AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:17 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:17 Ser det er enda problemer hos Norsk tipping å problemet er ikke løst. Er det nå vi skal bli skeptisk til hele greia. Kjenner du noen som har vunnet 7 rette?. Har spilt min faste rekke hver uke i over 25 år nå. Kun minste premier jeg har vunnet . Anonymkode: 62077...46b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:43 #2 Del Skrevet søndag kl 06:43 Resultatene skal visst bli klare iløpet av formiddagen i dag søndag er ikke så skeptisk. Vinnerne er klare, det er bare spillmotoren som er treg står det som gjør at seere kan se resultatene på skjermen sin. Anonymkode: 115ee...7ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet søndag kl 09:04 #3 Del Skrevet søndag kl 09:04 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ser det er enda problemer hos Norsk tipping å problemet er ikke løst. Er det nå vi skal bli skeptisk til hele greia. Kjenner du noen som har vunnet 7 rette?. Har spilt min faste rekke hver uke i over 25 år nå. Kun minste premier jeg har vunnet . Anonymkode: 62077...46b Er vel rundt 1:540’000 i sannsynlighet for å vinne om du leverer en kupong i uka. Så med ti rekker i uka må du i snitt spille i over 10 000 år for å forvente å vinne én gang. Så du har vel rundt 9975 år igjen å vente 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:08 #4 Del Skrevet søndag kl 14:08 newman01 skrev (5 timer siden): Er vel rundt 1:540’000 i sannsynlighet for å vinne om du leverer en kupong i uka. Så med ti rekker i uka må du i snitt spille i over 10 000 år for å forvente å vinne én gang. Så du har vel rundt 9975 år igjen å vente Skjønner det er flaks bare. Men har den faste rekken. Men vært moro å hørt hvor mange kjenner eller er en lottomillionær 😊 Anonymkode: 62077...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:18 #5 Del Skrevet søndag kl 14:18 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Resultatene skal visst bli klare iløpet av formiddagen i dag søndag er ikke så skeptisk. Vinnerne er klare, det er bare spillmotoren som er treg står det som gjør at seere kan se resultatene på skjermen sin. Anonymkode: 115ee...7ae De sier nå: i løpet av ettermiddagen vil me truleg vite meir om kor lang tid dette vil ta https://www.nrk.no/innlandet/dataproblem-hos-norsk-tipping_-far-ikke-kontaktet-vinnere-etter-lordagens-lotto-trekning-1.17387712 Så ikke godt å si hvor lang tid det faktisk vil ta... Men de har hatt altfor mange problemer i det siste. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjønner det er flaks bare. Men har den faste rekken. Men vært moro å hørt hvor mange kjenner eller er en lottomillionær 😊 Anonymkode: 62077...46b Kjenner to som har vunnet førstepremien. Anonymkode: 0f62b...826 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:19 #6 Del Skrevet søndag kl 14:19 Jeg kjenner som som fikk 2 millioner av en nær slektning som vant i lotto. Anonymkode: 55d01...c5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:31 #7 Del Skrevet søndag kl 14:31 Dette gjelder jo ikke vanlig trekning, men "supertrekning". Den har jeg alltid vært skeptisk til, blant annet fordi vi ikke får se/ vite noe om hvordan trekningen foregår, og fordi vinnerne ofte er veldig merkelig fordelt utover landet. Det er for eksempel påfallende få som vinner supertrekning i Oslo, sett opp mot innbyggertall. Noen få runder kunne man tilskrevet tilfeldigheter, men det er konsekvent. Anonymkode: c5115...300 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet søndag kl 15:26 #8 Del Skrevet søndag kl 15:26 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Dette gjelder jo ikke vanlig trekning, men "supertrekning". Den har jeg alltid vært skeptisk til, blant annet fordi vi ikke får se/ vite noe om hvordan trekningen foregår, og fordi vinnerne ofte er veldig merkelig fordelt utover landet. Det er for eksempel påfallende få som vinner supertrekning i Oslo, sett opp mot innbyggertall. Noen få runder kunne man tilskrevet tilfeldigheter, men det er konsekvent. Anonymkode: c5115...300 Helt enig. Tror denne trekningen foregår på en "spesiell måte". