AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Del Skrevet 19. april Vi har møtt hverandre 5-6 ganger. Jeg var invitert hjem til han i går, og han foreslo vi skulle finne en film å se på. Han skrudde på TV-en, og det første som dukker opp er "Mannegruppa Ottar"-video på Youtube. Jeg lo litt og spurte hvorfor han hørte på dette, men han mente at videoene han så på handler om politikk og samfunn. Jeg har lest en del negativt om denne gruppa i media, men det begynner riktig nok å bli noen år siden. Er dette red flag? For kontekst er daten min en mann i tidlig 30-årene. Anonymkode: cbe49...8b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Del Skrevet 19. april Nope. Ikke et rødt flagg. Anonymkode: 34308...ce9 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 19. april #3 Del Skrevet 19. april Du har ikke hørt podcasten selv og lurer på om det er "red flag" ut i fra noe negativt du leste i media for lenge siden? Kan du ikke bruke en time eller to på å høre selv og gjøre deg opp en mening? Er vel mer "red flag" å være så tiltaksløs å få kg til å ta en slik avgjørelse for deg. 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 19. april #4 Del Skrevet 19. april (endret) Ja, for meg er det definitivt rødt flagg. Men det er fordi han neppe er på samme side politisk som meg, og jeg gidder ikke å være sammen med menn som er på en annen side av den politiske skalaen enn meg selv. Endret 19. april av SPOCA 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slarti Skrevet 19. april #5 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har lest en del negativt om denne gruppa i media, men det begynner riktig nok å bli noen år siden. Det sitatet der er et større rødt flagg. Som @PhilosopherSe7en sier. Hør en 2-3 episoder selv og gjør deg opp en mening. Det er en politisk gruppe som jobber for menns rettigheter. Akkurat som Kvinnegruppa Ottar jobber for kvinners rettigheter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 19. april #6 Del Skrevet 19. april Å si at dette bare er den mannlige varianten av kvinnegruppen Ottar er helt feil. Les deg opp om Kay Eriksen og hva slags mennesker som frekventerer Facebook gruppen. dette er jo grupper av menn som mener det er greit å ta loven i egne hender, det flyter av "toxic masculinity" osv. Jeg ville spurt daten rett ut om hva han gjør der. Det er definitivt et rødt flagg. 5 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19. april #7 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er dette red flag? For kontekst er daten min en mann i tidlig 30-årene. Ja, definitivt. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 19. april #8 Del Skrevet 19. april Jeg får opp mye søppel i feeden min av sorten WWU, Modern Wisdom, Life Of A CEO++ - fordi det til tider er morsom tidtrøyte å høre hvor mye tullball de klarer å lire av seg om "datingkrisen" og what not mens de sitter der med sin alvorlige mine. Å få det opp på youtube betyr ikke at du er enig i innholdet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #9 Del Skrevet 19. april Seriøst? Hvor gammel er du ts? Et rødt flagg er hva DU synes det er.. Ikke hva andre synes. Ta for pokker dine egne avgjørelser og ikke baser det på hva en gjeng løkruller her på kg sier. Det er ditt liv, din dating ikke noen her på KG sitt. Synes du det er et rødt flagg så er det et rødt flagg. Synes frøken Hansen det er et rødt flagg, så husk hun kjenner hverken deg eller typen du dater. Anonymkode: b86a5...817 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #10 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Seriøst? Hvor gammel er du ts? Et rødt flagg er hva DU synes det er.. Ikke hva andre synes. Ta for pokker dine egne avgjørelser og ikke baser det på hva en gjeng løkruller her på kg sier. Det er ditt liv, din dating ikke noen her på KG sitt. Synes du det er et rødt flagg så er det et rødt flagg. Synes frøken Hansen det er et rødt flagg, så husk hun kjenner hverken deg eller typen du dater. Anonymkode: b86a5...817 Jeg har søkt opp youtube-kanalen i etterkant, men jeg har ikke tid til å høre på timeslange videoer. Jeg har også søkt dem opp på instagram, og der fikk jeg et negativt inntrykk. KG er et sted der man kan spørre andre kvinner om råd. Anonymkode: cbe49...8b9 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #11 Del Skrevet 19. april PhilosopherSe7en skrev (1 time siden): Er vel mer "red flag" å være så tiltaksløs å få kg til å ta en slik avgjørelse for deg. ⤴️ Anonymkode: ec0f1...