AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Er det vanlig å tenne på sokker og føtter? Har møtt en jeg dater nå med fetisj for sokker, han tenner ekstremt på få footjob og at jeg har på hvite ankelsokker når jeg gjør det, ikke noe problem for meg men aldri opplevd før Anonymkode: 99256...a7c
Soft mann Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det vanlig å tenne på sokker og føtter? Har møtt en jeg dater nå med fetisj for sokker, han tenner ekstremt på få footjob og at jeg har på hvite ankelsokker når jeg gjør det, ikke noe problem for meg men aldri opplevd før Anonymkode: 99256...a7c Velstelte fine dame foter er sexy det ja 1
Snok1 Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april Føtter, strømper og sokker er nok en ganske vanlig fetisj. Har det selv. Min personlige teori er at det har å gjøre med underkastelse. Føtter er skitne. Man underkaster seg ved å objektivisere føttene til partner. Man vasker føttene før man går inn i moskéen til bønn, Jesu disipler vasket hans føtter, en hund legger seg ved føttene til eieren og slikker eierens hender/frampoter.
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april Snok1 skrev (48 minutter siden): Føtter, strømper og sokker er nok en ganske vanlig fetisj. Har det selv. Min personlige teori er at det har å gjøre med underkastelse. Føtter er skitne. Man underkaster seg ved å objektivisere føttene til partner. Man vasker føttene før man går inn i moskéen til bønn, Jesu disipler vasket hans føtter, en hund legger seg ved føttene til eieren og slikker eierens hender/frampoter. Han vil ikke at jeg har rene føtter eller sokker når jeg er med han. Han ba meg ikke dusje eller skifte sokker etter trening i går Anonymkode: 99256...a7c
Snok1 Skrevet 19. april #5 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Han vil ikke at jeg har rene føtter eller sokker når jeg er med han. Han ba meg ikke dusje eller skifte sokker etter trening i går Anonymkode: 99256...a7c Styrker ikke dette min teori?
AnonymBruker Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Han vil ikke at jeg har rene føtter eller sokker når jeg er med han. Han ba meg ikke dusje eller skifte sokker etter trening i går Anonymkode: 99256...a7c Selvfølgelig, det skal stinke tåfis og underlivet skal lukte og smake kjønn, ikke blomster. Anonymkode: 1f86d...692 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april Hunden min liker skitne sokker, graver de ned blant sofaputene, han har nok en fetisj 😂 Anonymkode: 47532...989 1
Janek Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april Er vel ikke uvanlig det. Jeg er sånn på truser og hvertfall string... Sikkert rart, men fetisjer er jo ofte det, er dem ikke ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #9 Skrevet 20. april Janek skrev (3 timer siden): Er vel ikke uvanlig det. Jeg er sånn på truser og hvertfall string... Sikkert rart, men fetisjer er jo ofte det, er dem ikke ☺️ Samme her😉 brukte truser med utflod og fittesafter er deilig å nyte lukten av og smake på 😉 spesielt om det er noen spesiell man tenner på for min del da😃 Anonymkode: 4e3c3...ff3
Maskinfører Skrevet 20. april #10 Skrevet 20. april Har en Fetisj for mine egne sko nesa mi sitter fast i skoene 😀 1
Bamseklemmer Skrevet 20. april #11 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det vanlig å tenne på sokker og føtter? Har møtt en jeg dater nå med fetisj for sokker, han tenner ekstremt på få footjob og at jeg har på hvite ankelsokker når jeg gjør det, ikke noe problem for meg men aldri opplevd før Anonymkode: 99256...a7c "Ancel socks xxx" på google😅 Dette er en normal utbredt fetish, men det ligger vel litt yndighet i luften. Det blir litt "feil" å se ei "Bestemor" bruke slike sokker.. hun er mest sexy i tykke hjemmestrikket ullsokker🤭
Tummy Skrevet 20. april #12 Skrevet 20. april Ikke tenk det er ekkelt. Heller utnytt det til din fordel for mer litensapelig og kos, sex fra partnerens side. Bruker du trixene så får du en kjæreste som også vil gi deg 120% tilbake.
AnonymBruker Skrevet 20. april #13 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): Samme her😉 brukte truser med utflod og fittesafter er deilig å nyte lukten av og smake på 😉 spesielt om det er noen spesiell man tenner på for min del da😃 Anonymkode: 4e3c3...ff3 Her også, helst truser brukt 2-3 dage, med urindråper. Anonymkode: 1f86d...692
AnonymBruker Skrevet 21. april #14 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 1.01): Selvfølgelig, det skal stinke tåfis og underlivet skal lukte og smake kjønn, ikke blomster. Anonymkode: 1f86d...692 Haha var på hyttetur i påsken og jeg gikk med samme truse og ankelsokker i over 3 dager. Han var helt vill når jeg kom til han rett fra turen😅 Ble opphisset jeg og av hvor kåt det gjorde han😊 Anonymkode: 99256...a7c
AnonymBruker Skrevet 22. april #15 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): Haha var på hyttetur i påsken og jeg gikk med samme truse og ankelsokker i over 3 dager. Han var helt vill når jeg kom til han rett fra turen😅 Ble opphisset jeg og av hvor kåt det gjorde han😊 Anonymkode: 99256...a7c Ja, for en heldiggris 😉 Anonymkode: 1f86d...692 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå