Gå til innhold

Lotto trekning .

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser det er enda problemer hos Norsk tipping å problemet er ikke løst. Er det nå vi skal bli skeptisk til hele greia.  Kjenner du noen som har vunnet 7 rette?. Har spilt min faste rekke hver uke i over 25 år nå. Kun minste premier jeg har vunnet .

Anonymkode: 62077...46b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Resultatene skal visst bli klare iløpet av formiddagen i dag søndag :)

er ikke så skeptisk. Vinnerne er klare, det er bare spillmotoren som er treg står det som gjør at seere kan se resultatene på skjermen sin.

Anonymkode: 115ee...7ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ser det er enda problemer hos Norsk tipping å problemet er ikke løst. Er det nå vi skal bli skeptisk til hele greia.  Kjenner du noen som har vunnet 7 rette?. Har spilt min faste rekke hver uke i over 25 år nå. Kun minste premier jeg har vunnet .

Er vel rundt 1:540’000 i sannsynlighet for å vinne om du leverer en kupong i uka. 

Så med ti rekker i uka må du i snitt spille i over 10 000 år for å forvente å vinne én gang.

Så du har vel rundt 9975 år igjen å vente

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (5 timer siden):

Er vel rundt 1:540’000 i sannsynlighet for å vinne om du leverer en kupong i uka. 

Så med ti rekker i uka må du i snitt spille i over 10 000 år for å forvente å vinne én gang.

Så du har vel rundt 9975 år igjen å vente

Skjønner det er flaks bare. Men har den faste rekken. Men vært moro å hørt hvor mange kjenner eller er en lottomillionær 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Resultatene skal visst bli klare iløpet av formiddagen i dag søndag :)

er ikke så skeptisk. Vinnerne er klare, det er bare spillmotoren som er treg står det som gjør at seere kan se resultatene på skjermen sin.

Anonymkode: 115ee...7ae

De sier nå:

i løpet av ettermiddagen vil me truleg vite meir om kor lang tid dette vil ta

https://www.nrk.no/innlandet/dataproblem-hos-norsk-tipping_-far-ikke-kontaktet-vinnere-etter-lordagens-lotto-trekning-1.17387712

Så ikke godt å si hvor lang tid det faktisk vil ta... Men de har hatt altfor mange problemer i det siste. 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skjønner det er flaks bare. Men har den faste rekken. Men vært moro å hørt hvor mange kjenner eller er en lottomillionær 😊

Kjenner to som har vunnet førstepremien. 

Anonymkode: 0f62b...826

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner som som fikk 2 millioner av en nær slektning som vant i lotto.

Anonymkode: 55d01...c5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette gjelder jo ikke vanlig trekning, men "supertrekning".

Den har jeg alltid vært skeptisk til, blant annet fordi vi ikke får se/ vite noe om hvordan trekningen foregår, og fordi vinnerne ofte er veldig merkelig fordelt utover landet.

Det er for eksempel påfallende få som vinner supertrekning i Oslo, sett opp mot innbyggertall. Noen få runder kunne man tilskrevet tilfeldigheter, men det er konsekvent. 

Anonymkode: c5115...300

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Den har jeg alltid vært skeptisk til, blant annet fordi vi ikke får se/ vite noe om hvordan trekningen foregår, og fordi vinnerne ofte er veldig merkelig fordelt utover landet.

Det er for eksempel påfallende få som vinner supertrekning i Oslo, sett opp mot innbyggertall. Noen få runder kunne man tilskrevet tilfeldigheter, men det er konsekvent. 

Helt enig. Tror denne trekningen foregår på en "spesiell måte".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Det gjelder den vanlige trekningen også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De sier nå:

i løpet av ettermiddagen vil me truleg vite meir om kor lang tid dette vil ta

https://www.nrk.no/innlandet/dataproblem-hos-norsk-tipping_-far-ikke-kontaktet-vinnere-etter-lordagens-lotto-trekning-1.17387712

Så ikke godt å si hvor lang tid det faktisk vil ta... Men de har hatt altfor mange problemer i det siste. 

Kjenner to som har vunnet førstepremien. 

Å så gøy😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan det tenkes at dette skyldes at andelen som spiller i Oslo er mindre enn i resten av landet? Jeg kjenner få i Oslo som spiller, mens "alle" på bygda der jeg er fra spiller. Ikke minst på grunn av grasrotmidlene til idrettslaget.

Anonymkode: 66ec3...40d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir mer og mer skeptisk til lotto/tipping. 

Er det ikke rart hvordan jeg hver uke alltid har 3 rette, og på 3-4 andre tall i samme rekke så er jeg étt tall for høyt eller lavt unna nesten full pott eller 7 rette? Tallene som er riktig 13, 18 og 21. Og jeg har 12, 19 og 22. 

Dette skjer uke etter uke! Selv når jeg går inn å manuelt endrer tallene til en opp eller ned, så skjer det samme. Begynner å bli mistenksom til hele greia 🙈

Anonymkode: 62d73...674

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vist ordnet. Tvi tvi 😅vært gøy om noen av oss vant🥳🍰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg blir mer og mer skeptisk til lotto/tipping. 

Er det ikke rart hvordan jeg hver uke alltid har 3 rette, og på 3-4 andre tall i samme rekke så er jeg étt tall for høyt eller lavt unna nesten full pott eller 7 rette? Tallene som er riktig 13, 18 og 21. Og jeg har 12, 19 og 22. 

Dette skjer uke etter uke! Selv når jeg går inn å manuelt endrer tallene til en opp eller ned, så skjer det samme. Begynner å bli mistenksom til hele greia 🙈

Men som jeg sier til min mor, det spiller ingen rolle om du er ett tall i fra, tall er tall, og de er tilfeldige. Om du er ett nummer fra eller ti spiller ingen rolle. Det viktige er å treffe. 

Anonymkode: b01b6...a32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Noen som vant noe`?

Anonymkode: 37a20...f48

45kr😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men som jeg sier til min mor, det spiller ingen rolle om du er ett tall i fra, tall er tall, og de er tilfeldige. Om du er ett nummer fra eller ti spiller ingen rolle. Det viktige er å treffe. 

Anonymkode: b01b6...a32

Som sagt, veldig rart at det samme skjer uke etter uke, år etter år. Når det er så mange mulige tall kombinasjoner, også er man alltid 1 tall unna. Ikke 2, ikke 3, men 1. Hver uke. Er det da virkelig så tilfeldig som de skal ha det til? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45kr😅

Same 

Anonymkode: 37a20...f48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...