Gå til innhold

Finnes det damer som vil ha kuk hele tiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Som bare tenker kuk 24/7 lik mange menn gjør om kvinner?

Anonymkode: 5aba8...064

Ja, men kun med min mann. Spesielt de første årene var det mye sex. Nå etter 6 år er det bare 3-4 gr i uken. 

Anonymkode: 4acf8...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 17.51):

Både ja og nei. Få kvinner tenker på kuk generelt hele tiden. Men mange kvinner kan tenke på en spesiell kuk hele tiden. 

Anonymkode: 1dc0b...5ac

Dette! Har lyst på kuken til han jeg er tiltrukket av absolutt hele tiden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av mine tidligere kjærester var anytime, anywhere. De var ikke nymfomane, men måtte ha sex daglig. De hadde umettelig apetitt (slik som min er). 

Vanlige er er par måneder med «mye lyst» så dabber de av til litt mer normal apetitt etter hvert. Etter noen år appetitten helt på det normale. 

Men noen få damer har elstremt stor apetitt. Akkurat som oss menn. 

Vanskelig å finne kjæreste med lik seksuell apetitt. Alle har liksom «rett» apetitt i dating. Ekte apetitt. Noen skryter på mer. Og det er kleint å avdekke, men ønsker jo å matche..

Min første høy-apetitt kjæreste avdekket min apetitt før vi ble sammen. Vi var helt fyrverkeri! Det var over alt, alle dager, alle steder. Vi hadde 12 orgasmer hver på en morgen, da var begge veldig «ømme».. liten pause og på igjen. 

Det er VELDIG mye lettere å ha en samboer med lik seksuell apetitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 17.43):

Som bare tenker kuk 24/7 lik mange menn gjør om kvinner?

Anonymkode: 5aba8...064

Yess

Anonymkode: d03c8...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 18.10):

Ja, hvis du mener på en sunn, ikke-nyfoman måte. Tankene mine streifer innom sex ganske mange ganger daglig. Skulle gjerne hatt det flere ganger om dagen. Har heller rolig, vaniljesex de dagene jeg er sliten enn å droppe sex. Jeg liker nærheten og det å ha en penis inni meg uansett. Pga små barn og hektisk hverdag blir det som regel max én gang om dagen eller annenhvert dag, men noen ganger får vi til 2-3 ganger om dagen hvis vi har barnevakt eller avspaserer på slutten av dagen. 

Anonymkode: 1a3a7...840

Dere er unike. Tror ingen andre småbarnsforeldre kan si at de har sex så ofte. 

Tipper dere ville vunnet dersom det var en konkurranse.

Her med to unger på 2 og 5, så er vi fornøyd om vi får til en gang i uken.

Anonymkode: 305f0...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker på sex flere ganger daglig, men ønsker ikke sex med andre enn min mann, og lever fint med å ha sex 3- 5 ganger i uka. 

Å være besatt av sex hele tiden er vel mest et fenomen når man ikke har noen å ha sex med, eller det er et problem. Som singel kvinne var det mer et problem for meg også, for da savnet jeg jo sex inderlig, og var på minus i forhold til å oppleve det. For nei, som kvinne var det ikke bare å ha sex med en villig mann. Selvfølgelig deilig og god sex jeg hadde behov for, og det er stor risiko og liten sjanse for tilfredsstillende sex ved tilfeldig sex. Å ha drittsex med mann som bare var opptatt av å tømme seg selv var et dårligere alternativ enn å klare meg uten. 

Anonymkode: 38bd2...317

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg vet ikke helt. Jeg tenker ikke på kuk (les: sex) hele tiden men når jeg først er i modus så vil jeg ha sex (les; kuk) hele tiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pm ikke kuk hele tiden er jeg nok det at jeg i en ideell verden kunne hatt sex «hele tiden» men av praktiske årsaker blir det ikke helt slik, men jeg fantaserer mye og har stor lyst i perioder der der lar seg gjøre å la de tankene få løpe fritt😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...