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #12 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (34 minutter siden): KG er et sted der man kan spørre andre kvinner om råd. Anonymkode: cbe49...8b9 Vi er ikke her for å lytte til timelange videoer bare fordi du ikke gidder. Makan til prinsessenykker på deg. Anonymkode: ec0f1...d70 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #13 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har lest en del negativt om denne gruppa i media, men det begynner riktig nok å bli noen år siden. Er dette red flag? For kontekst er daten min en mann i tidlig 30-årene. Anonymkode: cbe49...8b9 Ikke spør andre om innholdet i en podcast er rødt flagg for din del. At du trenger å spørre er mer tydelig rødt flagg for hans del når det gjelder deg. Anonymkode: 85e7d...890 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 19. april #14 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har møtt hverandre 5-6 ganger. Jeg var invitert hjem til han i går, og han foreslo vi skulle finne en film å se på. Han skrudde på TV-en, og det første som dukker opp er "Mannegruppa Ottar"-video på Youtube. Jeg lo litt og spurte hvorfor han hørte på dette, men han mente at videoene han så på handler om politikk og samfunn. Jeg har lest en del negativt om denne gruppa i media, men det begynner riktig nok å bli noen år siden. Er dette red flag? For kontekst er daten min en mann i tidlig 30-årene. Anonymkode: cbe49...8b9 At noen hører og leser mer enn Nrk, TV2, VG, etc er et sunnhetstegn. De har ikke noe monopol på sannheten, den må du tilegne deg selv. Det gjøres best ved å bruke mange kanaler og inneha god kritisk sans. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #15 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vi er ikke her for å lytte til timelange videoer bare fordi du ikke gidder. Makan til prinsessenykker på deg. Anonymkode: ec0f1...d70 Kan jo være at det finnes folk i dette forumet som kjenner til denne gruppen? Hvorfor gidder du å svare på denne tråden, når du ikke har noe å tilføye? Anonymkode: cbe49...8b9 15 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #16 Del Skrevet 19. april For mange menn er det nok rødt flagg hvis de ser at dama de dater er daglig inne her på KG 😅 Tror ikke man skal legge så mye i det. Mange guilty pleasures der ute, og folk scroller gjennom mye rart. Se det an. Anonymkode: 11f85...55c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #17 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan jo være at det finnes folk i dette forumet som kjenner til denne gruppen? Anonymkode: cbe49...8b9 Men hvorfor skal for eksempel dine meninger om gruppen spille noen rolle for om TS skal synes at det er et rødt flagg? Anonymkode: 85e7d...890 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slarti Skrevet 19. april #18 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan jo være at det finnes folk i dette forumet som kjenner til denne gruppen? Hvorfor gidder du å svare på denne tråden, når du ikke har noe å tilføye? Anonymkode: cbe49...8b9 Om noen kjenner til gruppen så vet ikke dem om det er et rødt flagg for deg. Dem aner ikke hvordan meninger du har, eller ikke har. Den eneste måten å finne ut på er å ta seg tida til å undersøke hva gruppa mener selv. Noen damer er enige med dem. Andre damer er uenige med dem. Noen menn er enige med dem Andre menn er uenige med dem. Andre kan ikke si at det er et rødt flagg når dem ikke aner hva du mener om tingene dem mener. Og når det kommer til den siste biten. Du vet du er på et nettforum fult av folk som elsker å kverulere? Uansett hva du spør om her vil du starte en gedigen diskusjon som overhodet ikke har noe med ditt spørsmål å gjøre. Det er hvordan dette forumet fungerer, på godt og vondt. Så du må selv finne ut hva Mannegruppa ottar mener for tiden. Så får du finne ut om du mener det samme eller ikke. Da kan du finne ut om det er et rødt flagg for deg. At du ikke har tid til å høre litt på en podcast på bussen, eller i bilen på veg til og fra en plass er din sak. Du trenger ikke høre hele episoder en gang. Spol litt fram og tilbake. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 19. april #19 Del Skrevet 19. april (endret) Gratis skrev (På 19.4.2025 den 22.00): At noen hører og leser mer enn Nrk, TV2, VG, etc er et sunnhetstegn. De har ikke noe monopol på sannheten, den må du tilegne deg selv. Det gjøres best ved å bruke mange kanaler og inneha god kritisk sans. For en tullete påstand. Så klart du kan finne andre kilder til nyheter som AP, Reuters osv. men du kan ikke sidestille en fringe gruppe med rabiate menn med seriøs presse. Tankegangen du har her er jo grunnen til at Amerikanere ikke evner å skille fakta fra fiksjon, da de er så dypt nede i ymse ekkokammer.. Endret 22. april av K.B. 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #20 Del Skrevet 19. april SPOCA skrev (4 timer siden): Ja, for meg er det definitivt rødt flagg. Men det er fordi han neppe er på samme side politisk som meg, og jeg gidder ikke å være sammen med menn som er på en annen side av den politiske skalaen enn meg selv. Jeg stemmer SV og kona stemmer Høyre. Det går faktisk helt fint. Anonymkode: 1662b...eba 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå