AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Prøver på nytt og lager ny tråd for oss kvinner over 40 år. Målet mitt er å snakke om sunn helse, oppnå sunnere/beholde sunn helse med tanke på kosthold og trening. Er selv 42 år, har født to barn. Er 172 cm og veier 70kg. Ønsker meg ned til under 65kg. Men det er betydelig vanskeligere å gå ned 5-10 kg nå enn for 10-15 år siden. Har litt å hente inn på kostholdet, få inn litt mer aktivitet og få mer søvn. Hva med dere? Hva veier dere? Fornøyd med vekten eller gjør dere endringer? Som sagt så må jeg fokusere mer på jevn søvnrytme, få trent litt mer/oftere også gjøre noen endringer i matveien. Men jeg synes virkelig det er vanskeligere å ned 5-10 kg nå enn før. Har dere noen gode råd? Håper på svar fra både folk som er fornøyd med vekten, men også andre i samme situasjon som meg. Jeg vil ikke ha svar fra folk som er råfornøyd med vekt utenfor 18-25 i bmi. Jeg vil snakke om sunn vekt og mål innenfor normal rammen til BMI uten diskusjon på det. Anonymkode: 87a39...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå