AnonymBruker Skrevet 20. april #41 Del Skrevet 20. april Jeg blir skikkelig skremt hvis verden skal være slik at folk kun hører på eller leser ting de er enig i. Selv hører og leser jeg innhold fra helt ulike politiske standpunkt og land - nettopp for å få perspektiv for å gjøre seg opp min egen mening. Det som er rødt flagg er hvor mange som kun hører på nikkekor av mennesker som er enig med seg, og kvitter seg med alle andre (les: Trump-administrasjonen). Hadde ikke tatt det at han hørte på den poden som noe annet enn "han hørte akkurat på den poden." Anonymkode: 09a4d...f4c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 20. april #42 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg blir skikkelig skremt hvis verden skal være slik at folk kun hører på eller leser ting de er enig i. Selv hører og leser jeg innhold fra helt ulike politiske standpunkt og land - nettopp for å få perspektiv for å gjøre seg opp min egen mening. Det som er rødt flagg er hvor mange som kun hører på nikkekor av mennesker som er enig med seg, og kvitter seg med alle andre (les: Trump-administrasjonen). Hadde ikke tatt det at han hørte på den poden som noe annet enn "han hørte akkurat på den poden." Anonymkode: 09a4d...f4c Hva leser du? og hvorfor mener du at Frank Løke og bestevennen til lille marius har relevante meninger? Det bekymrer meg. Jeg oppsøker folk som mener det motsatte av meg selv, men jeg kan ikke støtte fjas. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #43 Del Skrevet 20. april Selvfølgelig ikke! Feminister (opprørere) finnes uansett retning. Tilpass deg eller ta avstand, fra alt du liker . Du skal jo tross alt ha det bedre med han. Ikke verre. Anonymkode: 191e2...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 20. april #44 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Selvfølgelig ikke! Feminister (opprørere) finnes uansett retning. Tilpass deg eller ta avstand, fra alt du liker . Du skal jo tross alt ha det bedre med han. Ikke verre. Anonymkode: 191e2...f0a Podcasten er et rødt flagg. Jeg føler meg ikke spesielt rebell når jeg ikke vil høre på straffedømte og Frank løke (flere episoder) De har også et intervju med en sexarbeider og noen flere straffedømte og PER DANIELSEN. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #45 Del Skrevet 20. april Helene1982 skrev (40 minutter siden): De har også et intervju med en sexarbeider hvorfor har du et problem med dette?! Anonymkode: acb4f...d92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 20. april #46 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hvorfor har du et problem med dette?! Anonymkode: acb4f...d92 Dette har jeg problemer med. Jeg nevnte straffedømte og to kjendiser, men du siterer meg på sexarbeideren. Jeg har jo ikke hørt noen av episodene, men tipper episodene er sånn: sexarbeider, kontrovers hihi. Frank Løke og Per danielsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #47 Del Skrevet 20. april Helene1982 skrev (2 timer siden): Dette har jeg problemer med. Jeg nevnte straffedømte og to kjendiser, men du siterer meg på sexarbeideren. Jeg har jo ikke hørt noen av episodene, men tipper episodene er sånn: sexarbeider, kontrovers hihi. Frank Løke og Per danielsen. Hva er problemet med at sexarbeider får bruke sin ytringsfrihet? Har de kun rett til å bruke sin ytringsfrihet hvis de føler at de er et offer? Anonymkode: a31d6...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 20. april #48 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er problemet med at sexarbeider får bruke sin ytringsfrihet? Har de kun rett til å bruke sin ytringsfrihet hvis de føler at de er et offer? Anonymkode: a31d6...c45 Snakker du til meg? Kan du sitere meg på en påstand? Er podcasten sånn også? At folk bare snakker uten mening? Offeret her er alle som hører på denne podcasten. Har ikke hørt én episode, men vet at jeg hater den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 20. april #49 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi er ikke her for å lytte til timelange videoer bare fordi du ikke gidder. Makan til prinsessenykker på deg. Anonymkode: ec0f1...d70 Men av alle tusen brukere her på KG, så kan det være noen allerede har hørt noen timer vet du. Om du blir fornærmet av at folk stiller spørsmål bør du nesten ikke være på KG (for poeget her er jo å stille spørsmål). TS jeg har aldri hørt noe posetivt om den gruppa, og husker jeg syntes lite om podcasten når jeg hørte den (men det begynner å bli en stund siden). Så jeg ville tenkt det var et stort rødt flag om han mente det handlet om fornuftig politik, men om du likker han godt kan du jo snake litt om politiken. Spør han hvilke temaer som snakes om i podcasten, hva han støter og hva han mener er negativt. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 20. april #50 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva er problemet med at sexarbeider får bruke sin ytringsfrihet? Har de kun rett til å bruke sin ytringsfrihet hvis de føler at de er et offer? Anonymkode: a31d6...c45 Kansje du skal lese hva du svarer på, før du svarer? Står da ikke noen ting om ytringsfrihet der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #51 Del Skrevet 20. april Helene1982 skrev (8 minutter siden): Snakker du til meg? Kan du sitere meg på en påstand? Er podcasten sånn også? At folk bare snakker uten mening? Offeret her er alle som hører på denne podcasten. Har ikke hørt én episode, men vet at jeg hater den. Ja, jeg snakker med deg. Du kommenterer at de har hatt en sexarbeider på intervju. Dette bruker du som argument/eksempel på hvor forferdelig denne podcasten er. Jeg spør deg om du mener sexarbeidere kan kun bruke sin ytringsfrihet frihet til å ytre seg om at de opplever/føler seg som offer av sitt karrierevalg. Passer andres sinn ytringsfrihet kun når du er enig? Anonymkode: a31d6...c45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 20. april #52 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan det? Anonymkode: 1662b...eba SVere og Høyrefolk er anstendige mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 20. april #53 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er ikke den gruppen litt utdatert? Trodde norske incels hadde andre manosphere ekkokammere nå. Mer internasjonal red-pilling. Anonymkode: dc0f7...25d Godt spørsmål. Lenge siden jeg overhodet har hørt om denne gjengen med «basket of deplorables». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 20. april #54 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): At man hører etter betyr ikke at man tror på det som blir sagt, jeg har sett videoer av Andrew Tate, men det betyr ikke at jeg tror på det han sier. Anonymkode: acb4f...d92 Men om noen spurte deg om hvorfor du så på videoer av AT hade du da svart fordi det handler om politik og samfun? Det svare får det jo til å høres ut som om videoen er en seriøs og troverdig video... Jeg tenker ikke det ville vært rødt flag om en mann syntes AT eller manne grupa var underholdene, men om det omtales som politiske nyhetskilder blir jeg bekymret! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 20. april #55 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg snakker med deg. Du kommenterer at de har hatt en sexarbeider på intervju. Dette bruker du som argument/eksempel på hvor forferdelig denne podcasten er. Jeg spør deg om du mener sexarbeidere kan kun bruke sin ytringsfrihet frihet til å ytre seg om at de opplever/føler seg som offer av sitt karrierevalg. Passer andres sinn ytringsfrihet kun når du er enig? Anonymkode: a31d6...c45 Jeg nevnte 4 gjester jeg ikke fant interresante. Jeg gikk inn på spotify - hørte null episoder, men noterte meg hva noen av episodene handlet om. Jeg mener at selv frank løke har ytringsfrihet og kan bable fritt - i flere episoder. Jeg hater tanken på å høre på, men podcast er visst en folkerett nå. Kommer jeg til å høre på det? Absolutt ikke. Jeg føler ikke mer eller mindre interesse for noen av episodene. Jeg sa også at jeg ville høre mindre av Per Danielsen og en som trener mye, men du vil snakke om episoden om sexarbeideren. Det er ikke ytringsfrihet å ha en podcast. Flere må øve på å være mer stille. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #56 Del Skrevet 20. april Rødt flagg for meg, i alle fall. Jeg er ikke kompatibel med en antifeminist. Anonymkode: 782f7...895 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #57 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 19.41): Vi har møtt hverandre 5-6 ganger. Jeg var invitert hjem til han i går, og han foreslo vi skulle finne en film å se på. Han skrudde på TV-en, og det første som dukker opp er "Mannegruppa Ottar"-video på Youtube. Jeg lo litt og spurte hvorfor han hørte på dette, men han mente at videoene han så på handler om politikk og samfunn. Jeg har lest en del negativt om denne gruppa i media, men det begynner riktig nok å bli noen år siden. Er dette red flag? For kontekst er daten min en mann i tidlig 30-årene. Anonymkode: cbe49...8b9 Da håper jeg aldri du haar hørt på Tusvik og Tønne. Anonymkode: 836d8...238 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 20. april #58 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Da håper jeg aldri du haar hørt på Tusvik og Tønne. Anonymkode: 836d8...238 Også et rødt flagg. Mobbere er mobbere, uansett kjønn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #59 Del Skrevet 21. april Stort rødt flagg. Hilsen mann. Anonymkode: 1662b...eba 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #60 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Stort rødt flagg. Hilsen mann. Anonymkode: 1662b...eba Kan du utdype? - TS Anonymkode: cbe49...8b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå