Gå til innhold

Finnes det damer som vil ha kuk hele tiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som bare tenker kuk 24/7 lik mange menn gjør om kvinner?

Anonymkode: 5aba8...064

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 30df3...ba7

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Menn og kvinner er ganske like, men mange kvinner har hatt mange grunner til å være mer forsiktige.

Menn kan i større grad gønne på uten konsekvenser.

Endret av Snok1
  • Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Både ja og nei. Få kvinner tenker på kuk generelt hele tiden. Men mange kvinner kan tenke på en spesiell kuk hele tiden. 

Anonymkode: 1dc0b...5ac

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ha daglig med mindre vi er syke eller noe, men tenker ikke på sex 24/7.

Anonymkode: c6542...018

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, mest ved eggløsning 

Anonymkode: 16b62...470

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei tror ikke alle menn tenker på fitte hele tiden heller. Jeg elsker sex og har mye av det, elsker og suge. Men jeg suger ikke hvem som helts bare for og tilfredsstille mannen heller. Driter du i meg utenom senga blir jeg nærmest en som knapt har sex. Den parteneren jeg har nå, elsker jeg og tilfredsstille og kan ofte tenkte på han naken og alt vi skal gjøre. Mens noen X har jeg knapt tent på. Noen har jeg hatt skikkelig mye nytelse både av og gi like mye tilbake. 

Anonymkode: 0b15c...9a0

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis du mener på en sunn, ikke-nyfoman måte. Tankene mine streifer innom sex ganske mange ganger daglig. Skulle gjerne hatt det flere ganger om dagen. Har heller rolig, vaniljesex de dagene jeg er sliten enn å droppe sex. Jeg liker nærheten og det å ha en penis inni meg uansett. Pga små barn og hektisk hverdag blir det som regel max én gang om dagen eller annenhvert dag, men noen ganger får vi til 2-3 ganger om dagen hvis vi har barnevakt eller avspaserer på slutten av dagen. 

Anonymkode: 1a3a7...840

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle som er nyforelsket knuller som kaniner nonstop....

Anonymkode: a43ed...2e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker mye på sex, og skulle veldig gjerne hatt en partner som liker å ha sex like ofte som meg. Dessverre har begge mine samboerskap strandet på grunn av mangel på sex. Jeg ville ha, men de ville ikke.  Var skikkelig bra i starten, men etter noen år dabbet det skikkelig av. Han siste hadde jeg ikke sex med på nesten 4 år før det ble slutt. 

Anonymkode: 65e1b...c6a

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg gjør. Typen sin kuk, da. Har gjort i de snart 2 årene vi har vært sammen. Den er helt fantastisk. Men desverre har han ereksjonssvikt.

Anonymkode: 78030...bd4

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Menn tenker ikke på damer hele dagen.

Anonymkode: 5358a...69b

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hele tiden, men mange ganger ila døgnet ja. Og hvis jeg ikke tenker på det er jeg lett å få over på de tankene. Har vært noen år sammen med typen, han har aldri fått nei til sex. Han har aldri opplevd før å alltid kunne ha sex når han vil, og er veldig glad for det 🙂

Men det betinger at ting er på stell i forholdet. Når det gikk utforbakke i forrige forhold gikk vi år uten sex. Da var det ikke noe jeg hadde lyst til.

Så kåt dame er ikke en konstant man kan skaffe seg, det er noe man kan oppleve når begge bidrar til at forholdet funker 👌

Anonymkode: c52f7...3be

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skoleferie nå skjønner jeg, er det rart damene her ser på oss menn som idioter ?      🙄

Anonymkode: cd550...478

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Skoleferie nå skjønner jeg, er det rart damene her ser på oss menn som idioter ?      🙄

Dette er absolutt et legitimt spørsmål?

Anonymkode: 65fa3...e9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det man ikke får, det er det klart man tenker på 😂 Jeg får heldigvis fri fra tankene innimellom 🫣🫣🫣

Anonymkode: a43ed...2e6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Dette er absolutt et legitimt spørsmål?

Anonymkode: 65fa3...e9d

Blandt fjortisgutter og desperate incelgubber, ja.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tenker på sex 24/7, men det er ekstremt slitsomt. Så slitsomt at det går utover min livskvalitet. Jeg opplever det som en forbannelse. Det er vanskelig å konsentrere seg og finne livet meningsfullt når sexlysten herjer konstant.

Jeg er kvinne og får behandling for dette. Det har hjulpet mye, men ikke nok til at sexlysten er på et ordentlig behagelig nivå.

Anonymkode: 41b10...475

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

ja

Anonymkode: 80290...59a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg gjør. Typen sin kuk, da. Har gjort i de snart 2 årene vi har vært sammen. Den er helt fantastisk. Men desverre har han ereksjonssvikt.

Anonymkode: 78030...bd4

Hvordan har dere sex da?

hadde han ikke ereksjonssvikt i starten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...