Gå til innhold

Hvordan har dere sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

men så tenner jeg veldig på selve sæden

+ 1    😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke et rart spørsmål.

Standard for oss er å ligge tett sammen. Kanskje hun starter med å suge meg. Så er det fingring eller slikking av henne til hun sier hun er klar.  Til slutt samleie hvor jeg masserer klitoris samtidig. Da kommer hun ganske fort.

Det er ganske fast mønster siden det må til for at hun skal få orgasme. Hvis noen synes det høres kjedelig ut så gir jeg blanke f... i det. Det funker for oss.

Hvis jeg er uheldig og kommer for før henne er hun ikke interessert i å fortsette samleiet. Hun synes ikke noe om at jeg jukker videre når energien og kåtskapen min er borte.

Anonymkode: 7f1ec...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Rart spørsmål kanskje, men jeg har ikke vært med så mange, (5 stk. Er selv i slutten av 30 åra) og vi har stortsett hatt sex på samme måte.

Jeg kommer ikke av penetrering. Muligens jeg hadde fått det til det hadde vart lengre, men har ikke fått det til "på egenhånd " heller. 

Jeg har kun opplevd sex som følger: Forspill med klining og stryking. Derretter stimulering av meg ved fingre eller tunge til jeg kommer. Deretter penetrerende sex til han kommer. 

Noen ganger inkluderer Forspill suging/runking av ham, men ikke til han kommer. (Alle jeg har vært med vil komme inni)

Jeg kan også suge/runke til han kommer, men da er det gjerne bare han som "får noe". Jeg klarer ikke å motta, om han allerede har hatt utløsning. Mye fordi jeg blir tent av å kjenne hans kåtskap. Om ikke den er tilstede,  klarer jeg ikke å slappe av nok. 

Er dette normalt for de som ikke kommet av penetrering? Eller har jeg bare truffet de 5 med samme preferanse litt tilfeldig?

Jeg har ikke hatt engangsligg. Alle har vært i kjæresteforhold.

Anonymkode: fc638...daf

Men hva liker du da? Har du noen fetisher, noe du vil teste ut. 
Viktig å kunne leke i sengen, kjøkkenbenken. 
Rollespill., osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er ikke et rart spørsmål.

Standard for oss er å ligge tett sammen. Kanskje hun starter med å suge meg. Så er det fingring eller slikking av henne til hun sier hun er klar.  Til slutt samleie hvor jeg masserer klitoris samtidig. Da kommer hun ganske fort.

Det er ganske fast mønster siden det må til for at hun skal få orgasme. Hvis noen synes det høres kjedelig ut så gir jeg blanke f... i det. Det funker for oss.

Hvis jeg er uheldig og kommer for før henne er hun ikke interessert i å fortsette samleiet. Hun synes ikke noe om at jeg jukker videre når energien og kåtskapen min er borte.

Anonymkode: 7f1ec...184

Å gjøre det som fungerer best for dere, trenger ikke å være kjedelig for dere. Viktigste er at dere er fornøyd. 

Anonymkode: 8368f...c14

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kan du ikke øve deg? For meg er det helt utenkelig å ikke skulle ta på seg selv under samleie.

Anonymkode: 8368f...c14

For meg er det helt uaktuelt å «ta på meg selv» under selve samleie. Det er kun forstyrrende. Samleie er bedre uten at jeg «tar på meg selv». Samtidig er det å «ta på meg selv» mye bedre utenom samleie. Å kombinere det gjør at både samleie og det å «ta på meg selv» blir dårligere en hver for seg.

Så skal det samtidig sies at jeg får ekstremt lett orgasme ved å stimulere klitoris, men da altså ikke under samleie. Ved å «ta på meg selv», så får jeg orgasme i løpet av sekunder. Hver eneste gang. Samme når partner stimulerer meg. Spiller ingen rolle om han bruker hender, munn, leketøy eller en kombinasjon av disse. Jeg kommer med en gang.  

På 21 år med sex med mannen min, så har jeg hatt minst 1 orgasme hver gang vi har hatt sex. Uten unntak☺️

Anonymkode: 81278...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Rart spørsmål kanskje, men jeg har ikke vært med så mange, (5 stk. Er selv i slutten av 30 åra) og vi har stortsett hatt sex på samme måte.

Jeg kommer ikke av penetrering. Muligens jeg hadde fått det til det hadde vart lengre, men har ikke fått det til "på egenhånd " heller. 

Jeg har kun opplevd sex som følger: Forspill med klining og stryking. Derretter stimulering av meg ved fingre eller tunge til jeg kommer. Deretter penetrerende sex til han kommer. 

Noen ganger inkluderer Forspill suging/runking av ham, men ikke til han kommer. (Alle jeg har vært med vil komme inni)

Jeg kan også suge/runke til han kommer, men da er det gjerne bare han som "får noe". Jeg klarer ikke å motta, om han allerede har hatt utløsning. Mye fordi jeg blir tent av å kjenne hans kåtskap. Om ikke den er tilstede,  klarer jeg ikke å slappe av nok. 

Er dette normalt for de som ikke kommet av penetrering? Eller har jeg bare truffet de 5 med samme preferanse litt tilfeldig?

Jeg har ikke hatt engangsligg. Alle har vært i kjæresteforhold.

Anonymkode: fc638...daf

Nå har ikke jeg mange preferanser ettersom jeg har hatt en og samme partner hele livet (vi har vært sammen i 37 år)

Men det du beskriver er slik vi har praktisert i alle år, forspill med klining og kos, jeg går ned på henne (hun digger å bli slikket) og bruker munn og tunge på,henne til hun kommer, så penetrer(rart utrykk) jeg henne til jeg kommer.

Vi har endret litt den siste tiden, oppstarten er som før jeg går ned på henne, men pauser litt før hun kommer. Så kommer jeg inn i henne  og holder på til jeg får utløsning inne i henne, deretter går jeg ned på henne igjen og slikker henne til orgasme.
Da får jeg være inne i henne mens hun fortsatt er tent og «på vei opp» Også plager det ikke meg at jeg må «rydde» litt etter meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 20.07):

Jeg gjør ikke det. Det er bare forstyrrende. Jeg får svært lett orgasme ved å stimulere klitoris, men ikke under samleie. 

Veldig vanlig. Mindre inn og ut. Så stimulere. Ha penis i ro.. da funker det. Etterhvert kan små bevegelser innføres. Etter ett år så er sexen heeeelt annerledes med heeelt andre orgasmer. Kanskje😉 

Jeg tar både stimuleringen og bevegelsene. Det funker. 

Bare 1 til 2/10 kommer med inn/ut bevegelse alene. Ikke vanlig. Mer uvanlig. Men digg det og. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg penetreter henne fra siden mens vi kliner og ligger inn til hverandre. Når hun er klissvåt så slikker jeg og fingrer hun til hun lekker som en sil og spruter, også slikker jeg videre til hun kommer. Så tar hun opp bena til skuldrene mine og jeg knuller en klissvåt fitte før jeg puler hun bakfra og spruter på rompa hennes. Gjort det samme tre ganger i uka i ti år. 

Anonymkode: 070ea...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander33 skrev (56 minutter siden):

Veldig vanlig. Mindre inn og ut. Så stimulere. Ha penis i ro.. da funker det. Etterhvert kan små bevegelser innføres. Etter ett år så er sexen heeeelt annerledes med heeelt andre orgasmer. Kanskje😉 

Bare 1 til 2/10 kommer med inn/ut bevegelse alene. Ikke vanlig. Mer uvanlig. Men digg det og. 

❤️ Du har forstått det du! 

Da jeg omsider skjønte hvordan jeg kunne få orgasme ved piv innså jeg også at menn generelt har altfor stort fokus på inn og ut, i ulike stillinger, og gjerne også tror at hastighet og å knulle hardt er det som skal til. Jeg trodde forøvrig at mennene gjorde det riktig, og at det var jeg som ikke fungerte riktig, for samtlige gjorde jo det samme, og virket å kunne dette. 

Så roet en mann ned, og ikke bare fikk jeg lett orgasme da, men mange. 

Anonymkode: e8290...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt sex med fem menn, og det er kun samboeren min som har fått meg til å komme. Han var også den første jeg hadde sex med, hvor jeg ikke begynte å blø etterpå. Han pleier å gi meg en del orgasmer før han kommer selv, jeg får lettest orgasme ved at bekkenet mitt er vinklet oppover, gjerne med hjelp av en eller flere puter under meg, da treffer han virkelig det riktige punktet. Han er også veldig flink til å stimulere klitoris underveis, og om han ikke kommer til så gjør jeg det selv. Noen ganger inkluderer vi også en vibrator. 

Anonymkode: 28eeb...d2c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

❤️ Du har forstått det du! 

Da jeg omsider skjønte hvordan jeg kunne få orgasme ved piv innså jeg også at menn generelt har altfor stort fokus på inn og ut, i ulike stillinger, og gjerne også tror at hastighet og å knulle hardt er det som skal til. Jeg trodde forøvrig at mennene gjorde det riktig, og at det var jeg som ikke fungerte riktig, for samtlige gjorde jo det samme, og virket å kunne dette. 

Så roet en mann ned, og ikke bare fikk jeg lett orgasme da, men mange. 

Anonymkode: e8290...16f

Ja etter jeg knekte koden har alle damer fått orgasme. Jeg var skikkelig dårlig i senga lenge. Men tok ett (online) kurs, og har hatt 100% suksess deretter😍 masse god sex for begge. 

Ja, du får unnskylde oss menn. All opplæring vi får, og ser, er «inn og ut». Friksjonssex. Og de damene nyter det, så det må jo være rett. Noen få, de kan komme av piv/det. Nesten kjedelig lettpulte🤣 bare å stappe inn, og inn og ut. 2/10 kanskje. 

Egentlig er ikke penis så glad i friksjon heller. Den liker trykkforandringer. Det er mer følelse i trykkforskjell, enn i friksjonen på huden/overflaten av penis

Og trykkforskjeller, det liker vagina skikkelig godt også! Trykkendringer (men ikke som i inn og ut). Mer som en 6trinns girkasse der man ROLIG ikke finner ett eneste gir🤣 Finner man ikke R giret men G giret, da er det kjørt. Eller litt klitoris mens man er inni. 

Eller klitoris alene, det er jo lettere. Sikkerstikk-orgasme. Mindre bevegelser, lettere og sakte. 

Ikke lett for ivrige karer🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander33 skrev (3 timer siden):

For meg er det forstyrrende å ha en penis i meg og å ta på meg selv samtidig. Spiller ingen rolle hva penisen gjør.

Jeg får brukt bekkenmuskulaturen min langt bedre uten å ha noe inne i meg. Da blir også orgasmene langt bedre. Jeg har vært seksuelt aktiv i temmelig nøyaktig 30 år og har ganske god kontroll på hva som funker best for meg og ikke 😊

Jeg foretrekker å ha min/mine orgasme/orgasmer før samleie i det hele tatt begynner. Da er jeg mer følsom og samleiet blir bedre. Uten orgasme først, er stengt tatt samleie ikke noe å rope hurra for. Alt for lite følelser «der inne»💁🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...