Gå til innhold

Candy Design, helt vill porto?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som har bestilt noe derfra? Portoen er jo på nesten 200 kr, selv om foretaket ligger i Norge?

Hadde tenkt til å kjøpe en av de velkjente Carl Larsson-figurene, men dette ser jo nesten ut som scam?

Anonymkode: 40391...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er ikke gratis å sende ting i Norge

Anonymkode: d4c22...c85

Nei, men du skjønner vel forskjell på 59/69/79 kr, som er det vanlige, og 195 kr? Ts

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, men du skjønner vel forskjell på 59/69/79 kr, som er det vanlige, og 195 kr? Ts

Har ikke hørt om dette stedet men 200kr er jo veldig drøyt… jeg blir i utgangspunktet lite motivert til å handle om det ikke er gratis frakt på nettbutikker 

Anonymkode: 03c99...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på en norsk nettbutikk, og en tilsynelatende norsk nettbutikk.

Anonymkode: 350b6...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frakt med PostNord for liten pakke er rundt 139,- Posten tar opp i mot 200,- alt avhengig av hvilken avtale du har.
Frakt for små bedrifter er et mareritt, du får ingen rabatter og subsidierer i praksis de store som Komplett, Oda, Proshop osv. Som forhandler seg til helt andre avtaler. 
Jeg sender en del selv og en god del til utlandet og måtte opp til et visst nivå, så plutselig kostet en pakke sendt til så og si hvor som helst i verden ca 350,- med UPS, da kommer budet å henter på døra. Når jeg hadde mindre volum var prisen nesten tredobbel og jeg måtte levere til pickup point..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Å sende ting i Norge er helt vilt dyrt. Utrolig provoserende. I tillegg leverer dem jo seint og det tar lang tid å få av gårde ting. De kjører jo uansett, så om de hadde vært rimeligere kunne flere benyttet seg av tjenesten og de hadde garantert tjent mer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Å sende ting i Norge er helt vilt dyrt. Utrolig provoserende. I tillegg leverer dem jo seint og det tar lang tid å få av gårde ting. De kjører jo uansett, så om de hadde vært rimeligere kunne flere benyttet seg av tjenesten og de hadde garantert tjent mer 

En plass må man jo ta inn den tapte fortjenesten for subsidiert Kina-frakt. Man kan takke seg selv

Anonymkode: f571e...6bb

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For en rotete nettside..

Men dette fant jeg i Om oss delen

All our figurines and reproductions of antiques are being hand cast in Poly Resin and thereafter hand painted by the most skilful artists. The reproductions of the oil paintings are also painted by the best of Chinese art students by oil on canvas, framed on a blind frame or completed in frames.

Jeg tipper du betaler frakten fra kina også, at det lages på bestilling til deg 

Anonymkode: 6546f...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

En plass må man jo ta inn den tapte fortjenesten for subsidiert Kina-frakt. Man kan takke seg selv

Anonymkode: f571e...6bb

Ja, for det handler ikke om at posten har økt prisene og senket servicen gjennom de siste 30 åra, minst. Typisk norsk å bare kjøpe «det er vår feil» sludderet. Og at vi ikke må finne på å bestille noe fra utlandet. Hjernevask 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ja, for det handler ikke om at posten har økt prisene og senket servicen gjennom de siste 30 åra, minst. Typisk norsk å bare kjøpe «det er vår feil» sludderet. Og at vi ikke må finne på å bestille noe fra utlandet. Hjernevask 

Typisk norsk å mene at alle konsekvenser er Noen Andre sin feil. 

Anonymkode: baf66...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vampyrina skrev (44 minutter siden):

Kjøp heller Carl Larsson figurer på finn

De hadde ikke den jeg skulle ha på hverken Finn eller Tise. Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...