Rotemor Skrevet lørdag kl 22:46 #21 Del Skrevet lørdag kl 22:46 If he adapts ideas from denne podcast, its definitivt et rødt flagg. Eller skal vi holde oss til ett språk? Hva er enklest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet lørdag kl 22:48 #22 Del Skrevet lørdag kl 22:48 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg stemmer SV og kona stemmer Høyre. Det går faktisk helt fint. Anonymkode: 1662b...eba Så bra for dere. Mannen min og jeg er aktive i samme politiske parti, og foretrekker det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet lørdag kl 23:13 #23 Del Skrevet lørdag kl 23:13 Gigantisk rødt flagg, etter min mening. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:20 #24 Del Skrevet lørdag kl 23:20 Katten.2.0 skrev (6 minutter siden): Gigantisk rødt flagg, etter min mening. Vil du utdype? - TS Anonymkode: cbe49...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet lørdag kl 23:23 #25 Del Skrevet lørdag kl 23:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil du utdype? - TS Anonymkode: cbe49...8b9 Mener du elaborate? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet lørdag kl 23:24 #26 Del Skrevet lørdag kl 23:24 Har de podcast nå? Eller er dette noe annet? Er det et rødt flagg om mannen du dater hater kvinner? Absolutt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet lørdag kl 23:25 #27 Del Skrevet lørdag kl 23:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil du utdype? - TS Anonymkode: cbe49...8b9 Min erfaring er at de som holder på i Mannegruppa Ottar er litt enkle sjeler med et dels "tradisjonelt" syn på kvinner og samliv, og gjerne har en alt for stor forenkling av større problemstillinger i samfunnet. Nå er jeg mann, men jeg har hatt partnere som har vært involvert med noen av de i toppen - før de gikk all in i Mannegruppa Ottar - og de er glade for at de kom seg unna. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet lørdag kl 23:26 #28 Del Skrevet lørdag kl 23:26 Dette er samme gjeng som samlet inn penger til Barnekreftforeningen som ikke ville ha pengene fordi de ikke ville assosieres med mannegruppa Ottar? Mannegruppa Ottar har gitt 180 000 kroner til Barnekreftforeningen - som ikke vil ha pengene (Dagbladet) 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 23:35 #29 Del Skrevet lørdag kl 23:35 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg stemmer SV og kona stemmer Høyre. Det går faktisk helt fint. Anonymkode: 1662b...eba Det er ingen av dere som følger Mannegruppa Ottar. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:54 #30 Del Skrevet lørdag kl 23:54 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har søkt opp youtube-kanalen i etterkant, men jeg har ikke tid til å høre på timeslange videoer. Jeg har også søkt dem opp på instagram, og der fikk jeg et negativt inntrykk. KG er et sted der man kan spørre andre kvinner om råd. Anonymkode: cbe49...8b9 Kjenner disse kvinnene på KG deg? Kjenner de "Daten" din? Er det å spørre om råd når man stiller et ja/nei spørsmål? Du bør begynne lære bli voksen og ta ansvar for deg selv, utvikle egne meninger. Oppleve livet, gleder og sorger, ikke leve gjennom KG. Klarer du ikke det så søk hjelp av en god psykolog, ikke KG. 99.9% av brukerne her aner ikke hva de snakker om og de 0.1% som vet blir enten borte i støyen eller fjernet av moderatorene. Anonymkode: b86a5...817 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet søndag kl 00:10 #31 Del Skrevet søndag kl 00:10 TS er mer enn veldig engstelig, og mannen med podcasten kan prise seg lykkelig hvis hun konkluderer med at dette er et såkalt 'red flag'. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:17 #32 Del Skrevet søndag kl 00:17 Snok1 skrev (42 minutter siden): Det er ingen av dere som følger Mannegruppa Ottar. Hvordan det? Anonymkode: 1662b...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:18 #33 Del Skrevet søndag kl 00:18 Er ikke den gruppen litt utdatert? Trodde norske incels hadde andre manosphere ekkokammere nå. Mer internasjonal red-pilling. Anonymkode: dc0f7...25d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:04 #34 Del Skrevet søndag kl 01:04 Du må jo først finne ut hva holdningene hans er. En del holdninger i gruppa som er red flags, men ikke alle. Og det kan være mye man ser på fordi man ønsker å være informert og oppdatert. Gruppa omtales blant kompiser eller i media, også vil man gjøre seg opp egen mening. Jeg er innom en del konspisider fordi det er interessant å se akkurat hvor galt det kan gå. Jeg kan lese om ting jeg ikke liker eller sympatiserer med for å skaffe meg kunnskap. Leser f.eks partiprogrammene til partier jeg aldri kommer til å stemme på. Hvis han er der fordi han innerst inne har holdninger som bærer preg av incel-fakter, toxic masculinity og sånn «damer er roten til alt vondt og årsaken til at vi har det fælt». Ja da hadde jeg løpt en annen vei. Men det er fullt mulig å følge med på en slik gruppe uten å være enig i det som er drit der. Jeg kjenner til flere menn som er der, et par av de som synes livet var bedre før når damer var underordnet menn, og elsker å prate i ekkokamre som er enig med de. Og noen snille hyggelige menn som respekterer damer fullt ut og bare følger med på det som skjer der. Anonymkode: 38c63...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet søndag kl 01:33 #35 Del Skrevet søndag kl 01:33 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du må jo først finne ut hva holdningene hans er. En del holdninger i gruppa som er red flags, men ikke alle. Og det kan være mye man ser på fordi man ønsker å være informert og oppdatert. Gruppa omtales blant kompiser eller i media, også vil man gjøre seg opp egen mening. Jeg er innom en del konspisider fordi det er interessant å se akkurat hvor galt det kan gå. Jeg kan lese om ting jeg ikke liker eller sympatiserer med for å skaffe meg kunnskap. Leser f.eks partiprogrammene til partier jeg aldri kommer til å stemme på. Hvis han er der fordi han innerst inne har holdninger som bærer preg av incel-fakter, toxic masculinity og sånn «damer er roten til alt vondt og årsaken til at vi har det fælt». Ja da hadde jeg løpt en annen vei. Men det er fullt mulig å følge med på en slik gruppe uten å være enig i det som er drit der. Jeg kjenner til flere menn som er der, et par av de som synes livet var bedre før når damer var underordnet menn, og elsker å prate i ekkokamre som er enig med de. Og noen snille hyggelige menn som respekterer damer fullt ut og bare følger med på det som skjer der. Anonymkode: 38c63...0a2 Dette er jo red flag. Om jeg har en venninne som er rasistisk, og banker ungene, men som også liker strikking i likhet med meg, er jo ikke hun min venn. Man kan være uenig med venner, men om man har helt ulike verdier? Om man ser på at noen mobber noen for egen underholdning, er man da bedre selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:36 #36 Del Skrevet søndag kl 01:36 SPOCA skrev (7 timer siden): Ja, for meg er det definitivt rødt flagg. Men det er fordi han neppe er på samme side politisk som meg, og jeg gidder ikke å være sammen med menn som er på en annen side av den politiske skalaen enn meg selv. At man hører etter betyr ikke at man tror på det som blir sagt, jeg har sett videoer av Andrew Tate, men det betyr ikke at jeg tror på det han sier. Anonymkode: acb4f...d92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet søndag kl 01:40 #37 Del Skrevet søndag kl 01:40 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At man hører etter betyr ikke at man tror på det som blir sagt, jeg har sett videoer av Andrew Tate, men det betyr ikke at jeg tror på det han sier. Anonymkode: acb4f...d92 Hele videoer? Du vet at han får penger når folk ser videoene hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet søndag kl 02:00 #38 Del Skrevet søndag kl 02:00 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): At man hører etter betyr ikke at man tror på det som blir sagt, jeg har sett videoer av Andrew Tate, men det betyr ikke at jeg tror på det han sier. Anonymkode: acb4f...d92 Det kan så være, det kan alltids være nyttig å lytte til dem man er uenig med. I doser. Det sagt tenker jeg heller at jeg ønsker meg en mann som heller vier tiden sin til andre ting og annet materiale. Rett og slett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 02:19 #39 Del Skrevet søndag kl 02:19 Helene1982 skrev (41 minutter siden): Dette er jo red flag. Om jeg har en venninne som er rasistisk, og banker ungene, men som også liker strikking i likhet med meg, er jo ikke hun min venn. Man kan være uenig med venner, men om man har helt ulike verdier? Om man ser på at noen mobber noen for egen underholdning, er man da bedre selv? Leste du hva jeg skrev? 🧐 Hva mener du er red flag? Vet du hva podcasten er? Den har mange gode episoder om bl.a nordsjødykkerne, om selvmord uten å ha helt «stakkars menn» fokus, de har intervjuet flere sterke damer og ei som var utsatt for overgrep. Så personlig synes jeg som dame det er mye bra å høre på. Men det er en del ræl og. Så som sagt, jeg ville ikke automatisk avfeid en fyr som hører på podcasten. Jeg hører jo selv på episoder jeg synes virker bra. Aldri hørt på noe mobbing. Men det er enkelte personer der som er i Tate-ekkokammer og de må man jo prøve å detektere, og ikke være sammen med. Anonymkode: 38c63...0a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet søndag kl 02:27 #40 Del Skrevet søndag kl 02:27 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Leste du hva jeg skrev? 🧐 Hva mener du er red flag? Vet du hva podcasten er? Den har mange gode episoder om bl.a nordsjødykkerne, om selvmord uten å ha helt «stakkars menn» fokus, de har intervjuet flere sterke damer og ei som var utsatt for overgrep. Så personlig synes jeg som dame det er mye bra å høre på. Men det er en del ræl og. Så som sagt, jeg ville ikke automatisk avfeid en fyr som hører på podcasten. Jeg hører jo selv på episoder jeg synes virker bra. Aldri hørt på noe mobbing. Men det er enkelte personer der som er i Tate-ekkokammer og de må man jo prøve å detektere, og ikke være sammen med. Anonymkode: 38c63...0a2 Jeg har ikke hørt podcasten, så min anmeldelse av den er basert på facebook gruppen med samme navn. Hvorfor har de tatt det navnet om de ikke har tilknytning til facebook gruppa? Jeg innrømmer lett at jeg slettet alle mine facebookvenner som var med i den gruppa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå