AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april De må da være de sterkeste menneskene som finnes? Jeg hadde mistet det totalt om jeg hadde oppdaget at samboeren gikk bak ryggen min og var utro mot meg. Og ikke bare holde fatningen, har også lest og hørt om mennesker som samtidig som deres verden faller sammen pga dette..likevel greier å holde seg saklig, ordne opp med det praktiske, og ønske den andre parten alt godt i ettertid. Til tross for utroskap Finnes det noen sånne her inne? Jeg lurer på hva dere er laget av og må si jeg blir fasinert Anonymkode: 6ef66...6a8
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Jepp, meg. Jeg sa ok og pakket en bag. Flyttet ut 10 minutter etterpå og så meg aldri tilbake. Heldigvis ikke barn sammen. Hadde nok hvert vanskeligere da trur jeg. Gjorde vondt, men når han gråt fordi han angret så fælt etter 6 måneder med utroskap m. Forsvant alt jeg følte for den mannen. Anonymkode: 56f4f...904 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april Hun gjorde det først slutt med meg etter over 20 år. Når jeg oppdaget utroskap og løgner i ettertid gjorde det egentlig bruddet lettere for meg. Det verste var ikke utroskapen, men at hun løy om det. Gjør det vanskelig å tro på noe av det hun sier. Anonymkode: 7ae93...a41 2 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april Ja og jeg ordnet det meste praktiske og ønsker henne lykke til videre, vi har tre barn sammen så ønsker jo at de fortsatt får det bra med mor. Jeg forholdt meg også rolig under samtalen vi hadde. Anonymkode: 7ae93...a41 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #5 Skrevet 19. april Jeg ser opp til dere ❤️ Dere fortjente ikke det der, og de fortjente aldri dere. Jeg håper dere har det fint i livene deres nå for dere er fantastiske mennesker Anonymkode: 6ef66...6a8 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ser opp til dere ❤️ Dere fortjente ikke det der, og de fortjente aldri dere. Jeg håper dere har det fint i livene deres nå for dere er fantastiske mennesker Anonymkode: 6ef66...6a8 Hadde det ikke vært for utroskap og løgner så hadde jeg nok ventet på henne i mange år, men jeg hadde satt mitt eget liv på hold. Tenk om hun kommer tilbake? Nå er det enklere, livet går videre og før jeg vet ordet av det så finner jeg ei jeg kan dele resten av livet med. Hun var også utro med en annen som hadde samboer og barn hjemme, vi får se hvor lang tid det tar før han er utro mot henne. Jeg sa det til henne også, finn deg gjerne en ny kjæreste, men tenk deg om to ganger før du inngår et forhold med noen som også er utro. Anonymkode: 7ae93...a41 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april Jeg klarte ikke holde roen. Løgnene var det som knakk meg, ikke det å miste han. Anonymkode: 0f63b...16b 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april Jeg reiste når han sov. Klarte ikke å snakke med han. I tillegg var han psykisk voldelig mot våre barn. Så jeg ringte krisesenteret og forklarte situasjonen. De sa det jeg trengte å høre: "Bare kom". Så da dro jeg. Aldri sett meg tilbake. Har ikke hatt behov for noen prat i etterkant. Er ingenting jeg ville hørt på uansett. Bare løgner og bedrageri alt sammen! Anonymkode: ec2de...040 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #9 Skrevet 19. april Mannen jeg var sammen og gift med i til sammen 17 år var utro lang tid med en felles bekjent (nabo). Jeg hadde en dårlig magefølelse lenge, men gikk nok i fornektelse. Når jeg konfronterte mannen med mistanken blånektet han for at det var noe annet en vennskap, det samme gjorde hun. Det var til slutt mannen som tok valget om å forlate meg, jeg ville nok aldri gjort det samme da jeg ikke holdt ut tanken på å miste halve barndomen til ungene…. Når bruddet var er faktum begynte meldingene å komme fra folk i kretsen vår. De kom til meg med sine mistanker og observasjoner (uten at jeg noen sinne har bedt om å få disse opplysningene). Forholdet har angivelig pågått i flere år, alle har visst - bortsett fra meg. Bruddet har ødelagt mye for meg, men jeg forstår likevel at jeg må forholde meg til disse menneskene resten av livet. Han er far til barna mine, og ungene skal ikke lide mer en de må på grunn av skilsmissen. Så, jeg har lagt historien bak meg, og gjør alt jeg kan for å bygge opp et nytt godt liv og et god samarbeid med eksmannen. Det er ikke enkelt, men jeg tror genuint på det gode i alle mennesker - og aller mest på meg selv. Anonymkode: 3ba4c...a4e 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #10 Skrevet 19. april Da er de jo som meg da, når jeg står oppi en dramatisk situasjon så blir jeg helt rolig. Om det brenner rundt meg så er jeg rolig og tenker klart. Det som er ulempen er at vi får reaksjonene senere. Anonymkode: 9c8dd...710 2 1
hvaduikkeser Skrevet 19. april #11 Skrevet 19. april Jeg holdt meg ikke rolig, men ble heller ikke overraska. Venta bare på det da jeg har mye bagasje med utro menn. Dessverre var vi gift og har to barn sammen. Det knuste meg helt. Ikke så mye det fysiske, men de gikk lenge bak ryggen min med meldinger og møttes på kveldstid. Han ville heller ha henne enn meg, så han dreit i meg. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #12 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): De må da være de sterkeste menneskene som finnes? Jeg hadde mistet det totalt om jeg hadde oppdaget at samboeren gikk bak ryggen min og var utro mot meg. Og ikke bare holde fatningen, har også lest og hørt om mennesker som samtidig som deres verden faller sammen pga dette..likevel greier å holde seg saklig, ordne opp med det praktiske, og ønske den andre parten alt godt i ettertid. Til tross for utroskap Finnes det noen sånne her inne? Jeg lurer på hva dere er laget av og må si jeg blir fasinert Anonymkode: 6ef66...6a8 Hele min verden skal aldri bestå av ett annet menneske. De som mister fatningen, er de som legger for mye i partneren. Anonymkode: dfe6e...28f 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #13 Skrevet 19. april Beundringen er ikke gjensidig. Anonymkode: ddcbf...9a3 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #14 Skrevet 19. april Ja, jeg dro uten et ord. Hva er vitsen? Anonymkode: 7abc2...12d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #15 Skrevet 19. april Den som hyler og skriker har tapt. Bedre å ta ting med fatning. Anonymkode: 910bb...212
AnonymBruker Skrevet 19. april #16 Skrevet 19. april Jeg har deorganisert tilknytning så når jeg blir følelsesmessig såret stenger jeg helt av. Både fordeler og ulemper.. Anonymkode: 2804f...b53 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #17 Skrevet 19. april hvaduikkeser skrev (1 time siden): Jeg holdt meg ikke rolig, men ble heller ikke overraska. Venta bare på det da jeg har mye bagasje med utro menn. Dessverre var vi gift og har to barn sammen. Det knuste meg helt. Ikke så mye det fysiske, men de gikk lenge bak ryggen min med meldinger og møttes på kveldstid. Han ville heller ha henne enn meg, så han dreit i meg. Selv om du sikkert har kommet over det nå, skal du få en klem av meg 💕 Anonymkode: 684f9...158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå