AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Noen som kan tipse om et kosttilskudd som faktisk demper appetitten? Jeg sliter ekstremt med vekta (veier 119kg og er 173cm). Jeg jobber med å legge om kosthold og komme med ut å gå/ gå på mølla hjemme. men… jeg er så «sulten» hele tiden. Jeg spiser 1800-2000 kcal pr dag. Legger inn i fitnesspal for å tracke kcal, protein, fett osv. Finnes det noe kosttilskudd som kan dempe appetitten, slik at jeg slutter å spise unødvendig. Gjerne noe som tar søtsuget også! Jeg drikker 2 liter vann pr dag. Anonymkode: 58dba...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Hadde det vært så enkelt, at et kosttilskudd tok appetitten og søtsuget, så hadde det jo ikke vært et marked for slankemedisiner…..? Anonymkode: ef93a...7ca 6 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde det vært så enkelt, at et kosttilskudd tok appetitten og søtsuget, så hadde det jo ikke vært et marked for slankemedisiner…..? Anonymkode: ef93a...7ca Tenker ikke dette som et hjelpemiddel alene, men sammen med ey sunt kosthold og trening. Men men.. Anonymkode: 58dba...8d5
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april Økt appetitt og søtsug kan være pga magnesiummangel. Jeg tar opp magnesium dårlig fra mat, så jeg tar tilskudd, og merker forskjell. https://www.pristyncare.com/blog/are-you-mistaking-nutritional-deficiencies-for-food-cravings-pc0101/ Anonymkode: 73519...17a
Daisy-love Skrevet 19. april #5 Skrevet 19. april Krom kan hjelpe på søtsug. Fikser ikke alene som du selv og sier, men hjelper mange 😊 Lykke til 💪🏻😊 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april Hadde prøvd wegovy. Det er verdt hver en krone. Anonymkode: de565...5ed 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde prøvd wegovy. Det er verdt hver en krone. Anonymkode: de565...5ed Uenig. Jeg merka ingenting av Wegovy. Virkelig 0 effekt. Jeg prøvde i nesten et år. For meg har kun den kjipe veien fungert, streng diett, strengere treningsregime og ingen avvik noensinne i år etter år. Jeg orker ikke leve slik resten av livet, heller et kort liv med fedme og noe glede enn et langt og slankt liv med null glede eller ro. Anonymkode: 2c23b...774 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april Jeg synes collagenpulver demper appetitten. Men merker at jeg blir litt oppblåst av det. Anonymkode: d9515...380
AnonymBruker Skrevet 19. april #9 Skrevet 19. april En kopp varmt vann hjelper. Anonymkode: 904a6...256 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #10 Skrevet 19. april Semaglutid. Du er 0.2 BMI poeng fra "svært alvorlig fedme", og en klassisk kandidat for medisiner når appetitten din er såpass på avspor. Anonymkode: 39af6...ec8 2
AnonymBruker Skrevet 20. april #11 Skrevet 20. april Har hørt at keratin kan hjelpe, men husker ikke hvor jeg hørte det. vet noen om det stemmer? Anonymkode: 1a2e8...9c7
AnonymBruker Skrevet 20. april #12 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Noen som kan tipse om et kosttilskudd som faktisk demper appetitten? Jeg sliter ekstremt med vekta (veier 119kg og er 173cm). Jeg jobber med å legge om kosthold og komme med ut å gå/ gå på mølla hjemme. men… jeg er så «sulten» hele tiden. Jeg spiser 1800-2000 kcal pr dag. Legger inn i fitnesspal for å tracke kcal, protein, fett osv. Finnes det noe kosttilskudd som kan dempe appetitten, slik at jeg slutter å spise unødvendig. Gjerne noe som tar søtsuget også! Jeg drikker 2 liter vann pr dag. Anonymkode: 58dba...8d5 Uansett hva noen måtte prøve å innbille deg finnes der ikke noe kosttilskudd som demper appetitten. Det er psyken din som prøver å få deg til å tro at du trenger noe å spise, fordi du bruker mat til å regulere følelseslivet ditt med. En psykolog vil være en bedre løsning enn å tro du kan svelge en kvik fiks. Anonymkode: 022f1...6de
AnonymBruker Skrevet 20. april #13 Skrevet 20. april Jeg har aldri hatt store vektproblemer men jeg har alltid vært en stress-spiser og da gikk det gjerne i søtsaker. Det har tatt meg mange år å erfare at sukkerfri brus og alle karbohydrater er vann på mølla for godtesuget. Lavkarbo befrir deg fra sult og søtsug. Og når du ikke gir etter for dette slipper du blodsukkerfallene som gjør at du bare MÅ ha noe. Har du prøvd? Funker det ikke for deg? Anonymkode: 7f611...13d 1
superplomme Skrevet 20. april #14 Skrevet 20. april Kanskje ikke akkurat det du er på utkikk etter, men jeg føler at cola zero tar litt av sulten og søtsuget. Jeg vet akkurat hva du snakker om, jeg sliter med det samme selv. Jeg har prøvd Ozempic og saxenda og Mysimba, ingen av dem tok noe som helst brodden av appetitten min. Eneste som funker for meg er et glass iskald brus uten sukker, og i tillegg å prøve å fokusere på at sulten går i bølgedaler, at hvis jeg bare holder ut litt, så vil sulten sannsynligvis gi seg litt etter en time eller to. Gjerne ha noen isbiter i brusen, så kan jeg tygge litt i tillegg. Og så kanskje prøve å finne på noe annet i mellomtiden. Spiller tv-spill, scroller tiktok, hva som helst. Ringe en venn, kanskje. En kopp varm buljong kan også hjelpe en stund. Hvis sulten er voldsom, ville jeg ha lagd litt løksuppe, eller suppe med litt kål og kanskje løk, smaker kjempegodt, fyller magen, og har nesten ingen kalorier. Det er mye fiber i kål, og det metter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå