AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Jeg ble for 2 minutter siden kastet ut av kaféen på toget fordi jeg hadde med meg en Litago, altså medbragt mat. Jeg synes ikke det var helt fair. Hva synes dere? Anonymkode: 9d3a0...1eb 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Kjøpte du noe i kafeen? Anonymkode: 0c747...2fe 4 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjøpte du noe i kafeen? Anonymkode: 0c747...2fe Nei, men jeg ble kastet ut etter 10 sekunder da, så hadde ikke tid til det uansett. Anonymkode: 9d3a0...1eb
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, men jeg ble kastet ut etter 10 sekunder da, så hadde ikke tid til det uansett. Anonymkode: 9d3a0...1eb Neste gang går du og kjøper noe. Eller reiser deg og gjør det ved tilsnakk. Kaféen er ikke for å spise medbrakte mat. Veldig standard det altså Anonymkode: 0c747...2fe 33 1 14
AnonymBruker Skrevet 19. april #5 Skrevet 19. april Hvor synes du grensen skal gå? Kaffe på thermos, matpakke, salaltboks, fullt koldtbord? Anonymkode: 806ff...faf 9 5
Virrevirrevapp Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april Reglene er at man ikke kan nyte medbragt mat og drikke. Neste gang får du drikke opp før du går inn. 11 6
AnonymBruker Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april Hvis du hadde kjøpt noe å spise først, satt deg ned og deretter tatt frem den medbrakte drikken er det ikke sikkert de ansatte hadde reagert? Anonymkode: a905d...522 7
AnonymBruker Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april Det er begrenset med sitteplasser i kafévognen, og de er derfor reservert for betalende gjester. Anonymkode: c53cc...d80 11 11
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. april Populært innlegg #9 Skrevet 19. april Hei. Vi er flere på dette toget! Du glemte å skrive at du hisset deg opp og kastet kartongen på gulvet Anonymkode: 494ea...d30 38 2 14
AnonymBruker Skrevet 19. april #10 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Vi er flere på dette toget! Du glemte å skrive at du hisset deg opp og kastet kartongen på gulvet Anonymkode: 494ea...d30 Haha, really? Rene påskekrimmen dette. Anonymkode: 0c747...2fe 7 2
anonym 4545 Skrevet 19. april #11 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei. Vi er flere på dette toget! Du glemte å skrive at du hisset deg opp og kastet kartongen på gulvet Anonymkode: 494ea...d30 🤣 4
mommyaka Skrevet 19. april #12 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, men jeg ble kastet ut etter 10 sekunder da, så hadde ikke tid til det uansett. Anonymkode: 9d3a0...1eb Sp på 10 sekunder rakk du sette deg ned.. drikke og bli kaster ut? Høres mer ut som mer..og ganske sikker på at det står på veggen at medbrakt drikke/ mat ikke er tillatt 6
Gaia Skrevet 19. april #13 Skrevet 19. april Det er en generell regel på at man ikke spiser medbragt mat eller drikke på spisesteder her i Norge, med mindre det er snakk om at man trenger spesialmat som stedet ikke har, eller mat til barn. 5
AnonymBruker Skrevet 19. april #14 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei. Vi er flere på dette toget! Du glemte å skrive at du hisset deg opp og kastet kartongen på gulvet Anonymkode: 494ea...d30 Jeg så noen filmet. Jeg håper det kommer på tiktok. Karen-videoer er gøy! Anonymkode: 649e5...01e 7 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #15 Skrevet 19. april Selv de med matallergi og som ikke kan kjøpe noe ombord får lov å sitte i kafeen med sine medreisende som KJØPER mat i vognen, så da er det helt greit at du blir kastet ut! Anonymkode: e7d56...547 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #16 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Selv de med matallergi og som ikke kan kjøpe noe ombord får lov å sitte i kafeen med sine medreisende som KJØPER mat i vognen, så da er det helt greit at du blir kastet ut! Anonymkode: e7d56...547 Er vel ok så lenge du ikke har medbrakt. Anonymkode: cef7d...68c 1
vesla1985 Skrevet 19. april #17 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg ble for 2 minutter siden kastet ut av kaféen på toget fordi jeg hadde med meg en Litago, altså medbragt mat. Jeg synes ikke det var helt fair. Hva synes dere? Anonymkode: 9d3a0...1eb Ja asso en barnefamilie ble kastet ut fordi ene barnet med cøliaki spiste medbrakt. Mens resten hadde kjøpt noe. Den syns eg var ufin av toget Men generelt sett så tar en ikke med seg en kaffe eller brus inn på cafeer eller med seg en burger inn på mc Donalds. Det er det de lever av. 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #18 Skrevet 19. april Jeg ble nektet å ha med egen champagne på restaurant! Anonymkode: 82ff2...a9a 7
AnonymBruker Skrevet 19. april #19 Skrevet 19. april vesla1985 skrev (4 minutter siden): Ja asso en barnefamilie ble kastet ut fordi ene barnet med cøliaki spiste medbrakt. Mens resten hadde kjøpt noe. Den syns eg var ufin av toget Men generelt sett så tar en ikke med seg en kaffe eller brus inn på cafeer eller med seg en burger inn på mc Donalds. Det er det de lever av. Tull. Det har ingenting med HI å gjøre og kom med dokumentasjon på dette. Anonymkode: 244a3...968
AnonymBruker Skrevet 19. april #20 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er vel ok så lenge du ikke har medbrakt. Anonymkode: cef7d...68c Men allergikerne må jo få spise de også!? Og når de du reiser med vil gå i kafeen for å spise, skal du sitte igjen på plassen din og spise mutters alene da? Anonymkode: e7d56...547 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå