AnonymBruker Skrevet 21. april #41 Skrevet 21. april De får 1 egg hver. Det trodde jeg var vanlig,men der tok jeg tydligvis feil. Hvorfor i alle dager skal de dytte ned 4 påskegg på et par dager? Anonymkode: 9756b...ad9 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #43 Skrevet 21. april De får fire bittesmå sjokoladeegg og en leke (lego/puslespill el) fra påskeharen. Et egg på hvert hint, og så gaven til slutt på rebusen. De får et påskeegg av bestemor når vi drar på påskeferie og et av mormor på påskeaften. Seksåringen tror mer på påskeharen enn på julenissen, for alt fra påskeharen rigges jo i hemmelighet når han sover og morfar sier at påskeharen bor på Ståvåfjell så det må jo være sant ❤️❤️🐇🐇❤️❤️ Anonymkode: 25fbf...59f 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #44 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): De får 1 egg hver. Det trodde jeg var vanlig,men der tok jeg tydligvis feil. Hvorfor i alle dager skal de dytte ned 4 påskegg på et par dager? Anonymkode: 9756b...ad9 Jeg trodde også ett egg var vanlig, og at det vanlige er at foreldrene er "påskeharen". Det har jeg dog møtt null forståelse for her. Argumentet som går igjen er "Hva gjør det vel at barnet får flere påskeegg? Hvorfor får ikke bestemor/tante/onkel også lov å gi?" Det skal sies at det er ikke 4 egg hvert år, da. Onkel, og de siste årene tante, bor et stykke unna her, så hun får fra dem bare når de uansett er "hjemme" i påsken. Men det er minst to så lenge både jeg og svigermor(nei jeg mener påskeharen!) lager til henne. Det har vært noen år at jeg har droppet å lage fordi hun får jo fra bestemor uansett, og da er det liksom ikke vits for meg å gi noe. Anonymkode: 27b10...000 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå