AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Jeg har hatt det turbulent i forholdet med en mann som har vært utro (mest emosjonelt via telefon, apper osv) Det har vært løgn på løgn flere ganger. forholdet har vært avsluttet flere ganger pga det. For å få forholdet til å fungere har min mann slettet alt av apper (Snapchat, Instagram Facebook) Spurte han sist her om dagen ang Instagram og han svarte at det var slettet og helt borte. I dag fikk jeg en uggen følelse så jeg forsøkte å logge meg inn på hans Instagram kontoer. Der kom jeg inn på to stk som ikke var slettet, kun deaktivert. Eller på den ene hadde han blokkert meg, men jeg kunne jo se når jeg var innlogget at han følgte en dame vi tidligere har kranglet om. Hva hadde dere gjort i dette tilfellet? Det har vært så mye dette forholdet med usikkerhet pga utroskap, masse damer involvert og løgner at jeg sendte han på dør. Hans forklaring på det er bare at det er gammelt og at han «trodde» kontoene var slettet. Må legge til at vi har ett lite barn sammen. Jeg er faktisk helt knust og aner ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: cf18a...e45
got2go Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Om det ikke er tillit i et forhold, og den ene partneren oppfører seg sånn at tilliten gjentatte ganger blir brutt, er det ingen framtid. Barn eller ikke involvert, så er dette forholdet dødsdømt og jeg ville ha gått. 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april Huff, dette høres skikkelig fælt ut å ha det sånn med partneren sin. Det er veldig lett for meg å si at du burde hive han på dør, men jeg skjønner at det er mer komplisert enn som så. Jeg tror tilliten mellom dere er brutt for mange ganger til at den lett kan bygges opp igjen. Spør deg selv om han er verdt kampen for forholdet, og hvis svaret er ja, prøv parterapi? Jeg tror hvertfall ikke dere burde holde sammen bare fordi dere har barn sammen. Barnet vil nok bli preget av å ha foreldre som ikke har det bra sammen. Anonymkode: 564e5...845 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april Jeg hadde gått for lenge siden, jeg gir ikke folk flere sjanser til å være respektløse mot meg. Anonymkode: 7c17e...290 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #5 Skrevet 19. april Ingenting som tyder på at han kommer til å endre seg til å bli en mann som er verdig din tillit. Jeg ville gått etter maks andre gang han brøt tilliten på dette området. Din mann har brutt tilliten mange ganger, og selv når du har avsluttet forholdet så har han valgt å fortsette når dere har blitt sammen igjen. Det dette forteller ham, det er at han i realiteten kan gjøre hva han gjør, for det får i realiteten ikke noen følger for ham, annet enn at han får en liten pause i forholdet hvor han kan gjøre som han vil - så tar du ham tilbake. Han har med andre ord ikke noen grunn til å endre seg. Det dette burde fortelle deg, Ts, det er at dette er en mann som ikke respekterer deg, han lyver til deg, og han er en mann som du ikke kan stole på. Det har han vist deg gang på gang på gang. Det bør du ta til etterretning og ikke fortsette i forholdet. For fortsetter du å utsette deg for denne mannen videre, så blir du gradvis mer og mer ødelagt av hans tillitsbrudd og løgner. Dette vil igjen gå utover barnet ditt. Beskytt deg selv, kvitt deg med han som ikke er til å stole på. Anonymkode: ffe12...a6a 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april Jeg har vært i dine sko, og løgnene fortsatte. Dess mer jeg fant ut av, dess mer skjulte han. Det var som om han kjempet en stille trasskrig for sin rett til å gjøre som han ville bak min rygg. Han ble bitter på meg for at jeg oppdaget løgnende gang på gang, helt uten å reflektere over at roten på problemet faktisk var hans løgner. Helt utrolig og fryktlig ødeleggende psykisk. Jeg anbefaler deg å gå. Anonymkode: 28f30...993 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå