AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april La oss si at du har flere venner, men det er en person din kjæreste ikke kommer overens med, men ikke slik at det er krangel og sur stemning. Kanskje totalt ulik humor og litt frustrasjon over vedkommende. Hva hadde du gjort med det? Si at de liker godt de andre vennene dine Anonymkode: 945aa...004
Daria Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Hvorfor trenger du gjøre noe med det? I de fleste grupper og sosiale sammenhenger vil det være noen man går bedre overens med enn andre, men normalt oppegående voksne klarer å oppføre seg likevel. 4
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): La oss si at du har flere venner, men det er en person din kjæreste ikke kommer overens med, men ikke slik at det er krangel og sur stemning. Kanskje totalt ulik humor og litt frustrasjon over vedkommende. Hva hadde du gjort med det? Si at de liker godt de andre vennene dine Anonymkode: 945aa...004 Jeg har vært i forhold der typen ikke ville ha noe med enkelte av vennene mine å gjøre. Jeg kunne møte de alene, ikke noe problem. Med kjæresten min er det noen vi har måttet kutte ut totalt (felles venner) og noen jeg har kuttet ut av mine. Er også enkelte jeg ikke kan treffe sammen med kjæresten. Anonymkode: 21833...fa6
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april Jeg og mannen min har det slik. Jeg synes vennene hans er kjedelige og smådumme. Noen av dem er også veldig rare. Jeg kan prate og tilbringe en kveld med dem, men de er så lite morsomme, snakker bare om kjedelige ting og er lavt utdanna og bærer preg av det. Og det er virkelig ikke noe problem for oss. Jeg har nemlig mine egne venner, og de er både morsomme, artige, smarte og interessante. Jeg ofrer litt og er med hans venner en sjelden gang. Han liker mine venner og er av og til med oss. Men helt ærlig liker jeg å være med mine venner alene, og han koser seg mest med sine venner alene. Vi trenger ikke å være oppå hverandre hele tiden, og det er helt ok. Anonymkode: e21f2...f32 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg og mannen min har det slik. Jeg synes vennene hans er kjedelige og smådumme. Noen av dem er også veldig rare. Jeg kan prate og tilbringe en kveld med dem, men de er så lite morsomme, snakker bare om kjedelige ting og er lavt utdanna og bærer preg av det. Og det er virkelig ikke noe problem for oss. Jeg har nemlig mine egne venner, og de er både morsomme, artige, smarte og interessante. Jeg ofrer litt og er med hans venner en sjelden gang. Han liker mine venner og er av og til med oss. Men helt ærlig liker jeg å være med mine venner alene, og han koser seg mest med sine venner alene. Vi trenger ikke å være oppå hverandre hele tiden, og det er helt ok. Anonymkode: e21f2...f32 Noe sier meg at du ikke er så skarp i skuffen som snakket med om vennene hans på den måten? Hva så om mange er lavt utdannet ? Han liker de tydeligvis. Han liker jo deg og, som er så direkte horribelt menneske. Og ser ned på mennesker. er du gift med mannen din på pga han har penger på konto eller hva er greia liksom ? Men ellers er jeg enig i det siste at man trenger ikke være oppå hverandre. Jeg også trives best med mine, alene. Pga da kan jeg snakke fri Flyt uten å måtte begrense meg. For d må jeg med mannen. Anonymkode: f65a3...83a 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #6 Skrevet 20. april Ulik humor? Han er mann, de er damer - det skulle virkelig bare mangle. Er du heterofil burde det være en selvfølge for deg å holde mannen unna venninnene dine. Anonymkode: 39f0a...66a
AnonymBruker Skrevet 20. april #7 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noe sier meg at du ikke er så skarp i skuffen som snakket med om vennene hans på den måten? Hva så om mange er lavt utdannet ? Han liker de tydeligvis. Han liker jo deg og, som er så direkte horribelt menneske. Og ser ned på mennesker. er du gift med mannen din på pga han har penger på konto eller hva er greia liksom ? Men ellers er jeg enig i det siste at man trenger ikke være oppå hverandre. Jeg også trives best med mine, alene. Pga da kan jeg snakke fri Flyt uten å måtte begrense meg. For d må jeg med mannen. Anonymkode: f65a3...83a Er man et direkte horribelt menneske bare fordi man sier ting rett ut også nå? Eller var det bare så fristende å kunne rakke ned på noen og føle deg bedre enn? Anonymkode: 39f0a...66a 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #8 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 12.56): Ulik humor? Han er mann, de er damer - det skulle virkelig bare mangle. Er du heterofil burde det være en selvfølge for deg å holde mannen unna venninnene dine. Anonymkode: 39f0a...66a Hvorfor det? Anonymkode: 7f385...2a6
AnonymBruker Skrevet 21. april #9 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 12.56): Er du heterofil burde det være en selvfølge for deg å holde mannen unna venninnene dine. 😂 jeg vet jo ikke hvorfor du kommer med en slik kommentar. Men hvis det er fordi du har opplevd at venninnene dine prøvde seg på mannen din så skal du vite at det ikke er normalt Anonymkode: 095c6...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå