Gå til innhold

Mannen jeg dater hører på Mannegruppa Ottar-podcast.. red flag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

M65: Kjære KG, være så snill å innfør en latter-emoji som mulig reaksjon på tråder eller poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er litt rødt flagg hvis noen skulle legge seg borti hva jeg hører på. Om det er Ottar, enten kvinnegruppe eller Big Hand, Madonna eller Finn Kalvik, hørespill om månelandinga eller erotiske noveller på dansk... Hva så?

Så lenge det ikke er kjempepolitisk propaganda er det bare å puste med magen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (På 19.4.2025 den 20.06):

Ja, for meg er det definitivt rødt flagg. Men det er fordi han neppe er på samme side politisk som meg, og jeg gidder ikke å være sammen med menn som er på en annen side av den politiske skalaen enn meg selv.

Merkelig måte å tenke på. Jeg hører på både podkaster og skrevne ord fra folk som jeg er politisk uenige med. Det er en del av å være et politisk menneske, er å faktisk gidde å sette seg inn i hva motparten sier. Det kan være både utfordrende og lærerikt. 

Mye større rødt flagg med mennesker som foretrekker ekkokammere, altså sånne som du.

Anonymkode: 5fe32...2f2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Merkelig måte å tenke på. Jeg hører på både podkaster og skrevne ord fra folk som jeg er politisk uenige med. Det er en del av å være et politisk menneske, er å faktisk gidde å sette seg inn i hva motparten sier. Det kan være både utfordrende og lærerikt. 

Mye større rødt flagg med mennesker som foretrekker ekkokammere, altså sånne som du.

Anonymkode: 5fe32...2f2

Hvis du hadde giddet å lese hva jeg skriver senere i tråden, skriver jeg i essens akkurat det du skriver her. "Sånne som du". Ditto, med andre ord. ;) 

Men, hvis denne fyren kun hører på denne podcasten er det for meg et stort rødt flagg. Hvis det er kun det han hører, så er det stor grunn til å anta at det er også det han tror og tenker, og tar innflytelse fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...