse og engasjement for noen jeg bare skriver med. Ut på byen går jeg så å si aldri. Har bare gifte venninner som aldri er med på noe gøy. Synest alle som blir single i nærområdet ofte kjapt finner seg ny partner, så er veldig nyskjerrig på hvordan. Skjønner jo at det ikke plutselig står noen på trappen min en dag og at jeg må gjøre noe selv. Anonymkode: beb14...074 En tur på byen nå og da er nok ikke det dummeste du gjør, altså. Ikke for å sjekke, men fordi ingen ser deg når du sitter hjemme. Gjør ting du synes er hyggelig ute blant folk. Gå på lokale konserter. Finn noen du liker, enten i vennegjengen eller på jobb eller hvor som helst og meld på et quizlag et sted. Ingen bryr seg om dere vinner eller taper, men dere kan ha det hyggelig, smile og le ute blant folk. Prat med folk i pausene, og vær positiv og åpen med folk. Jeg kjenner flere som har lagt merke til folk og sakte men sikkert blitt godt nok kjent til at de både har fått flere gode venner/venninner og kjærester. Om ingen av venninnene dine er med på noe gøy kan du jo bli kjent med andre folk i tillegg og finne på noe gøy med dem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå