AnonymBruker Skrevet 19. april #21 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tull. Det har ingenting med HI å gjøre og kom med dokumentasjon på dette. Anonymkode: 244a3...968 Ikke meg du siterer men det har vært i avisen! Anonymkode: e7d56...547 3
Hannabanna Skrevet 19. april #22 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg ble for 2 minutter siden kastet ut av kaféen på toget fordi jeg hadde med meg en Litago, altså medbragt mat. Jeg synes ikke det var helt fair. Hva synes dere? Anonymkode: 9d3a0...1eb Selvfølgelig! Sett deg på setet ditt eller kjøp noe! Du spiser og drikker bare det som er kjøpt i kagevognen som på alle restauranter med mindre det er snakk om ekstrem allergi og avtalt på forhånd. 4
AnonymBruker Skrevet 19. april #23 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke meg du siterer men det har vært i avisen! Anonymkode: e7d56...547 Så kom med artikkelen? Anonymkode: 244a3...968 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #24 Skrevet 19. april vesla1985 skrev (7 minutter siden): Ja asso en barnefamilie ble kastet ut fordi ene barnet med cøliaki spiste medbrakt. Mens resten hadde kjøpt noe. Den syns eg var ufin av toget Men generelt sett så tar en ikke med seg en kaffe eller brus inn på cafeer eller med seg en burger inn på mc Donalds. Det er det de lever av. Toget har nok ikke så mange personlige meninger Den ville jeg heller tatt på en nyansatt eller vikar, som følger reglene firkantet. Er bare å si at det normalt går fint i slike tilfeller, og hørt om de kan sjekke med en overordnet da det betyr at resten av familien ikke får spist, og at barnet ikke kan spise alene på kabinen. Anonymkode: 649e5...01e 1
Hannabanna Skrevet 19. april #25 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men allergikerne må jo få spise de også!? Og når de du reiser med vil gå i kafeen for å spise, skal du sitte igjen på plassen din og spise mutters alene da? Anonymkode: e7d56...547 Eller så forklarer man dette på en saklig måte og møter normal forståelse. Stressa på forhånd? Kontakt togselskapet. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #26 Skrevet 19. april Trikset er å bestille noe før man drar opp egen drikke..jeg har alltid med egen drikke, og får aldri tilsnakk.. Anonymkode: 1bcb3...ffc 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #27 Skrevet 19. april Ja, det er helt fair. Du gikk inn i cafeen , satte deg ned og dro fram litagoen på 10 sekunder , ikke gærent. Hadde du i det minste kjøpt deg mat FØRST og så satt deg og tatt en diskré slurk av litagoen . Anonymkode: 70652...e36 8
AnonymBruker Skrevet 19. april #28 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så kom med artikkelen? Anonymkode: 244a3...968 https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/alqgoE/ask-9-ble-kastet-ut-av-spisevognen-til-vy Anonymkode: 54d3a...efc 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #29 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men allergikerne må jo få spise de også!? Og når de du reiser med vil gå i kafeen for å spise, skal du sitte igjen på plassen din og spise mutters alene da? Anonymkode: e7d56...547 Pleier du og få lov og ha med matpakke på andre kafeer og restauranter fordi du er allergisk mot absolutt alt? Anonymkode: 70652...e36 1
Fru Uperfekt Skrevet 19. april #30 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Selv de med matallergi og som ikke kan kjøpe noe ombord får lov å sitte i kafeen med sine medreisende som KJØPER mat i vognen, så da er det helt greit at du blir kastet ut! Anonymkode: e7d56...547 Det er en sannhet med modifikasjoner, har fått lov men da har jeg spurt først. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #31 Skrevet 19. april Vi fikk faktisk beskjed om og flytte oss ut etter og ha spist middag og drukket øl på toget onsdag når vi satt med tomme tallerkner og glass . Fordi det var kø. Nå var et av reisefølge for og kjøpe dessert og mer øl så det var derfor vi satt, og vi fikk lov til og sitte, men syntes det var helt innafor at de ga beskjed . Både fordi de skal tjene penger og andre og slippe til. Vi kunne godt ha droppet den siste bestillingen og heller tatt med noe tilbake til setet, men tenkte ikke på at det var blitt kø og så vel på oss selv som gode kunder egentlig. Kan godt innføre « maks tid « i kaféen på utfartsdager så tullinger som oss ikke blir sittende 😅. Anonymkode: 70652...e36 9 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #32 Skrevet 19. april Det står at det ikke er lov med medbrakt Anonymkode: 4acff...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #33 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, men jeg ble kastet ut etter 10 sekunder da, så hadde ikke tid til det uansett. Anonymkode: 9d3a0...1eb Hva er poenget med å kaste deg ut først etter at du har inntatt medbragt? Anonymkode: 5cf93...582 1
anonym 4545 Skrevet 19. april #34 Skrevet 19. april (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Den syns eg var ufin av toget Toget burde blitt satt på skammens sidespor. Endret 19. april av anonym 4545 4
AnonymBruker Skrevet 19. april #35 Skrevet 19. april anonym 4545 skrev (12 minutter siden): Toget burde blitt satt på skammens sidespor. Dere som mener det, burde kanskje jobbe litt med blodsirkulasjonen fra kragebeinet og oppover. Anonymkode: 1fe68...291 1 1
anonym 4545 Skrevet 19. april #36 Skrevet 19. april (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dere som mener det, burde kanskje jobbe litt med blodsirkulasjonen fra kragebeinet og oppover. Anonymkode: 1fe68...291 Les en gang til. Kanskje du ser et forsøk på en språklig vits, jf påstand om at toget var ufint. Endret 19. april av anonym 4545 7
AnonymBruker Skrevet 19. april #37 Skrevet 19. april anonym 4545 skrev (23 minutter siden): Les en gang til. Kanskje du ser et forsøk på en språklig vits, jf påstand om at toget var ufint. "Woke og havremelk"-humor har jeg aldri forstått, men du blir sikkert tiljublet og får masse latter fra "menigheten" din. Anonymkode: 1fe68...291 1
anonym 4545 Skrevet 19. april #38 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): "Woke og havremelk"-humor har jeg aldri forstått, men du blir sikkert tiljublet og får masse latter fra "menigheten" din. Anonymkode: 1fe68...291 God bedring hvis du oppriktig blander inn woke her. 14
AnonymBruker Skrevet 19. april #39 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): "Woke og havremelk"-humor har jeg aldri forstått, men du blir sikkert tiljublet og får masse latter fra "menigheten" din. Anonymkode: 1fe68...291 Det var en språklig morsomhet som de fleste forstår, om man ikke tar alt bokstavelig. Anonymkode: 900c1...4a3 6
AnonymBruker Skrevet 19. april #40 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/alqgoE/ask-9-ble-kastet-ut-av-spisevognen-til-vy Anonymkode: 54d3a...efc 19 desember 2024 😂 Anonymkode: 4db37...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå