Gå til innhold

Lotto trekning .

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser det er enda problemer hos Norsk tipping å problemet er ikke løst. Er det nå vi skal bli skeptisk til hele greia.  Kjenner du noen som har vunnet 7 rette?. Har spilt min faste rekke hver uke i over 25 år nå. Kun minste premier jeg har vunnet .

Anonymkode: 62077...46b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Resultatene skal visst bli klare iløpet av formiddagen i dag søndag :)

er ikke så skeptisk. Vinnerne er klare, det er bare spillmotoren som er treg står det som gjør at seere kan se resultatene på skjermen sin.

Anonymkode: 115ee...7ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ser det er enda problemer hos Norsk tipping å problemet er ikke løst. Er det nå vi skal bli skeptisk til hele greia.  Kjenner du noen som har vunnet 7 rette?. Har spilt min faste rekke hver uke i over 25 år nå. Kun minste premier jeg har vunnet .

Er vel rundt 1:540’000 i sannsynlighet for å vinne om du leverer en kupong i uka. 

Så med ti rekker i uka må du i snitt spille i over 10 000 år for å forvente å vinne én gang.

Så du har vel rundt 9975 år igjen å vente

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
newman01 skrev (5 timer siden):

Er vel rundt 1:540’000 i sannsynlighet for å vinne om du leverer en kupong i uka. 

Så med ti rekker i uka må du i snitt spille i over 10 000 år for å forvente å vinne én gang.

Så du har vel rundt 9975 år igjen å vente

Skjønner det er flaks bare. Men har den faste rekken. Men vært moro å hørt hvor mange kjenner eller er en lottomillionær 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Resultatene skal visst bli klare iløpet av formiddagen i dag søndag :)

er ikke så skeptisk. Vinnerne er klare, det er bare spillmotoren som er treg står det som gjør at seere kan se resultatene på skjermen sin.

Anonymkode: 115ee...7ae

De sier nå:

i løpet av ettermiddagen vil me truleg vite meir om kor lang tid dette vil ta

https://www.nrk.no/innlandet/dataproblem-hos-norsk-tipping_-far-ikke-kontaktet-vinnere-etter-lordagens-lotto-trekning-1.17387712

Så ikke godt å si hvor lang tid det faktisk vil ta... Men de har hatt altfor mange problemer i det siste. 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skjønner det er flaks bare. Men har den faste rekken. Men vært moro å hørt hvor mange kjenner eller er en lottomillionær 😊

Kjenner to som har vunnet førstepremien. 

Anonymkode: 0f62b...826

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjenner som som fikk 2 millioner av en nær slektning som vant i lotto.

Anonymkode: 55d01...c5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette gjelder jo ikke vanlig trekning, men "supertrekning".

Den har jeg alltid vært skeptisk til, blant annet fordi vi ikke får se/ vite noe om hvordan trekningen foregår, og fordi vinnerne ofte er veldig merkelig fordelt utover landet.

Det er for eksempel påfallende få som vinner supertrekning i Oslo, sett opp mot innbyggertall. Noen få runder kunne man tilskrevet tilfeldigheter, men det er konsekvent. 

Anonymkode: c5115...300

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Den har jeg alltid vært skeptisk til, blant annet fordi vi ikke får se/ vite noe om hvordan trekningen foregår, og fordi vinnerne ofte er veldig merkelig fordelt utover landet.

Det er for eksempel påfallende få som vinner supertrekning i Oslo, sett opp mot innbyggertall. Noen få runder kunne man tilskrevet tilfeldigheter, men det er konsekvent. 

Helt enig. Tror denne trekningen foregår på en "spesiell måte".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Det gjelder den vanlige trekningen også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De sier nå:

i løpet av ettermiddagen vil me truleg vite meir om kor lang tid dette vil ta

https://www.nrk.no/innlandet/dataproblem-hos-norsk-tipping_-far-ikke-kontaktet-vinnere-etter-lordagens-lotto-trekning-1.17387712

Så ikke godt å si hvor lang tid det faktisk vil ta... Men de har hatt altfor mange problemer i det siste. 

Kjenner to som har vunnet førstepremien. 

Å så gøy😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan det tenkes at dette skyldes at andelen som spiller i Oslo er mindre enn i resten av landet? Jeg kjenner få i Oslo som spiller, mens "alle" på bygda der jeg er fra spiller. Ikke minst på grunn av grasrotmidlene til idrettslaget.

Anonymkode: 66ec3...40d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner jeg blir mer og mer skeptisk til lotto/tipping. 

Er det ikke rart hvordan jeg hver uke alltid har 3 rette, og på 3-4 andre tall i samme rekke så er jeg étt tall for høyt eller lavt unna nesten full pott eller 7 rette? Tallene som er riktig 13, 18 og 21. Og jeg har 12, 19 og 22. 

Dette skjer uke etter uke! Selv når jeg går inn å manuelt endrer tallene til en opp eller ned, så skjer det samme. Begynner å bli mistenksom til hele greia 🙈

Anonymkode: 62d73...674

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er det vist ordnet. Tvi tvi 😅vært gøy om noen av oss vant🥳🍰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noen som vant noe`?

Anonymkode: 37a20...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner jeg blir mer og mer skeptisk til lotto/tipping. 

Er det ikke rart hvordan jeg hver uke alltid har 3 rette, og på 3-4 andre tall i samme rekke så er jeg étt tall for høyt eller lavt unna nesten full pott eller 7 rette? Tallene som er riktig 13, 18 og 21. Og jeg har 12, 19 og 22. 

Dette skjer uke etter uke! Selv når jeg går inn å manuelt endrer tallene til en opp eller ned, så skjer det samme. Begynner å bli mistenksom til hele greia 🙈

Men som jeg sier til min mor, det spiller ingen rolle om du er ett tall i fra, tall er tall, og de er tilfeldige. Om du er ett nummer fra eller ti spiller ingen rolle. Det viktige er å treffe. 

Anonymkode: b01b6...a32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Noen som vant noe`?

45kr😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men som jeg sier til min mor, det spiller ingen rolle om du er ett tall i fra, tall er tall, og de er tilfeldige. Om du er ett nummer fra eller ti spiller ingen rolle. Det viktige er å treffe. 

Anonymkode: b01b6...a32

Som sagt, veldig rart at det samme skjer uke etter uke, år etter år. Når det er så mange mulige tall kombinasjoner, også er man alltid 1 tall unna. Ikke 2, ikke 3, men 1. Hver uke. Er det da virkelig så tilfeldig som de skal ha det til? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

45kr😅

Samme her. Fikk nettopp beskjed. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

45kr😅

Same 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...