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:31 #9 Del Skrevet søndag kl 15:31 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Dette gjelder jo ikke vanlig trekning, men "supertrekning". Den har jeg alltid vært skeptisk til, blant annet fordi vi ikke får se/ vite noe om hvordan trekningen foregår, og fordi vinnerne ofte er veldig merkelig fordelt utover landet. Det er for eksempel påfallende få som vinner supertrekning i Oslo, sett opp mot innbyggertall. Noen få runder kunne man tilskrevet tilfeldigheter, men det er konsekvent. Anonymkode: c5115...300 Det gjelder den vanlige trekningen også. Anonymkode: 0f62b...826 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:34 #10 Del Skrevet søndag kl 15:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): De sier nå: i løpet av ettermiddagen vil me truleg vite meir om kor lang tid dette vil ta https://www.nrk.no/innlandet/dataproblem-hos-norsk-tipping_-far-ikke-kontaktet-vinnere-etter-lordagens-lotto-trekning-1.17387712 Så ikke godt å si hvor lang tid det faktisk vil ta... Men de har hatt altfor mange problemer i det siste. Kjenner to som har vunnet førstepremien. Anonymkode: 0f62b...826 Å så gøy😊 Anonymkode: 62077...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:42 #11 Del Skrevet søndag kl 16:42 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette gjelder jo ikke vanlig trekning, men "supertrekning". Den har jeg alltid vært skeptisk til, blant annet fordi vi ikke får se/ vite noe om hvordan trekningen foregår, og fordi vinnerne ofte er veldig merkelig fordelt utover landet. Det er for eksempel påfallende få som vinner supertrekning i Oslo, sett opp mot innbyggertall. Noen få runder kunne man tilskrevet tilfeldigheter, men det er konsekvent. Anonymkode: c5115...300 Kan det tenkes at dette skyldes at andelen som spiller i Oslo er mindre enn i resten av landet? Jeg kjenner få i Oslo som spiller, mens "alle" på bygda der jeg er fra spiller. Ikke minst på grunn av grasrotmidlene til idrettslaget. Anonymkode: 66ec3...40d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:50 #12 Del Skrevet søndag kl 16:50 Kjenner jeg blir mer og mer skeptisk til lotto/tipping. Er det ikke rart hvordan jeg hver uke alltid har 3 rette, og på 3-4 andre tall i samme rekke så er jeg étt tall for høyt eller lavt unna nesten full pott eller 7 rette? Tallene som er riktig 13, 18 og 21. Og jeg har 12, 19 og 22. Dette skjer uke etter uke! Selv når jeg går inn å manuelt endrer tallene til en opp eller ned, så skjer det samme. Begynner å bli mistenksom til hele greia 🙈 Anonymkode: 62d73...674 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:34 #13 Del Skrevet søndag kl 18:34 Nå er det vist ordnet. Tvi tvi 😅vært gøy om noen av oss vant🥳🍰 Anonymkode: 62077...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:39 #14 Del Skrevet søndag kl 18:39 Noen som vant noe`? Anonymkode: 37a20...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:50 #15 Del Skrevet søndag kl 18:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner jeg blir mer og mer skeptisk til lotto/tipping. Er det ikke rart hvordan jeg hver uke alltid har 3 rette, og på 3-4 andre tall i samme rekke så er jeg étt tall for høyt eller lavt unna nesten full pott eller 7 rette? Tallene som er riktig 13, 18 og 21. Og jeg har 12, 19 og 22. Dette skjer uke etter uke! Selv når jeg går inn å manuelt endrer tallene til en opp eller ned, så skjer det samme. Begynner å bli mistenksom til hele greia 🙈 Anonymkode: 62d73...674 Men som jeg sier til min mor, det spiller ingen rolle om du er ett tall i fra, tall er tall, og de er tilfeldige. Om du er ett nummer fra eller ti spiller ingen rolle. Det viktige er å treffe. Anonymkode: b01b6...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:52 #16 Del Skrevet søndag kl 18:52 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Noen som vant noe`? Anonymkode: 37a20...f48 45kr😅 Anonymkode: 62077...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:53 #17 Del Skrevet søndag kl 18:53 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men som jeg sier til min mor, det spiller ingen rolle om du er ett tall i fra, tall er tall, og de er tilfeldige. Om du er ett nummer fra eller ti spiller ingen rolle. Det viktige er å treffe. Anonymkode: b01b6...a32 Som sagt, veldig rart at det samme skjer uke etter uke, år etter år. Når det er så mange mulige tall kombinasjoner, også er man alltid 1 tall unna. Ikke 2, ikke 3, men 1. Hver uke. Er det da virkelig så tilfeldig som de skal ha det til? Anonymkode: 62d73...674 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet søndag kl 18:58 #18 Del Skrevet søndag kl 18:58 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 45kr😅 Anonymkode: 62077...46b Samme her. Fikk nettopp beskjed. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:52 #19 Del Skrevet søndag kl 19:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): 45kr😅 Anonymkode: 62077...46b Same Anonymkode: 37a20...f48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet søndag kl 19:56 #20 Del Skrevet søndag kl 19:56 45 kr her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå